Die gast die je heeft laten stikken voor Prince is dezelfde die verwacht dat je wel drie weken op z'n honden past? Zou ik inderdaad heel pissig van wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eigenlijk besloten om een dag voordat ze die honden komen brengen zodat zij drie fucking weken op Hawaii kunnen gaan zitten te zeggen dat ik dr geen zin in heb
Ik hoef niks te installeren qua drivers op de servers, dat pakt ie automagisch. Kan het wel doen, maar denk niet dat het veel uitmaak, ik heb volgens mij niet eens drivers daarvan. Ik zal eens de onscreen er zo bijpakken.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Q, herinstalleer de drivers van je keyboard eens of gebruik de onscreen en kijk of daar de layout klopt. In geen enkele keyboard layout of taal kan volgens mij een M ook een 0 zijn
Neuh een keyboard is natuurlijk plug and play, maar het helpt nog weleens het gewoon te verwijderen in apparaatbeheer en dan opnieuw toe te voegenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef niks te installeren qua drivers op de servers, dat pakt ie automagisch. Kan het wel doen, maar denk niet dat het veel uitmaak, ik heb volgens mij niet eens drivers daarvan. Ik zal eens de onscreen er zo bijpakken.
Thnx voor het meedenken anyway!
3 weken met de feestdagen he, en ik heb ze al een week gehad laatst, en hij vroeg de dag voor ie heel hard schreeuwde dat ie absoluut niet naar Prince ging of ik ze in maart ook aub een week wilde nemenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die gast die je heeft laten stikken voor Prince is dezelfde die verwacht dat je wel drie weken op z'n honden past? Zou ik inderdaad heel pissig van worden
Bij mijn HP laptop is het Fnquote:Op donderdag 18 november 2010 14:08 schreef Barbaaf het volgende:
Kan ff niet testen welke toets het is, laptop hangt in dockingstation maar volgens mij is het toch Numlock, Fn functies staan bij mij ander gemarkeerd.
Ik gaan ze ff ff aanpleuren die servers en ff bekijken of dit werktquote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toch wel, laptop-keyboards hebben een virtueel keypad waar UIO=456, JKL=123 en M=0, wat je togglet met NUMLOCK (dacht ik). Kijk 'ns wat voor keyboard je hebt ingesteld en wijzig dit in 102-US oid.
De wat? Ik ben totaal niet bekend met dit soort Windows apps, van DC en AD kon ik nog net domain controller en active directory makenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef Qwea het volgende:
jeej. opgelost. Met ctrl en numlock ophet onscreen keybord
Wel debiel dat het lokaal niet werktquote:
Alweer. Nog een dag of twee à drie en dan heb ik het weer achter de rug (hoop ik, denk ik).quote:
Weet je dat ik me echt serieus waar voel alsof mn vent gewoon vreemdgegaan is?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer. Nog een dag of twee à drie en dan heb ik het weer achter de rug (hoop ik, denk ik).
Kusje terug, want jij bent ook zielig
Ik ga vanavond, ik heb toch al een kutdag, kan niet veel erger wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel of ik vandaag of morgen boodschappen ga doen
Ik heb eigk niet zo'n zin, maar ja, morgen ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, ik heb toch al een kutdag, kan niet veel erger worden
Good for you! Kick ass!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Weet je dat ik me echt serieus waar voel alsof mn vent gewoon vreemdgegaan is?
Maar goed, zo ga ik het dus wel ook echt oppakken, want ik verdien wel beter dan dit![]()
Ik ga altijd op donderdag, want dan begint mn weekend tenminste ook echt als ik vrijdag klaar ben met werken.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb eigk niet zo'n zin, maar ja, morgen ook niet
Ja zijn assquote:
Ook niet gewoon als ik daar zin in heb?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook; in elk geval niet de mijne
Nou, egnie dus nie hèquote:Op donderdag 18 november 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Never mind, daar heb ik Sjonnie's ass voor
Duurt dat zo lang?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alweer. Nog een dag of twee à drie en dan heb ik het weer achter de rug (hoop ik, denk ik).
Kusje terug, want jij bent ook zielig
Tjaquote:
Meestal zo'n 10 tot 14 dagen, met om de 24 tot 36 uur een migraineaanval. Dus als ik nét weer van de koppijn af ben, staat de volgende aanval voor de deurquote:Op donderdag 18 november 2010 14:58 schreef senesta het volgende:
Duurt dat zo lang?Jeumig sterkte Elies
De enige hoofdpijn die ik heb (nu ook) komt uit mijn nekNadat ik een whiplash heb opgelopen blijft dit opspelen als ik eens meer doe dan normaal. Ook als ik me druk maak overigens. Dat duurt meestal één a twee dagen en dat vind ik al drama.
Oh jezus, en daar kun je niks voor slikken of zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meestal zo'n 10 tot 14 dagen, met om de 24 tot 36 uur een migraineaanval. Dus als ik nét weer van de koppijn af ben, staat de volgende aanval voor de deur
Ik kan er wel mee leven hoor. Het is vervelend, het doet echt pijn, maar als ik me een beetje koest hou dan kom ik het wel door
Kan wel, maar de bijwerkingen daarvan trekken me iets minder.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus, en daar kun je niks voor slikken of zo?
Maar je gaat wel gewoon werken en zo?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan wel, maar de bijwerkingen daarvan trekken me iets minder.
Meestal zijn het betablokkers he? Ik gebruik betablokkers omdat mijn hart nog wel eens vervelend snel of met veel overslagen wil kloppen en ik zie in de bijsluiters ook dat het vaak voor migraine word gebruikt.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan wel, maar de bijwerkingen daarvan trekken me iets minder.
Ik werk inderdaad gewoon door. Wel iets rustiger aan dan normaal, maar ik blijf er niet voor thuisquote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar je gaat wel gewoon werken en zo?
Ik zou voor de drugs gaan
Ik kan als ik migraine heb niet eens mn hoofd bewegen zonder te kotsen, dus respect hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad gewoon door. Wel iets rustiger aan dan normaal, maar ik blijf er niet voor thuis
Wassie er ook? Nog leuke nerds gespot?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
voor alle ziek en zeer
En waar is Ing die dacht dat ik om een andere reden in het rood ging gister?
Nope en nopequote:Op donderdag 18 november 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wassie er ook? Nog leuke nerds gespot?
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope en nope![]()
Sowieso, bestaan er leuke nerds?
8 seconden later ook gewoonquote:
Aw, niet huilen!quote:
Tsja, als je definitite van nerd al "niet leuk" inhoudt wordt het lastig. Want er bestaan best wel leuke, sexy, hoog-intelligente ICT'ers en gamers. Maar die hebben meestal wel wat beters te doen dan op kansloze feestjes rond te hangenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope en nope![]()
Sowieso, bestaan er leuke nerds?
Precies, die spelen LOTROquote:Op donderdag 18 november 2010 15:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als je definitite van nerd al "niet leuk" inhoudt wordt het lastig. Want er bestaan best wel leuke, sexy, hoog-intelligente ICT'ers en gamers. Maar die hebben meestal wel wat beters te doen dan op kansloze feestjes rond te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |