Goed zoquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
True![]()
Can't live with him, can't live without him vrees ik![]()
![]()
Hijs eigenlijk alweer een paar dagen lief zelfs
Met Elies dr knabbelstaafquote:
Hi hiquote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zijn dr nu 2 helemaal verdwenen, Kees liep net nog met een halve te leuren, en op kantoor heeft Sjon dr nog 1,5
Met Elies dr genotsknotsquote:
Chico is de allerbijzonderstequote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar de aller aller leukste was Frits
Proostquote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Pretletter?
Me?
![]()
Ik ga ff thee zetten, neem zelf ook iets lekkers![]()
Die gekke ouwe Frits van je zit gewoon héél diep. Dat is mooi!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Chico is de allerbijzonderste![]()
Maar Frits, die was echt te uniek ja![]()
Oh ik moest laatst weer zo om m janken
Ik moest huilen toen ik op vakantie een smsje van Greys kreeg dat ie er niet meer was.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is de allerbijzonderste![]()
Maar Frits, die was echt te uniek ja![]()
Oh ik moest laatst weer zo om m janken
Ik had Remie 18 jaar (hij had mij, ik mocht hem voeren). T'is inmiddels bijna twee jaar geleden, maar het doet me af en toe ineens zo'n zeer dat het akelig is. Maar ik bedenk me dan maar dat dat nou ook weer juist zo mooi is. Hij hing aan me, paste op me en was er altijd. En ik was stapel op hem. En dat is boffen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Fripske was echt een speciaalke![]()
Maar goed, ik ben zelf ook echt het gekst op Chico en Karel, hoe langer je ze hebt, hoe dieper ze zitten I guess
Moet je eens opletten wat er gebeurt als je mij strakjes langer dan 3 weken kentquote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Fripske was echt een speciaalke![]()
Maar goed, ik ben zelf ook echt het gekst op Chico en Karel, hoe langer je ze hebt, hoe dieper ze zitten I guess
Nope, maar ik koester de mijnequote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan niet dramatiesjjj doen over onze geliefde RIP-tjes toch?
Ik moet zo nog slapen
Ja dag, jij bent geen hondjequote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat er gebeurt als je mij strakjes langer dan 3 weken kent [ afbeelding ]
Nou enquote:
Ja ik denk ook echt echt elke dag aan Frits ik ben benieuwd wanneer dat over gaat !quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe is binnenkort alweer 1 jaar weg en ik mis hem echt nog iedere dag.
Loetje
Stemmetje?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Frits![]()
![]()
En dat stemmetje van hem was ook zo schattig
Bij elke knal vuurwerk denk ik echt THANK GOD dat we dat gekef en gekrijs nu niet krijgenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zijn alle katten nu wakker![]()
Ik ga es ff bankhangen![]()
Zeg 'm maar van mij dat ik vond dat zijn haar goed zatquote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Truste Liesjepiesjepoesje!
Ik zit te wachten, de baas komt zo op tievie en hem kennende gaat ie verwachten dat ik dr morgen iets over zeg
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg 'm maar van mij dat ik vond dat zijn haar goed zat
Zeker weten. Liesje begint aan haar eindje te geraken en dat betekent meestal dat er daarna een akelige periode komt. En Liesje is ruim 40 geworden en heeft geleerd dat het handig is het zover niet te laten komen. Hendig, of niet somsquote:
Weet je dat ik daar echt lang over heb gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |