Eet zequote:Op donderdag 18 november 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om te gaannog even sociaal doen en bij ouders eten voor de ferkansie
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt wel een paar leuke nerds hoor
Ja, dat heb je soms hé.Schijnt ook nog ongeneeselijk te zijn!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat me nou overkomt!
Zat ik gewoon een beetje te surfen, krijg ik een blackout![]()
toen ik weer bij kennis was had ik opeens een bevestigingsmailtje met "dankuwel voor uw aankoop, uw laarzen worden zsm verstuurd".
quote:
Lekker, en dan weekend!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:00 schreef nokwanda het volgende:
Morgen lekker een uurtje eerder naar huis. Gister was ik al om half 8 hier. Was per ongeluk een uur te vroeg opgestaan en kwam er pas achter toen ik al helemaal klaar stond. Toen werd Joel wakker en vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was om 6 uur.
Ben toch maar gegaan en nu ben ik morgen dus een uurtje eerder klaar.
Maar, heb je wel eens eraan gedacht om naar tramadol te vragen? Of oxycodon? De bijwerkingen vallen wel mee (je denkt alleen dat de wereld zo geweldig is) en het helpt als een tiet. Zijn gewoon pijnstillers.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad gewoon door. Wel iets rustiger aan dan normaal, maar ik blijf er niet voor thuis
Whehe ja dat heb ik dus al van ibruquote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Qwea het volgende:
rugpijn
Nog steedsEn ik heb nog steeds geen pijnstilling genomen, omdat ik ze al heel lang niet meer heb genomen, en dan wil ik wel eens out gaan
als in, doodmoe en 12u pitten.
Morgen is hij jarig toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ja dat heb ik dus al van ibru![]()
Ik zat net ff wat kiekjes te maken van Sjon gehuld in een slinger, he was sooooo not amused
Yups, als ik m tot morgen laat leven wordt ie morgen 1quote:
Jeeeeeeeee jij maakt het wel spannend zegquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Maes het volgende:
Ik heb een leuke kaart gestuurd aan Sjon
Jij mag dat natuurlijk niet aan hem vertellenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeeeeee jij maakt het wel spannend zeg
Oeh, okquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij mag dat natuurlijk niet aan hem vertellen
Ik zie hem al helemaal in die doos verdwijnenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde net zn kadootjes inpakken maar het papier is op, dus ik heb de hele handel in een doos geflikkerd, wedden dat ie dat keileuk vindt ?
Ik durf dr bijna geld op te zetten dat ie de doos op het vreetwerk na leuker vindt dan de andere dingenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal in die doos verdwijnen
Moesten we een verlanglijstje maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Tombo ik ben klaar met nadenken over mijn verlanglijstje heur
Oeh, ik heb al een verlanglijstjequote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Moesten we een verlanglijstje maken?
Mooi, kunnen we lootjes trekken dan? Ik wil lekker gaan shoppenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Tombo ik ben klaar met nadenken over mijn verlanglijstje heur
Word je daar nou niet heel erg duizelig vanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik heb al een verlanglijstje
Jarenlange trainingquote:Op donderdag 18 november 2010 17:48 schreef Maes het volgende:
Word je daar nou niet heel erg duizelig van![]()
Hoi rokertquote:
Een bedrag inclusief verzendkosten lijkt me inderdaad altijd slim. Maar het lijkt me ook wel handig om één vast bedrag af te spreken. Als iemand daar (iets) boven wil gaan zitten is dat natuurlijk een eigen keusquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je verlanglijstje kan je later aanvullen
15-20 euro en ik ga er vanuit dat dit incl. verzendkosten is.
Nietes, daar stond ik gewoon van het uitzicht te genieten!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi rokert
Je stond ook al te blazen in dat Samsung Galaxy-topic
Ooh, ik dacht dat je een flinke wolk aan het uitblazen wasquote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Nietes, daar stond ik gewoon van het uitzicht te genieten!![]()
Ik dacht, ik doe maar een foto van mezelf, want de twee die tot nu toe hadden gewonnen hadden ook een foto van zichzelf![]()
Nee joh, ben je gekquote:Op donderdag 18 november 2010 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je een flinke wolk aan het uitblazen was
Ik kan een facebook lenen van iemand met heel veel vrienden, maar ik heb al een smartphone en ik wil dat jij 'em wint
Ik ben benieuwd! Sommige foto's lukken echt heel mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 18:56 schreef APK het volgende:
Ik ga dat topic even volgen en morgen misschien iets proberen
Vorig jaar zat bijna iedereen er boven. Met 15-20 euro is er speelruimte maar het lijkt me beter om te zeggen dat die 20 de max is om geen scheve gezichten te krijgen. De enkeling die precies het bedrag had aangehouden vorig jaar voelde zich wat lullig geloof ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een bedrag inclusief verzendkosten lijkt me inderdaad altijd slim. Maar het lijkt me ook wel handig om één vast bedrag af te spreken. Als iemand daar (iets) boven wil gaan zitten is dat natuurlijk een eigen keus
Ik voelde me al lullig om van alles en nog wat!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vorig jaar zat bijna iedereen er boven. Met 15-20 euro is er speelruimte maar het lijkt me beter om te zeggen dat die 20 de max is om geen scheve gezichten te krijgen. De enkeling die precies het bedrag had aangehouden vorig jaar voelde zich wat lullig geloof ik.
Muis je moet maar gewoon hopen dat ik jouw lootje heb
Doe eens niet *strenge blik*quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voelde me al lullig om van alles en nog wat!![]()
Ja nouquote:
Onzin. Iedereen besteedt er zoveel tijd, geld en moeite aan als hij/zij heeft/het waard vindt. Niemand hangt daar verder een waardeoordeel aan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voelde me al lullig om van alles en nog wat!![]()
Cupcakes moeten lukkenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet echt veilig baksels op kan sturen.
Misschien als ik een SS van iemand uit de buurt heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |