Je kent me nu wel een beetje, denk je dat ik daar al zo lang zou werken als dr geen humor in het spel wasquote:Op woensdag 17 november 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
Wat heeft die man toch een heerlijk uitgestreken smoel
Zeg eens eerlijk: hij heeft vast een geweldig gevoel voor humor. Of niet soms
Nope. Maar het is vreemd, maar ik zie het gewoon voor mequote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Je kent me nu wel een beetje, denk je dat ik daar al zo lang zou werken als dr geen humor in het spel was
Ik vind het zo leuk dat ie zo op zijn vader lijkt , dat is zo een bijzondere man.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Maar het is vreemd, maar ik zie het gewoon voor me
Leuk; ik hou d'r van
Het is een markant geslacht. Misschien wel door wat er om hen heenhangt. Maar het zit ook in de manier waarop ze zich uitdrukken. De enigszins hoge, opgewonden stemmen en uiteraard het prachtige weloverwogen taalgebruik. Wayyyy above me, maar ik mag er graag naar kijken en luisteren.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ie zo op zijn vader lijkt , dat is zo een bijzondere man.
Altijd als ik m op tv zie zie ik de papa
Haha, maar ze laten ook boeren en roepen graag kut hoor, off cameraquote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een markant geslacht. Misschien wel door wat er om hen heenhangt. Maar het zit ook in de manier waarop ze zich uitdrukken. De enigszins hoge, opgewonden stemmen en uiteraard het prachtige weloverwogen taalgebruik. Wayyyy above me, maar ik mag er graag naar kijken en luisteren.
Tuurlijk. En ze stappen waarschijnlijk ook gewoon met één been tegelijk in hun onderbroekquote:Op woensdag 17 november 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Haha, maar ze laten ook boeren en roepen graag kut hoor, off camera
Met een been tegelijk?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ze stappen waarschijnlijk ook gewoon met één been tegelijk in hun onderbroek
Maar dat neemt niet weg dat ze in hun voorkomen een heel mooi gelijkmatig beeld laten zien. Ze zijn niet wegens gebrek aan gewicht komen bovendrijven. Maar - en dat bedoelde ik eigenlijk - het zijn net mensen. En het kan niet anders of er wordt erg veel gelachen. En daar moét welhaast een hoop zelfspot bijzitten_!
Nou, als t een goed feest is dan komt ze nog laaaaaaaaang niet thuisquote:Op woensdag 17 november 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Ik had gehoopt dat Tombo al terug zou zijn, was benieuwd of ze nog oude, rode bekenden is tegengekomen
Eenschquote:Op woensdag 17 november 2010 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Zelfspot en humor, oh wat vond ik dat geniale reclame toen
Pardon?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:06 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo is ontmaagd daar hoor ik net
Oh bah...quote:Op donderdag 18 november 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Bah, collega ( niet die van de badmat ) belde gistermiddag, die had dr vrije middag, en die fietste naar de fysio en die kreeg hartkloppingen, en die is met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Na een paar uur mocht ze wel naar huis maar het waren wel hele zware hartritmestoringen.
En haar man is vrachtwagenchauffeur, dus ze was alleen thuis vannacht en zo. Ze zei gisteren dat ze gewoon kwam werken maar ze is er niet en heeft ook nog niet gebeld, dus mn collega gaat haar nu maar bellen...
En gisteren toen ik de laatste ronde deed kwam ik buiten een buuf tegen, die vertelde dat ze zondag haar moeder van 60 thuis dood aangetroffen hadden, zat al een paar dagen dood in dr stoel
Leukquote:
Met wat er in? En welke BN'ers danquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk
Best druk, paar bekende Nederlanders, lekkere hapjes, goede muziek, halve avond zitten gamenen het is echt een leuk spel
En nog een hele leuke goodybag mee
Echt, dat ze dat niet gewoon uit zichzelf vertelt hequote:Op donderdag 18 november 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wat er in? En welke BN'ers dan
Iddquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, dat ze dat niet gewoon uit zichzelf vertelt he
Gewoon niet verder vragen hoor, tis graag of niet !quote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iddons een beetje lekker te maken en dan maar de helft te vertellen
BN'ers; Noud/Nout en Lucas uit GTST, iemand van MTV (die ik niet herkende) En Ben Saunders en zn broerquote:Op donderdag 18 november 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wat er in? En welke BN'ers dan
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BN'ers; Noud/Nout en Lucas uit GTST, iemand van MTV (die ik niet herkende) En Ben Saunders en zn broer
En in de goodiebag zaten op zich normale spullen; magazine en sleutelhanger en buttons, maar er zat dus een
Katie Perry Condoom bij
Onderschrift:
We'll melt your popsicle
Nee, maar ik mag het nu een beetje rustig aan doen hier. Achterstanden bestaan niet meer en anders heeft de rest, die nu in overleg zit, straks helemaal niks meer te doen.quote:
Is dat een heul dik condoom of zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
En met één condoom kan je een hele gangbang houden aldus de Games-baas... hmm die verhalen zijn dus écht overdreven altijd![]()
Wel heel gaafBen Saunders
Die GTST figuren ken ik niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef nokwanda het volgende:
en ow, ik kan blijven tot het eind van het jaar.
Relaxt tochquote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef nokwanda het volgende:
Geen handtekening en geen fotoquote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waaaaaarrrrrrrrrr is mijn Ben Saunders handtekening???????????????
De rest ken ik niet
Iedereen kreeg zo'n goodybag hequote:Op donderdag 18 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
En met één condoom kan je een hele gangbang houden aldus de Games-baas... hmm die verhalen zijn dus écht overdreven altijd![]()
Wel heel gaafBen Saunders
Die GTST figuren ken ik niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef nokwanda het volgende:
Ja zegquote:Op donderdag 18 november 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen handtekening en geen foto
nopequote:
Een maandje extra om me geen zorgen over te makenquote:
We krijgen er wel behoorlijk de schijt van, ja. Maar ja... nokManda is boven de 50 en dan is het iets minder makkelijk. En ik heb dan wel werk, maar dat is ook steeds maar tijdelijk. Hoewel ik er wel blij me eben, hoor. Beter dan niets.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Jee Nok, dat werkgedoe speelt nu toch ook al lang he?
Vreselijk lijkt me dat
Psies ja, die heeft dr prioriteiten mixed up zegquote:Op donderdag 18 november 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ze loopt nog wel altijd op meets met een camera om haar nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |