Je kent me nu wel een beetje, denk je dat ik daar al zo lang zou werken als dr geen humor in het spel wasquote:Op woensdag 17 november 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
Wat heeft die man toch een heerlijk uitgestreken smoel
Zeg eens eerlijk: hij heeft vast een geweldig gevoel voor humor. Of niet soms
Nope. Maar het is vreemd, maar ik zie het gewoon voor mequote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Je kent me nu wel een beetje, denk je dat ik daar al zo lang zou werken als dr geen humor in het spel was
Ik vind het zo leuk dat ie zo op zijn vader lijkt , dat is zo een bijzondere man.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Maar het is vreemd, maar ik zie het gewoon voor me
Leuk; ik hou d'r van
Het is een markant geslacht. Misschien wel door wat er om hen heenhangt. Maar het zit ook in de manier waarop ze zich uitdrukken. De enigszins hoge, opgewonden stemmen en uiteraard het prachtige weloverwogen taalgebruik. Wayyyy above me, maar ik mag er graag naar kijken en luisteren.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ie zo op zijn vader lijkt , dat is zo een bijzondere man.
Altijd als ik m op tv zie zie ik de papa
Haha, maar ze laten ook boeren en roepen graag kut hoor, off cameraquote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een markant geslacht. Misschien wel door wat er om hen heenhangt. Maar het zit ook in de manier waarop ze zich uitdrukken. De enigszins hoge, opgewonden stemmen en uiteraard het prachtige weloverwogen taalgebruik. Wayyyy above me, maar ik mag er graag naar kijken en luisteren.
Tuurlijk. En ze stappen waarschijnlijk ook gewoon met één been tegelijk in hun onderbroekquote:Op woensdag 17 november 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Haha, maar ze laten ook boeren en roepen graag kut hoor, off camera
Met een been tegelijk?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ze stappen waarschijnlijk ook gewoon met één been tegelijk in hun onderbroek
Maar dat neemt niet weg dat ze in hun voorkomen een heel mooi gelijkmatig beeld laten zien. Ze zijn niet wegens gebrek aan gewicht komen bovendrijven. Maar - en dat bedoelde ik eigenlijk - het zijn net mensen. En het kan niet anders of er wordt erg veel gelachen. En daar moét welhaast een hoop zelfspot bijzitten_!
Nou, als t een goed feest is dan komt ze nog laaaaaaaaang niet thuisquote:Op woensdag 17 november 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Ik had gehoopt dat Tombo al terug zou zijn, was benieuwd of ze nog oude, rode bekenden is tegengekomen
Eenschquote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Zelfspot en humor, oh wat vond ik dat geniale reclame toen
Pardon?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:06 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo is ontmaagd daar hoor ik net
Oh bah...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Bah, collega ( niet die van de badmat ) belde gistermiddag, die had dr vrije middag, en die fietste naar de fysio en die kreeg hartkloppingen, en die is met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Na een paar uur mocht ze wel naar huis maar het waren wel hele zware hartritmestoringen.
En haar man is vrachtwagenchauffeur, dus ze was alleen thuis vannacht en zo. Ze zei gisteren dat ze gewoon kwam werken maar ze is er niet en heeft ook nog niet gebeld, dus mn collega gaat haar nu maar bellen...
En gisteren toen ik de laatste ronde deed kwam ik buiten een buuf tegen, die vertelde dat ze zondag haar moeder van 60 thuis dood aangetroffen hadden, zat al een paar dagen dood in dr stoel
Leukquote:
Met wat er in? En welke BN'ers danquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk
Best druk, paar bekende Nederlanders, lekkere hapjes, goede muziek, halve avond zitten gamenen het is echt een leuk spel
En nog een hele leuke goodybag mee
Echt, dat ze dat niet gewoon uit zichzelf vertelt hequote:Op donderdag 18 november 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wat er in? En welke BN'ers dan
Iddquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, dat ze dat niet gewoon uit zichzelf vertelt he
Gewoon niet verder vragen hoor, tis graag of niet !quote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iddons een beetje lekker te maken en dan maar de helft te vertellen
BN'ers; Noud/Nout en Lucas uit GTST, iemand van MTV (die ik niet herkende) En Ben Saunders en zn broerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wat er in? En welke BN'ers dan
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BN'ers; Noud/Nout en Lucas uit GTST, iemand van MTV (die ik niet herkende) En Ben Saunders en zn broer
En in de goodiebag zaten op zich normale spullen; magazine en sleutelhanger en buttons, maar er zat dus een
Katie Perry Condoom bij
Onderschrift:
We'll melt your popsicle
Nee, maar ik mag het nu een beetje rustig aan doen hier. Achterstanden bestaan niet meer en anders heeft de rest, die nu in overleg zit, straks helemaal niks meer te doen.quote:
Is dat een heul dik condoom of zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
En met één condoom kan je een hele gangbang houden aldus de Games-baas... hmm die verhalen zijn dus écht overdreven altijd![]()
Wel heel gaafBen Saunders
Die GTST figuren ken ik niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef nokwanda het volgende:
en ow, ik kan blijven tot het eind van het jaar.
Relaxt tochquote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef nokwanda het volgende:
Geen handtekening en geen fotoquote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waaaaaarrrrrrrrrr is mijn Ben Saunders handtekening???????????????
De rest ken ik niet
Iedereen kreeg zo'n goodybag hequote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
En met één condoom kan je een hele gangbang houden aldus de Games-baas... hmm die verhalen zijn dus écht overdreven altijd![]()
Wel heel gaafBen Saunders
Die GTST figuren ken ik niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef nokwanda het volgende:
Ja zegquote:Op donderdag 18 november 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen handtekening en geen foto
nopequote:
Een maandje extra om me geen zorgen over te makenquote:
We krijgen er wel behoorlijk de schijt van, ja. Maar ja... nokManda is boven de 50 en dan is het iets minder makkelijk. En ik heb dan wel werk, maar dat is ook steeds maar tijdelijk. Hoewel ik er wel blij me eben, hoor. Beter dan niets.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Jee Nok, dat werkgedoe speelt nu toch ook al lang he?
Vreselijk lijkt me dat
Psies ja, die heeft dr prioriteiten mixed up zegquote:Op donderdag 18 november 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ze loopt nog wel altijd op meets met een camera om haar nek
Nee, ik hou daar niet van, BN'ers om een foto/handtekening vragenquote:
Oh ik doe dat wel als ik ze dr leuk genoeg voor vind ( ok, dat komt zelden voor, maar ik ben verwend, ik zie dr best veelquote:Op donderdag 18 november 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik hou daar niet van, BN'ers om een foto/handtekening vragen
Met die ene (geen idee welke) heel even gekletst wel, maar toen gingen ze backstage en wij gingen naar huis
Shhhhhhhhhhhquote:
quote:
Superquote:Op donderdag 18 november 2010 11:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed hè maar wel druk.
Gisteravond om 18.30 uur viel het boek weer in de busen wat een enige koelkastplakker.
Brievenbuspost.... toe maar. Wordt er weer bezorgd dan. Er zouden deze week en volgende week een paar dagen zijn waarop gestaakt werd, maar ik weet nieteens meer precies welke dagen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super![]()
Gewoon brievenbustpost dus he, paste gewoon in de brievenbus buiten, wat een afzetters he!
![]()
Thnx voor het lenen
Dinsdag was er een staking, en volgende week donderdag en vrijdag weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Brievenbuspost.... toe maar. Wordt er weer bezorgd dan. Er zouden deze week en volgende week een paar dagen zijn waarop gestaakt werd, maar ik weet nieteens meer precies welke dagen.
Let op de tijd dat het bij ons binnen wasquote:Op donderdag 18 november 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dinsdag was er een staking, en volgende week donderdag en vrijdag weer.
Maar ze hadden Maes op t postkantoor pakketpost laten dokken voor dat boek, terwijl ze het gewoon als brievenbuspost konden bezorgen, zulke afzetters zijn het tegenwoordig bij TNT.
Van die stakingen merk je ook geen drol want de post doet dr zelden nog maar 1 dag over.
Dat boek terugsturen ging nu wel in 1 dag trouwens
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Let op de tijd dat het bij ons binnen wasNormaal komt de post toch overdag?
![]()
Ons postkantoor is gesloten en we hebben nu alleen nog maar postagenschappen met mensen achter de balie die dus eigenlijk, zoals bij ons een winkel in kantoorartikelen hebben en nu opeens ook postzegels moeten gaan verkopen. En zich aan de door TNT voorgeschreven regeltjes houden. Neeeeee mevrouw hij past niet door de brievenbus![]()
![]()
Ik ken de man niet maar ik zou terug mailen: bel me wel dan kan ik ook nog even meegenietenquote:Op donderdag 18 november 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Serieus!
Ik had toch verteld van mn beste vriend en Prince en zo?
Mailt ie me niet meer sinds vorige week sinds ie vertelde dat ie wel gaat terwijl ie tegen mij eerst zei dat ie niet ging.
Helemaal niks meer gehoord terwijl we normaal toch wel elke dag mailen.
Mailt ie nu net "nou dan ga ik maar naar Arnhem met mijn collega's, ik zal je niet bellen, groeten!".
Zal ie dat nou leuk of lief bedoelen of is het gewoon echt echt een kankernaaistreek van jewelste aan het worden?
Nee ik had gezegd bel me ook maar niet, want dat doet ie normaal wel bij concerten, maar serieus, ik hoef die herrie niet over de telefoon te horen terwijl hij er wel is en ik er niet ben als het zo moet gaan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ken de man niet maar ik zou terug mailen: bel me wel dan kan ik ook nog even meegenieten
Ow... sielug!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Zeur maar tegen mij, mijn humeur kan echt onmogelijk slechter worden dan het is
Alweer? Of nog steeds?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... sielug!
Ik heb hoofdpijn dus!
Had je inmiddels al wel oppas gevonden voor je kindjes dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik had gezegd bel me ook maar niet, want dat doet ie normaal wel bij concerten, maar serieus, ik hoef die herrie niet over de telefoon te horen terwijl hij er wel is en ik er niet ben als het zo moet gaan hoor.
Denk niet dat mijn avond daar leuker van wordt.
Ik geloof dat mijn beste vriendschap over is
Nee sorry, te ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat me nou overkomt!
Zat ik gewoon een beetje te surfen, krijg ik een blackout![]()
toen ik weer bij kennis was had ik opeens een bevestigingsmailtje met "dankuwel voor uw aankoop, uw laarzen worden zsm verstuurd".
Het was de internetlaarzenbandiet!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, te ongeloofwaardig.
Oh ja vast slachtoffer geworden van die nieuwe trojan.horse.W32.Blaster.NewBootsquote:Op donderdag 18 november 2010 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was de internetlaarzenbandiet!
Ik zweer het je
Ja preciesquote:Op donderdag 18 november 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja vast slachtoffer geworden van die nieuwe trojan.horse.W32.Blaster.NewBoots
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat me nou overkomt!
toen ik weer bij kennis was had ik opeens een bevestigingsmailtje met "dankuwel voor uw aankoop, uw laarzen worden zsm verstuurd".
D'r zat een gehaktbal overdwars in d'r bipsebaps en nu moest ze met spoed naar de eerste hulpquote:Op donderdag 18 november 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En succes voor Catteke, ben zoooo benieuwd naar de smoes
Mijn tante had ooit een meneer op de eerste hulp met een halve komkommer in zijn bipsebaps. Hij had er eerst een hele in, maar bij het eruithalen had de meneer van meneer de komkommer afgebrokenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
D'r zat een gehaktbal overdwars in d'r bipsebaps en nu moest ze met spoed naar de eerste hulp
Ja een ex-collega van mij studeerde geneeskunde, die had ook verhalen over kaarsen e.d. de gekste dingen, en vaak met nog gekkere smoezen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tante had ooit een meneer op de eerste hulp met een halve komkommer in zijn bipsebaps. Hij had er eerst een hele in, maar bij het eruithalen had de meneer van meneer de komkommer afgebroken
Normaal past zijn man op de kinders dan he, als we samen gaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je inmiddels al wel oppas gevonden voor je kindjes dan?
Noem eens een smoesquote:Op donderdag 18 november 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een ex-collega van mij studeerde geneeskunde, die had ook verhalen over kaarsen e.d. de gekste dingen, en vaak met nog gekkere smoezen.
Of moslim-meisjes helemaal ingepakt in een burka, en dan moet dat uit voor onderzoek en dan blijken ze eronder ineens prachtige lingerie te dragen en als ik netjes geknipt en geschorenDat verwacht je op de een of andere manier ook niet.
Dat soort dingen ja. Verhaal met die kaarsen was er zo eentje geloof ik. Of ergens 'jeuk' en dan met het een of andere attribuut 'krabben' en dan woops... ineens kwijtquote:Op donderdag 18 november 2010 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noem eens een smoes? "Ja ik was boodschappen doen en ik gleed uit, toen viel ik zomaar op een wortel!"
Hm, 'ik zal je niet bellen' zegt ie omdat je dat gevraagd hebt neem ik aan, om je niet te bellen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Serieus!
Ik had toch verteld van mn beste vriend en Prince en zo?
Mailt ie me niet meer sinds vorige week sinds ie vertelde dat ie wel gaat terwijl ie tegen mij eerst zei dat ie niet ging.
Helemaal niks meer gehoord terwijl we normaal toch wel elke dag mailen.
Mailt ie nu net "nou dan ga ik maar naar Arnhem met mijn collega's, ik zal je niet bellen, groeten!".
Zal ie dat nou leuk of lief bedoelen of is het gewoon echt echt een kankernaaistreek van jewelste aan het worden?
Hahahaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Verhaal met die kaarsen was er zo eentje geloof ik. Of ergens 'jeuk' en dan met het een of andere attribuut 'krabben' en dan woops... ineens kwijt
Inderdaad, die mensen zijn gewoon professionals en zullen (of horen iig) er verder geen oordeel over te geven.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahadat gelooft toch niemand. Geef het dan gewoon eeerlijk toe
Hihiquote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat me nou overkomt!
Nee niet echtquote:Op donderdag 18 november 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Hallo Qwea, leuk je weer es te zien hier, alles goed met jou?
Sorry hoor, hij wreef het er gewoon nog ff in dat ie ging. Hij had ook net als sinds vorige week maandag gewoon niks meer kunnen laten horenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, 'ik zal je niet bellen' zegt ie omdat je dat gevraagd hebt neem ik aan, om je niet te bellen.
Dus het is lastig in te schatten. Maar hij had je in elk geval van de week wel even kunnen bellen om alles uit de wereld te helpen. Prince lijkt me niet iets waar je zo'n jarenlange vriendschap voor opgeeft (van zijn kant, bedoel ik). Dus hij had het best even kunnen uitpraten. Dan had je hem vandaag wellicht nog veel plezier gewenst ook.
En bedankt. Echt
Je weet wel waar voor.
.... maar dat doe je toch nietquote:Op donderdag 18 november 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eigenlijk besloten om een dag voordat ze die honden komen brengen zodat zij drie fucking weken op Hawaii kunnen gaan zitten te zeggen dat ik dr geen zin in heb
Ik denk echt van wel, want ik ben dr klaar mee eigenlijk, na die mail van netquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
.... maar dat doe je toch niet
Toch wel, laptop-keyboards hebben een virtueel keypad waar UIO=456, JKL=123 en M=0, wat je togglet met NUMLOCK (dacht ik). Kijk 'ns wat voor keyboard je hebt ingesteld en wijzig dit in 102-US oid.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Q, herinstalleer de drivers van je keyboard eens of gebruik de onscreen en kijk of daar de layout klopt. In geen enkele keyboard layout of taal kan volgens mij een M ook een 0 zijn
Oh op die fiets ja, dat kan idd. Maar switch je meestal dan met Fn ipv met Numlockquote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toch wel, laptop-keyboards hebben een virtueel keypad waar UIO=456, JKL=123 en M=0, wat je togglet met NUMLOCK (dacht ik). Kijk 'ns wat voor keyboard je hebt ingesteld en wijzig dit in 102-US oid.
Die gast die je heeft laten stikken voor Prince is dezelfde die verwacht dat je wel drie weken op z'n honden past? Zou ik inderdaad heel pissig van wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eigenlijk besloten om een dag voordat ze die honden komen brengen zodat zij drie fucking weken op Hawaii kunnen gaan zitten te zeggen dat ik dr geen zin in heb
Ik hoef niks te installeren qua drivers op de servers, dat pakt ie automagisch. Kan het wel doen, maar denk niet dat het veel uitmaak, ik heb volgens mij niet eens drivers daarvan. Ik zal eens de onscreen er zo bijpakken.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Q, herinstalleer de drivers van je keyboard eens of gebruik de onscreen en kijk of daar de layout klopt. In geen enkele keyboard layout of taal kan volgens mij een M ook een 0 zijn
Neuh een keyboard is natuurlijk plug and play, maar het helpt nog weleens het gewoon te verwijderen in apparaatbeheer en dan opnieuw toe te voegenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef niks te installeren qua drivers op de servers, dat pakt ie automagisch. Kan het wel doen, maar denk niet dat het veel uitmaak, ik heb volgens mij niet eens drivers daarvan. Ik zal eens de onscreen er zo bijpakken.
Thnx voor het meedenken anyway!
3 weken met de feestdagen he, en ik heb ze al een week gehad laatst, en hij vroeg de dag voor ie heel hard schreeuwde dat ie absoluut niet naar Prince ging of ik ze in maart ook aub een week wilde nemenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die gast die je heeft laten stikken voor Prince is dezelfde die verwacht dat je wel drie weken op z'n honden past? Zou ik inderdaad heel pissig van worden
Bij mijn HP laptop is het Fnquote:Op donderdag 18 november 2010 14:08 schreef Barbaaf het volgende:
Kan ff niet testen welke toets het is, laptop hangt in dockingstation maar volgens mij is het toch Numlock, Fn functies staan bij mij ander gemarkeerd.
Ik gaan ze ff ff aanpleuren die servers en ff bekijken of dit werktquote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toch wel, laptop-keyboards hebben een virtueel keypad waar UIO=456, JKL=123 en M=0, wat je togglet met NUMLOCK (dacht ik). Kijk 'ns wat voor keyboard je hebt ingesteld en wijzig dit in 102-US oid.
De wat? Ik ben totaal niet bekend met dit soort Windows apps, van DC en AD kon ik nog net domain controller en active directory makenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Qwea het volgende:
jeej. opgelost. Met ctrl en numlock ophet onscreen keybord
Wel debiel dat het lokaal niet werktquote:
Alweer. Nog een dag of twee à drie en dan heb ik het weer achter de rug (hoop ik, denk ik).quote:
Weet je dat ik me echt serieus waar voel alsof mn vent gewoon vreemdgegaan is?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer. Nog een dag of twee à drie en dan heb ik het weer achter de rug (hoop ik, denk ik).
Kusje terug, want jij bent ook zielig
Ik ga vanavond, ik heb toch al een kutdag, kan niet veel erger wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel of ik vandaag of morgen boodschappen ga doen
Ik heb eigk niet zo'n zin, maar ja, morgen ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, ik heb toch al een kutdag, kan niet veel erger worden
Good for you! Kick ass!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Weet je dat ik me echt serieus waar voel alsof mn vent gewoon vreemdgegaan is?
Maar goed, zo ga ik het dus wel ook echt oppakken, want ik verdien wel beter dan dit![]()
Ik ga altijd op donderdag, want dan begint mn weekend tenminste ook echt als ik vrijdag klaar ben met werken.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb eigk niet zo'n zin, maar ja, morgen ook niet
Ja zijn assquote:
Ook niet gewoon als ik daar zin in heb?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook; in elk geval niet de mijne
Nou, egnie dus nie hèquote:Op donderdag 18 november 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Never mind, daar heb ik Sjonnie's ass voor
Duurt dat zo lang?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer. Nog een dag of twee à drie en dan heb ik het weer achter de rug (hoop ik, denk ik).
Kusje terug, want jij bent ook zielig
Tjaquote:
Meestal zo'n 10 tot 14 dagen, met om de 24 tot 36 uur een migraineaanval. Dus als ik nét weer van de koppijn af ben, staat de volgende aanval voor de deurquote:Op donderdag 18 november 2010 14:58 schreef senesta het volgende:
Duurt dat zo lang?Jeumig sterkte Elies
De enige hoofdpijn die ik heb (nu ook) komt uit mijn nekNadat ik een whiplash heb opgelopen blijft dit opspelen als ik eens meer doe dan normaal. Ook als ik me druk maak overigens. Dat duurt meestal één a twee dagen en dat vind ik al drama.
Oh jezus, en daar kun je niks voor slikken of zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meestal zo'n 10 tot 14 dagen, met om de 24 tot 36 uur een migraineaanval. Dus als ik nét weer van de koppijn af ben, staat de volgende aanval voor de deur
Ik kan er wel mee leven hoor. Het is vervelend, het doet echt pijn, maar als ik me een beetje koest hou dan kom ik het wel door
Kan wel, maar de bijwerkingen daarvan trekken me iets minder.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus, en daar kun je niks voor slikken of zo?
Maar je gaat wel gewoon werken en zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan wel, maar de bijwerkingen daarvan trekken me iets minder.
Meestal zijn het betablokkers he? Ik gebruik betablokkers omdat mijn hart nog wel eens vervelend snel of met veel overslagen wil kloppen en ik zie in de bijsluiters ook dat het vaak voor migraine word gebruikt.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan wel, maar de bijwerkingen daarvan trekken me iets minder.
Ik werk inderdaad gewoon door. Wel iets rustiger aan dan normaal, maar ik blijf er niet voor thuisquote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar je gaat wel gewoon werken en zo?
Ik zou voor de drugs gaan
Ik kan als ik migraine heb niet eens mn hoofd bewegen zonder te kotsen, dus respect hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad gewoon door. Wel iets rustiger aan dan normaal, maar ik blijf er niet voor thuis
Wassie er ook? Nog leuke nerds gespot?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
voor alle ziek en zeer
En waar is Ing die dacht dat ik om een andere reden in het rood ging gister?
Nope en nopequote:Op donderdag 18 november 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wassie er ook? Nog leuke nerds gespot?
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope en nope![]()
Sowieso, bestaan er leuke nerds?
8 seconden later ook gewoonquote:
Aw, niet huilen!quote:
Tsja, als je definitite van nerd al "niet leuk" inhoudt wordt het lastig. Want er bestaan best wel leuke, sexy, hoog-intelligente ICT'ers en gamers. Maar die hebben meestal wel wat beters te doen dan op kansloze feestjes rond te hangenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope en nope![]()
Sowieso, bestaan er leuke nerds?
Precies, die spelen LOTROquote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als je definitite van nerd al "niet leuk" inhoudt wordt het lastig. Want er bestaan best wel leuke, sexy, hoog-intelligente ICT'ers en gamers. Maar die hebben meestal wel wat beters te doen dan op kansloze feestjes rond te hangen
Eet zequote:Op donderdag 18 november 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om te gaannog even sociaal doen en bij ouders eten voor de ferkansie
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt wel een paar leuke nerds hoor
Ja, dat heb je soms hé.Schijnt ook nog ongeneeselijk te zijn!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat me nou overkomt!
quote:
Lekker, en dan weekend!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:00 schreef nokwanda het volgende:
Morgen lekker een uurtje eerder naar huis. Gister was ik al om half 8 hier. Was per ongeluk een uur te vroeg opgestaan en kwam er pas achter toen ik al helemaal klaar stond. Toen werd Joel wakker en vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was om 6 uur.
Ben toch maar gegaan en nu ben ik morgen dus een uurtje eerder klaar.
Maar, heb je wel eens eraan gedacht om naar tramadol te vragen? Of oxycodon? De bijwerkingen vallen wel mee (je denkt alleen dat de wereld zo geweldig is) en het helpt als een tiet. Zijn gewoon pijnstillers.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad gewoon door. Wel iets rustiger aan dan normaal, maar ik blijf er niet voor thuis
Whehe ja dat heb ik dus al van ibruquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Qwea het volgende:
rugpijn
Nog steedsEn ik heb nog steeds geen pijnstilling genomen, omdat ik ze al heel lang niet meer heb genomen, en dan wil ik wel eens out gaan
als in, doodmoe en 12u pitten.
Morgen is hij jarig toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ja dat heb ik dus al van ibru![]()
Ik zat net ff wat kiekjes te maken van Sjon gehuld in een slinger, he was sooooo not amused
Yups, als ik m tot morgen laat leven wordt ie morgen 1quote:
Jeeeeeeeee jij maakt het wel spannend zegquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Maes het volgende:
Ik heb een leuke kaart gestuurd aan Sjon
Jij mag dat natuurlijk niet aan hem vertellenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeeeeee jij maakt het wel spannend zeg
Oeh, okquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij mag dat natuurlijk niet aan hem vertellen
Ik zie hem al helemaal in die doos verdwijnenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde net zn kadootjes inpakken maar het papier is op, dus ik heb de hele handel in een doos geflikkerd, wedden dat ie dat keileuk vindt ?
Ik durf dr bijna geld op te zetten dat ie de doos op het vreetwerk na leuker vindt dan de andere dingenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal in die doos verdwijnen
Moesten we een verlanglijstje maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Tombo ik ben klaar met nadenken over mijn verlanglijstje heur
Oeh, ik heb al een verlanglijstjequote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Moesten we een verlanglijstje maken?
Mooi, kunnen we lootjes trekken dan? Ik wil lekker gaan shoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Tombo ik ben klaar met nadenken over mijn verlanglijstje heur
Word je daar nou niet heel erg duizelig vanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik heb al een verlanglijstje
Jarenlange trainingquote:Op donderdag 18 november 2010 17:48 schreef Maes het volgende:
Word je daar nou niet heel erg duizelig van![]()
Hoi rokertquote:
Een bedrag inclusief verzendkosten lijkt me inderdaad altijd slim. Maar het lijkt me ook wel handig om één vast bedrag af te spreken. Als iemand daar (iets) boven wil gaan zitten is dat natuurlijk een eigen keusquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je verlanglijstje kan je later aanvullen
15-20 euro en ik ga er vanuit dat dit incl. verzendkosten is.
Nietes, daar stond ik gewoon van het uitzicht te genieten!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi rokert
Je stond ook al te blazen in dat Samsung Galaxy-topic
Ooh, ik dacht dat je een flinke wolk aan het uitblazen wasquote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Nietes, daar stond ik gewoon van het uitzicht te genieten!![]()
Ik dacht, ik doe maar een foto van mezelf, want de twee die tot nu toe hadden gewonnen hadden ook een foto van zichzelf![]()
Nee joh, ben je gekquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je een flinke wolk aan het uitblazen was
Ik kan een facebook lenen van iemand met heel veel vrienden, maar ik heb al een smartphone en ik wil dat jij 'em wint
Ik ben benieuwd! Sommige foto's lukken echt heel mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 18:56 schreef APK het volgende:
Ik ga dat topic even volgen en morgen misschien iets proberen
Vorig jaar zat bijna iedereen er boven. Met 15-20 euro is er speelruimte maar het lijkt me beter om te zeggen dat die 20 de max is om geen scheve gezichten te krijgen. De enkeling die precies het bedrag had aangehouden vorig jaar voelde zich wat lullig geloof ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een bedrag inclusief verzendkosten lijkt me inderdaad altijd slim. Maar het lijkt me ook wel handig om één vast bedrag af te spreken. Als iemand daar (iets) boven wil gaan zitten is dat natuurlijk een eigen keus
Ik voelde me al lullig om van alles en nog wat!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vorig jaar zat bijna iedereen er boven. Met 15-20 euro is er speelruimte maar het lijkt me beter om te zeggen dat die 20 de max is om geen scheve gezichten te krijgen. De enkeling die precies het bedrag had aangehouden vorig jaar voelde zich wat lullig geloof ik.
Muis je moet maar gewoon hopen dat ik jouw lootje heb
Doe eens niet *strenge blik*quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voelde me al lullig om van alles en nog wat!![]()
Ja nouquote:
Onzin. Iedereen besteedt er zoveel tijd, geld en moeite aan als hij/zij heeft/het waard vindt. Niemand hangt daar verder een waardeoordeel aan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voelde me al lullig om van alles en nog wat!![]()
Cupcakes moeten lukkenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet echt veilig baksels op kan sturen.
Misschien als ik een SS van iemand uit de buurt heb![]()
Nee, ik blijf lekker thuis! Kwam even niet goed uit, ik moet zaterdag even goed aan de studie en van alles en nog wat regelen. Dus daar kan ik geen brak hoofd bij gebruikenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik blijf lekker thuis! Kwam even niet goed uit, ik moet zaterdag even goed aan de studie en van alles en nog wat regelen. Dus daar kan ik geen brak hoofd bij gebruiken
Misschien kan je mijn bruidstaart makenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef Muis006 het volgende:
Nee johquote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Misschien kan je mijn bruidstaart maken
Die woont alleen helemaal in Groningenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee johzo goed ben ik niet!
Dan kan je beter DaD vragen!
Truequote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die woont alleen helemaal in Groningen
Hmm is ze er?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Boodschap van algemeen nut
Er mag niet worden gereld als Gb daar niet bij aanwezig is. Dankuwel
IF Goodbye is afwezig THEN
[wordt er niet gereld]
Ik heb vorig jaar de cupcakes al vast bij aankomst uit het pakketje laten vissen door Paganquote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Boodschap van algemeen nut
Er mag niet worden gereld als Gb daar niet bij aanwezig is. Dankuwel
IF Goodbye is afwezig THEN
[wordt er niet gereld]
Ben wel aan het koken en moet dat zo even opeten. Oh, en Expeditie Robinson straks. Maar daarna ben ik vrijquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De rel kan beginnen want Gb is binnen
Er zijn er nog twee te winnen, dus op zich kunnen jij en Gb allebei nog winnenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je een flinke wolk aan het uitblazen was
Ik kan een facebook lenen van iemand met heel veel vrienden, maar ik heb al een smartphone en ik wil dat jij 'em wint
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo boodschappen zijn binnen, cake staat in de oven, ff eten
Multitaskerquote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben wel aan het koken en moet dat zo even opeten. Oh, en Expeditie Robinson straks. Maar daarna ben ik vrij
Jeetje zeg maar weet je al wat?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
3 uur heen, 2,5 uur terug.... om 25 minuten te wachten en een gesprekje van een half uur.
Ging het wel goed?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
3 uur heen, 2,5 uur terug.... om 25 minuten te wachten en een gesprekje van een half uur.
quote:
Nope. Is ook logisch, er komen nog meer kandidaten op gesprek.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje zeg maar weet je al wat?
Altijd lastig te zeggen. Het ging hen vooral om mijn technische kennis (niet echt aanwezig op dat gebied, maar dat konden ze al uit mijn cv halen) en of ik wist wat een vpk normaliter deed. D'oh.quote:
Het is wel een verschil met wat je nu doet toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
EN ow ja... de baan lijkt me nog steeds errug leuk.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Een heel verschil ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel een verschil met wat je nu doet toch?
quote:
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het al helemaal over is.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys hoe ist met het grieperige?
Dat klinkt als een best stug gesprek. Maar wie weet verrassen ze je, ik zal duimenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Altijd lastig te zeggen. Het ging hen vooral om mijn technische kennis (niet echt aanwezig op dat gebied, maar dat konden ze al uit mijn cv halen) en of ik wist wat een vpk normaliter deed. D'oh.
En dan waren het ook nog twee engelse dames. Leuk en aardig en zo, maar ik heb het idee dat ik en toe op culturele teentjes heb getrapt. Ik had bijvoorbeeld de brutaliteit om naar een salaris te vragen.![]()
Konden ze nu écht nog niet zeggen. Inschatting dan? Nee, ook niet.![]()
Maar of ik wel even wilde zeggen wat ik in mijn huidige baan verdien. Lijkt mij niet echt relevant, omdat het totaal een andere functie is dan waar ik nu op reageerde. Dus tja.
Ik hoor waarschijnlijk maandag of ik voor de tweede ronde ben uitgenodigd. En ik heb echt geen idee hoe mijn kansen zijn. Qua ervaring op dat specifieke gebied vlieg ik er zo uit, maar daarvoor is een scholingstraject, qua ervaring met patiëntenwerk en mensen in het algemeen ben ik wel weer breed georiënteerd. Ligt er dus net aan of ze selecteren op nu inzetbaar of investering in de toekomst.
Geen idee ze ligt met haar oogjes half open te snurken, ze kuchelde vandaag ook flink.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ist met whoop Ml?
Hai Tombo
Duurt evenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het al helemaal over is.
Maar helaas, integendeel. Maar uiteindelijk zal het wel allemaal weg zijn
[..]
Dat klinkt als een best stug gesprek. Maar wie weet verrassen ze je, ik zal duimen
Ik haalde net de trein vanuit A'dam... om er in de trein achter te komen dat ik was vergeten in te checken.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Duurt evenoh als je morgen trek hebt in sushi
half 7@ S umo
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haalde net de trein vanuit A'dam... om er in de trein achter te komen dat ik was vergeten in te checken.Dus bij Amstel snel eruit naar zo'n paal en weer terug de trein in. Toen had ik HONGER... in Utrecht eruit voor Sushi.
Als ik iets minder had getrut bij de keuze had ik nog in dezelfde trein terug kunnen springen.
Nu een kwartier wachten op de volgende trein die tot Eindhoven ging. Dus daar eruit en tja.... nog honger dus nog wat sushi gehaald.
![]()
Nu heb ik trek in sushiquote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haalde net de trein vanuit A'dam... om er in de trein achter te komen dat ik was vergeten in te checken.Dus bij Amstel snel eruit naar zo'n paal en weer terug de trein in. Toen had ik HONGER... in Utrecht eruit voor Sushi.
Als ik iets minder had getrut bij de keuze had ik nog in dezelfde trein terug kunnen springen.
Nu een kwartier wachten op de volgende trein die tot Eindhoven ging. Dus daar eruit en tja.... nog honger dus nog wat sushi gehaald.
![]()
quote:
Om een boom , dat moeten ze zonder Martin Gaus oplossen, ooooh jeeeeeequote:
Ja hé met z'n gele bril en hippe piercing.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
"Maar goed, tis een trouw vrouwke, die staat ook wel achter dr manneke, dus daar viel ook niet mee te praten".
Wat een denigrerende asshole, die kreeg die boom op zn kop van me
Stukje appeltaart dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is dat ik geen sushi lust maar die Cat weet je appetite aardig op te wekken.
Slim, dadelijk kan de baby er niet meer uit.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb al een oliebol op en ik wil niet dicht groeien maar dank je wel
Nou, ik had gisteravond alleen van JJH en Ynske nog geen emailadres, die heb ik vandaag nog gepmd en alleen van JJH antwoord gehad...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, heb je alle adressen binnen? Kunnen we lootjes trekken?
Ik heb namelijk nu nu nu inspirasie!
Zal ik even in de lijst van vorig jaar kijken?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik had gisteravond alleen van JJH en Ynske nog geen emailadres, die heb ik vandaag nog gepmd en alleen van JJH antwoord gehad...
Gewoon maar doen dan?
Jaaaaa?quote:
Dat ding op het station. Tiny Tokio.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:44 schreef Muis006 het volgende:
Catjeee was je naar die sushitent tegenover Burger King gegaan op het station? Of ben je ergens in de stad geweest?
En was het lekker? Dan weet ik dat for future referencequote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ding op het station. Tiny Tokio.Je leert nog eens wat als je onderweg vanuit Utrecht de folder in je zak met sushi leest.
Nu ben ik niet de grootste sushi kenner, maar ik vond het prima te eten.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En was het lekker? Dan weet ik dat for future reference
Jazeker! Elke dag naar Amsterdam zou te gek worden. Nee, ik zou komen te werken in de buurt en hooguit in A'dam uithelpen En dan hebben ze accommodatie voor medewerkers.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar de functie is wel in de buurt Cat? Alleen het gesprek was ergens anders?
Ynske schreef hier ergens vandaag of gisteren nog 'Ik was te laat voor SeSa'.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik had gisteravond alleen van JJH en Ynske nog geen emailadres, die heb ik vandaag nog gepmd en alleen van JJH antwoord gehad...
Gewoon maar doen dan?
Maar vandaar dat Ynske dan vandaag niet meer geantwoord heeft denk ik, die dacht dat ze toch al te laat was misschien? Kweenie.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja er stond een deadline in
Ja, dat zei ze gister ergens, terwijl ik had gezegd ze gisteravond te willen hebben zodat ik vandaag kon lotenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ynske schreef hier ergens vandaag of gisteren nog 'Ik was te laat voor SeSa'.
Had je in die mail/PM een deadline gezet?
De Aldi heeft ze weer , die zakken echte maoamsquote:
En die opleiding zie je ook wel zitten?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jazeker! Elke dag naar Amsterdam zou te gek worden. Nee, ik zou komen te werken in de buurt en hooguit in A'dam uithelpen En dan hebben ze accommodatie voor medewerkers.
Ow, dolletjes!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Aldi heeft ze weer , die zakken echte maoams![]()
Ik heb er drie gekocht![]()
![]()
Daar doe ik wel een jaar mee
Whehehehehehehehe.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dolletjes!![]()
*schrijft op het lijstje voor 29 december*
Mwah, opleiding.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En die opleiding zie je ook wel zitten?
Is dat net zo'n vent als die snuiter bij de Rijdende Rechter, die zijn kameel Samantha noemde?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Die boom is zn kindje![]()
Ik hou van die boooooooom.
HUIL!
Da wiknie, daar kijk ik nie naarquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat net zo'n vent als die snuiter bij de Rijdende Rechter, die zijn kameel Samantha noemde?
Ga eens gauw wel doen danquote:Op donderdag 18 november 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Da wiknie, daar kijk ik nie naar
Bonje met de Buren op 4quote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welk programma is dit oh-oh? Maar serieus klinkt niet gezond zoals hij over die boom praat.
Geef dan een gil als t dr op isquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga eens gauw wel doen danik kan het aanraden.
Dat staat op uitzendinggemist.nl!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef dan een gil als t dr op is![]()
Ik hou me van harte aanbevolen
Ik zal het in gedachten houden voor als ik me es verveelquote:Op donderdag 18 november 2010 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De rijdende rechter heeft een paar echte pareltjes. In het topic in TV staat wel welke je moet hebben zag ik laatst nog.
Krijgt hij ook nog een fiets?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
En nu gaat ie braaf zn excuses aanbieden en een handje geven
een bonsaiboom konnie krijgen van mequote:
Maandag!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Goeieoavend allemoal![]()
Cat, dus het was leuk?
Wanneer hoor je meer?![]()
Had je al verteld maar leukleukleuk.quote:Greysie nog steeds ziek![]()
Als het zo doorgaat ben je er maandag nog niet heur.
Zusje heeft morgen 20-weken echooooo![]()
![]()
![]()
Of had ik dat al verteld?
Jep, morgen half 2 moeten ze in het ziekenhuis zijn en ik heb al toegezegd dat ik ga stalken als ik voor half 3 niets gehoord heb.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wist niet dat ze zwanger was. Gefeliciteerd Ing![]()
Laten ze ook naar het geslacht kijken?
Spannend!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maandag!
[..]
Had je al verteld maar leukleukleuk.![]()
Totally in tante modus dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, morgen half 2 moeten ze in het ziekenhuis zijn en ik heb al toegezegd dat ik ga stalken als ik voor half 3 niets gehoord heb.
Dus ze zou me bellen als ze klaar waren![]()
En zaterdag gaan we samen de babykamert behangen.
Ik denk dat dit het wel samenvat: [SC] #919 Shhhhhhhhh we slapen !quote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Heb je zelf een idee wat zij van jou vonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |