Ik ook niet.quote:
Ik hossel heul geen FOK!stersquote:Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meid, als ik jouw moet geloven hossel je ook elke FOK!ster. Maar je snapt zelf ook dat ze Rita Verdonk geen game laten promoten
Lepeltje erbij. En vitaminebommetje.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
Mag ik van jou... de kiwi uit de fruitserie?
Ik zuip me niet kapot op feesten. Nou ja, in Tokio wat, maar dat is anders. Dan ben ik niet met de autoquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hossel heul geen FOK!sters
Wacht maar, straks valt of je haar uit, of vind je de eerste grijze haar. Klote dat het bij mij het eerste isquote:Op woensdag 17 november 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik de laatste tijd ook bar weinig eigenlijk
Ik word soft
Heb je al grijs haar?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik hossel nooit FOKsters EN ik drink nooit
Hoe sneu ben ik...
ik drink want ik hossel nooit fokstersquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Hoe sneu ben ik...
Kloptquote:Op woensdag 17 november 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NiemandAlhoewel er wel driftig vanaf mobiel werd gepost in diverse topics. Volgens mij was er op een gegeven moment zelfs een LIVE topic in ONZ ofzo?
Begin bij punt 2, na genoeg drank komt punt 1 dan vanzelf. En vergeet het niet te tapenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
Hoe sneu ben ik...
As ifquote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin bij punt 2, na genoeg drank komt punt 1 dan vanzelf. En vergeet het niet te tapen
ik ben jaloersquote:Op woensdag 17 november 2010 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
Zo maar eens mijn Xbox360 aanzetten.
Jij doet toch altijd multitaskenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben jaloers
Ik kan pas vanavond
Ik zit op me werk nuquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij doet toch altijd multitasken
Fokken en Xboxen tegelijk![]()
Dat lukt mij niet, en overigens als ik aan het gamen ben wil ik even niks anders.
echt?? Ik ben pas zondag begonnen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 'm al bijna uitgespeeld volgens mij
En nee c_a dat is geen andere term voor poepen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Nouja, ik ga Xboxen
Flink veel gas geven
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En nee c_a dat is geen andere term voor poepen.
PCquote:Op woensdag 17 november 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?? Ik ben pas zondag begonnen.
PC? XboX? PS3?
Ik ben bij de sneeuw stukje... daar ben ik voorbij
Godmode hacksquote:
Ik Xboxquote:
ow shitquote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet 'm wel origineel kopen dan, anders kan je niet online
Wel redelijk ja, ik weet niet of ik aan het einde ben hoor, maar zo komt het op mij over. Ik zit nu zeg maar in de facility waar hij altijd vast gehouden wordt in die tussenstukjes en waar ze vragen wat al die cijfers zijn.
Ik vind 'm ook wel goed, verhaal is wat makkelijker in te leven dan in MW2 vind ik, omdat het zich in de geschiedenis afspeelt met zeg maar dingen die wellicht echt gebeurt (kunnen) zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow shithmzzz. Ik heb geen zin om 2 keer geld uit te geven aan dezelfde game. Dan hebben ze pech
Dan speel ik wel met mijn Xbox vriendjes
Ow dan denk ik dat je er bijna bent jaIk vind het op zich een goed verhaal en een mooi spel. maar Modern Warfare 2 is beter
Wat is er gebeurdquote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Benny, er zit een extra gat in je chick
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind 'm ook wel goed, verhaal is wat makkelijker in te leven dan in MW2 vind ik, omdat het zich in de geschiedenis afspeelt met zeg maar dingen die wellicht echt gebeurt (kunnen) zijn.
Niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hossel heul geen FOK!sters
Misschien hosselen FOK!sters hem welquote:
gatverdamme! Spoiler!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind 'm ook wel goed, verhaal is wat makkelijker in te leven dan in MW2 vind ik, omdat het zich in de geschiedenis afspeelt met zeg maar dingen die wellicht echt gebeurt (kunnen) zijn.
Oh bah.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien hosselen FOK!sters hem wel
Nou! Ik denk dan heb je nog een kans!quote:
Ik ben niet desperatequote:Op woensdag 17 november 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Ik denk dan heb je nog een kans!
Ah, das niet liefquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, das niet lief
ZO erg is Ll ook weer niet hoor
We zijn je wederom aan het verkopen, het blijft V&A hequote:
T.e.a.b.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We zijn je wederom aan het verkopen, het blijft V&A he
Geld bijleggen wordt dit vrees ikquote:Op woensdag 17 november 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
T.e.a.b.
Gratis op te halen
Eenmaal, andermaal!
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geld bijleggen wordt dit vrees ik
Nou bedankt héquote:Op woensdag 17 november 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geld bijleggen wordt dit vrees ik
quote:
Maar we hebben niet genoeg geld om bij te leggen want Nerdness is onbetaaaalbaarquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar we hebben niet genoeg geld om bij te leggen want Nerdness is onbetaaaalbaar![]()
Je hebt niets te willen.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat is nou een leuke nieuwe nick, ik wil dat ze weer zo'n actie doen.
Help es ff
Fokker formerly known as Loveless85?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat is nou een leuke nieuwe nick, ik wil dat ze weer zo'n actie doen.
Help es ff
Tja, heel persoonlijk een nickname. Het moet iets zijn dat bij je past...quote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik wil het wel
*stampvoet*
Goede nick voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*stampvoet*
Hosselless?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*stampvoet*
SpaAppel!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh tis heul niet persoonlijk. Het moet gewoon een beetje kloppen en gevat zijn, maar het hoeft echt niet te persoonlijk te zijn.
BitterLemon is best grappig, alleen drink ik dat verder nooit
http://www.inherentlyfunny.com/quote:Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh tis heul niet persoonlijk. Het moet gewoon een beetje kloppen en gevat zijn, maar het hoeft echt niet te persoonlijk te zijn.
BitterLemon is best grappig, alleen drink ik dat verder nooit
Bij mij is het hetzelfde als bij Tombo, ze denken altijd dat ik een vrouw benquote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet eens weten waarom ik een andere naam wil, deze nick gebruik ik al twinitg jaar of zo. Toen ik irc ontdekte...
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
hmmmmm, als er ooit zo'n actie komt wil ik ook een andere naam
Veel te veel mensen denken dat ik man ben
Dan ruilen jullie van naam. Problem solved.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij is het hetzelfde als bij Tombo, ze denken altijd dat ik een vrouw ben![]()
[..]
38. Baron Von Awesomequote:Op woensdag 17 november 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.inherentlyfunny.com/
Nee dan heet ik nog liever Lovelessquote:Op woensdag 17 november 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ruilen jullie van naam. Problem solved.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan heet ik nog liever Loveless![]()
ik ook van jouquote:Op woensdag 17 november 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan heet ik nog liever Loveless![]()
Wijsneusje ben je vandaag
Die leek me ook leuk jaquote:Op woensdag 17 november 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
28. Joe Kickass
What Bart Simpson intends to change his name to when he grows up.
JackTheRimmerquote:Op woensdag 17 november 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey pannenkoek, hij moest minder wijvig zijn dus hé
DawgOfLovequote:
Honden zijn liefquote:Op woensdag 17 november 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ineens al die 'honden' namen.
Je kan het ook gewoon zeggen als je me niet mag hoor
Daar kan jij je nick in veranderen danquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
BadonkadonkStraight from Wikipedia, "Badonkadonk is a slang term for a woman's buttocks that are voluptuously large yet firm..."
nee hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan jij je nick in veranderen dan![]()
Hunnebillen
Ergens is er een topic waarin plaatjes/tekeningen werden gepost, waarin zulke gaten werden gebruiktquote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel firm?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nou, ze zijn niet extreen groot
dat klinkt als een eetprobleemquote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef Pheno het volgende:
Maar tombo gaat haar naam veranderen in bonbonfan? Dat klinkt vrouwelijker.
Nee, dat heb ikquote:
Passievrucht.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
SappigSletje82, dat klinkt pas vrouwelijk Tombo
Denk jij ZO over mij?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
SappigSletje82, dat klinkt pas vrouwelijk Tombo
LadyInRed!quote:
Met rimpels zekerquote:
Zit jij in 5 sc's?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd Lifeless, meneer-die-in-5-SC's-zit
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit jij in 5 sc's?!
Lifeless85 wordt het dan.
Slotje.
Scherpquote:Op woensdag 17 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit jij in 5 sc's?!
Lifeless85 wordt het dan.
Slotje.
KSC, SINGLES, TAL, V&A en soms komt ie ook in FFquote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scherp![]()
In welke sc's zit je dan pgr
4 sc's dusquote:Op woensdag 17 november 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
KSC, SINGLES, TAL, V&A en soms komt ie ook in FF
Nu even misschienquote:
Ik zit in 2 SC's.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scherp![]()
In welke sc's zit je dan pgr
Heel af en toe in FF en singles.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit in 2 SC's.
V&A en KSC.
Je PH zegt wat andersquote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit in 2 SC's.
V&A en KSC.
Aapjesquote:Op woensdag 17 november 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ah daar kwam de aap al uit de mouw
En PGR?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw: gemiddeld 98 posts per dag
Tombo: gemiddeld 62 posts per dag
Loveless: gemiddeld 33 posts per dag
Wie is hier nou lifeless
Ik ben gewoon erg goed in het doen van veel dingen tegelijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw: gemiddeld 98 posts per dag
Tombo: gemiddeld 62 posts per dag
Loveless: gemiddeld 33 posts per dag
Wie is hier nou lifeless
Eh..als dat zo was had hij wel iets anders verdacht dan Loveless85, denk je niet...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef pgrferrari het volgende:
Maar LL, kun je zelf geen leuke naam verzinnen
If all else fails; use statisticsquote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg goed in het doen van veel dingen tegelijk.
Maarre je hebt nu zelfs statistieken nodig om te laten zien dat je wel degelijk een leven hebt?
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh..als dat zo was had hij wel iets anders verdacht dan Loveless85, denk je niet...
FOK!kenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noem eens iets wat je leuk vin, of leuk vin om te doen.
Heel soms.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je pi, want die gebruik je nooit.
Ok, ondertussen spam ik het topic vol met nieuwe namen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
De pareltjes komen wel van PGR hoor![]()
Nou, ik ga maar es naar college
Misschien samen even brainstormen. Hoeft het ook niet allemaal meer on topicquote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
De pareltjes komen wel van PGR hoor![]()
Nou, ik ga maar es naar college
Die bestaat al.quote:
Veel, ik heb gisteren weinig warm eten opquote:
Wat gaan jullie eten, niet hoeveel gaan jullie etenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel, ik heb gisteren weinig warm eten op
We horen straks wel wat!quote:
Ik zit nu aan wokgroente met zwarte pepersaus en natuurlijk wat rijst.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaan jullie eten, niet hoeveel gaan jullie eten![]()
Stamppot rauwe andijvie hier
Yumzquote:Op woensdag 17 november 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nu aan wokgroente met zwarte pepersaus en natuurlijk wat rijst.
Daarna zie ik wel, misschien balkenbrij in de avond omdat ik godganselijk veel honger heb
Machtig eten, maar ik vind het lekkerquote:
Oh, ik dacht dat het een soort soep wasquote:Op woensdag 17 november 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Machtig eten, maar ik vind het lekker
Ik tegen vrouw: balkenbrij was toch afvalvlees?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Het ziet er uit als een vleesbrownie
Hahaha, ehm ja das 'afval' jaquote:Op woensdag 17 november 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik tegen vrouw: balkenbrij was toch afvalvlees?
Zij: Nee: kop van een varken en uh...
Ik: dat zeg ik
Maar wel erg lekker hoor, dun snijden, even bakken en jammie.
Tja, zo denk ik ook altijd. Bij iets onbekends op een menukaart: Ken het niet, dus nemenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ehm ja das 'afval' ja![]()
ik denk dat ik het gewoon een keer moet proberen. Ik vind het er niet erg lekker uitzien of klinken dus dan maar proberen
Ik heb een keer rode kool met pure chocola gegeten. Was heel apart. De kool was rauw.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, zo denk ik ook altijd. Bij iets onbekends op een menukaart: Ken het niet, dus nemen
I'd try.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer rode kool met pure chocola gegeten. Was heel apart. De kool was rauw.
*bookmarked in hoofd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, als je ooit een keer in Amsterdam uiteten gaat moet je naar 'Lieve' gaan.
http://www.restaurantlieve.nl/#/menukaart
Kat of hondquote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'd try.
Zo hadden we tijdens de lunch op het werk ook een discussie over het eten van kat of hond. Sommigen willen dat niet eens proberen, want het is normaal een huisdier. Ja, maar dat exemplaar is niet je eigen hond/kat. In India is een koe heilig, hier eten we die toch ook?
Die levende pijlstaartinktvis is de lekkerste inktvis die ik ooit heb gegeten, anderen vinden de gedachte smerig/zielig/whatever..
Ik ben ook hondengek, maar he, het beest aldaar is dood, en geen huisdier geweest.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kat of honddat komt omdat ik ze te veel ken als de dartele huisdiertjes. Dat zou ik niet willen nee. In India is een koe heilig en daarom eten ze die daar niet
![]()
Levende pijlstaartinktvis, hmm klinkt ook niet appealing, zo'n beest kronkelend in je mond maar ik zou er niet bij voorbaat 'nee' tegen zeggen. Ik vind het razend irritant als mensen meteen beginnen te jengelen dat ze iets niets lusten of dat eten 'vies' is.
Ah dáár....quote:Op woensdag 17 november 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook hondengek, maar he, het beest aldaar is dood, en geen huisdier geweest.
Die heeft de gangbang van der leven gehad daarquote:Op donderdag 18 november 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Straks maar horen of de ontrgoening van tombo goed is gegaan
Nou ja, wat er in die goodybag zat...het had gekundquote:Op donderdag 18 november 2010 07:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die heeft de gangbang van der leven gehad daar
Whehehequote:Op donderdag 18 november 2010 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat er in die goodybag zat...het had gekund
Noteless85 kunnen we je niet noemenquote:
Je weet nooit hoeveel noten hij heeftquote:Op donderdag 18 november 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noteless85 kunnen we je niet noemen
Noten niet, notes wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je weet nooit hoeveel noten hij heeft
Leuke optie, notes weg laten halen voor een serious request bijdragequote:
Wie?quote:
Alleen in de winter.quote:
Precies.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker kuilen graven bij PGR's huisje
quote:
Leukquote:
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 09:13 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Tombo... heb je pics van jou en de Saunders' ?
Naar welke game-launch ben je geweest eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk
Best druk, paar bekende Nederlanders, lekkere hapjes, goede muziek, halve avond zitten gamenen het is echt een leuk spel
En nog een hele leuke goodybag mee
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar welke game-launch ben je geweest eigenlijk
Assassin's Creed Brotherhood?
Ik heb hem gisteren onverwachts op mogen halenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En het is echt een leuk spelWas mn allereerste keer dat ik uberhaupt Assassins Creed speelde
Ik wil heteerst maar een PS3 zien te krijgen dan
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
In mn goodybag zat een magazine, een sleutelhanger, 2 buttons en een heus Katie Perry Condoom
"We'll melt your popsicle"
Ze smelten de kazen!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
In mn goodybag zat een magazine, een sleutelhanger, 2 buttons en een heus Katie Perry Condoom
"We'll melt your popsicle"
Wat is er vanmiddag dan?quote:
Dat zal niet lukken.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je nog 1u52m om zin te maken
Zit je nou je fantasie op Tombo te projecteren?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze heeft hem gelijk gebruikt zeker?
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou je fantasie op Tombo te projecteren?
Waarom denk je dat ik dat meteen gebruik?quote:
Omdat jij op nerds valt?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat meteen gebruik?
Ben Saunders een nerd noemenquote:
quote:
Die playmate op het feestje heb ik ook gemist trouwensquote:
Ja ja jaquote:
Pas maar op dat ze je niet met joy-sticks gaan zwaffelen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja
Als jullie niet lief doen bel ik al mn nerdvriendjes en gaan we jullie kapot-lan-party'en
Sorry Tomboquote:Op donderdag 18 november 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja
Als jullie niet lief doen bel ik al mn nerdvriendjes en gaan we jullie kapot-lan-party'en
Daar kwam Nebo mee, ik nietquote:Op donderdag 18 november 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
Die playmate op het feestje heb ik ook gemist trouwens
dat pak wil ook hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:30 schreef Pheno het volgende:
Er staan wat foto's op nu.nl overigens.
http://www.nufoto.nl/foto(...)eed-brotherhood.htmlquote:Op donderdag 18 november 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
De prijzen
http://www.darkknightarmoury.com/c-399-assassins-creed.aspx
Bekende?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)eed-brotherhood.html
Hitsig mokkeltje. Liep Tombo er ook zo bijquote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)eed-brotherhood.html
Zit je nou je fantasie op Tombo te projecteren?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hitsig mokkeltje. Liep Tombo er ook zo bij
Neuh, ik weet hoe ze er uit zag, dus het was eigenlijk een retorische vraagquote:Op donderdag 18 november 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit je nou je fantasie op Tombo te projecteren?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:12 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht bij die 2de dat een uil dat shirt aan had![]()
Julia. En ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bekende?
Rood was het thema?
Die vind ik juist hilarisch! Een hart voor de Tin Man en dan een busje met donorharten overvallenquote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets
Maar dat is wel een leuk shirt
Die eerste vind ik niet zo
Bereid je er een beetje op voor dan. Lees je ff in over het bedrijf, kijk een beetje wat het laatste nieuws is rondom het bedrijf. En je weet toch wel ongeveer wat je er (kan) gaat/n doen? Het sluit neem ik aan op je opleiding. Kijk vast even wat ze in die hoek doen en wat je leuk lijkt, kan je dat wellicht aangeven in het gesprek.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verveel me dood, en heb echt geen zin in dat stagegesprek
Maar het is zooo belangrijkquote:Op donderdag 18 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had ook nooit zin in stage(gesprekken), maar het is wel heel belangrijk. Misschien is het handig om je tot die tijd te richten op de voorbereiding voor dat gesprekquote:Op donderdag 18 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Het probleem is dat ik geen idee heb wat mijn werkzaamheden daar moeten zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is zooo belangrijk![]()
Luister naar LL
Dat is geen probleem. Dan ga je vragen stellen over wat ze van je verwachten. Als je voor jezelf op papier zet wat je graag wilt doen kun je misschien wel een overeenkomst sluiten.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen idee heb wat mijn werkzaamheden daar moeten zijn![]()
Ik heb dat bedrijf voorgeschoteld gekregen door iemand van stageplaza hier op school.
ik ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb gewoon geen zin in werken vandaag
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Dan ga je vragen stellen over wat ze van je verwachten. Als je voor jezelf op papier zet wat je graag wilt doen kun je misschien wel een overeenkomst sluiten.
Ik zou niet te stellig zijn in aangeven wat je niet leuk vindt. Je bent tenslotte een stagiair en afhankelijk van dat bedrijf. Soms moet je gewoon k*tklussen doen. Ik was altijd erg streng tegen de stagiairesquote:Op donderdag 18 november 2010 11:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Maar als het me niet bevalt geef ik dat ook aan.
Klopt, maar ik ga gewoon een gesprek aan.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou niet te stellig zijn in aangeven wat je niet leuk vindt. Je bent tenslotte een stagiair en afhankelijk van dat bedrijf. Soms moet je gewoon k*tklussen doen. Ik was altijd erg streng tegen de stagiaires
Daarom is het juist handig je ff in te lezen, dan kan je wellicht al aangeven dat je hebt gezien dat ze met iets bezig zijn en dat je leuk lijkt. Dan kan je het zelf op een positieve manier sturen. Als jij met een attitude daar binnenkomt dat bepaalde dingen niks voor jou zijn dan kan je het zo shaken. Wat Miauw zegt; je bent 'gewoon' stagair, en dat betekent nu eenmaal vaak dat je een hoop kutklusjes kan doen of werk dat blijft liggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga gewoon een gesprek aan.
Dan zie ik het wel.
Ff pauze houden
Therapie ftwquote:Op donderdag 18 november 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
+1
Zoveel moet ik gelukkig ook niet doen vandaag... alleen vanmiddag therapie
Nou ik meende het ook niet helemaal. Al kan therapie wel erg nuttig zijn natuurlijk, maar het is vaak zo'n gedoe.quote:
Ik heb juist het idee dat dit averechts werkt. Moet denk ik op zoek naar een anderquote:Op donderdag 18 november 2010 12:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik meende het ook niet helemaal. Al kan therapie wel erg nuttig zijn natuurlijk, maar het is vaak zo'n gedoe.
Wat voor therapie heb je?
Hmm het is geen slecht plan om op zoek te gaan naar een ander als er geen klik is of als je het idee hebt dat het niet werkt. Misschien moet je eens kijken naar de verschillende vormen die er zijn. Sommige therapie is erg gericht op doen en dan lig je niet een uur lang op een divan. Daar had ik een hekel aan.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat dit averechts werkt. Moet denk ik op zoek naar een ander
Geen idee hoe je het noemt (slecht he), maar gewoon vanwege alles wat er binnen het gezin speelt, wat er is gebeurd en vooral hoe ik daar toen mee omging(en dat ik dat niet meer doe
)
Hier ook niet... gewoon een stoel. Maar het is een nogal simpel figuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het is geen slecht plan om op zoek te gaan naar een ander als er geen klik is of als je het idee hebt dat het niet werkt. Misschien moet je eens kijken naar de verschillende vormen die er zijn. Sommige therapie is erg gericht op doen en dan lig je niet een uur lang op een divan. Daar had ik een hekel aan.
Yep, tijd voor een anderequote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier ook niet... gewoon een stoel. Maar het is een nogal simpel figuur.
Nja, het is ook weer zo dat het wel handig is dat we dezelfde therapeut hebben(geen idee waarom eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep, tijd voor een andere![]()
Ik had ook alleen een stoel. Was echt teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |