Oh ik doe dat wel als ik ze dr leuk genoeg voor vind ( ok, dat komt zelden voor, maar ik ben verwend, ik zie dr best veelquote:Op donderdag 18 november 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik hou daar niet van, BN'ers om een foto/handtekening vragen
Met die ene (geen idee welke) heel even gekletst wel, maar toen gingen ze backstage en wij gingen naar huis
Shhhhhhhhhhhquote:
quote:
Superquote:Op donderdag 18 november 2010 11:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed hè maar wel druk.
Gisteravond om 18.30 uur viel het boek weer in de busen wat een enige koelkastplakker.
Brievenbuspost.... toe maar. Wordt er weer bezorgd dan. Er zouden deze week en volgende week een paar dagen zijn waarop gestaakt werd, maar ik weet nieteens meer precies welke dagen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super![]()
Gewoon brievenbustpost dus he, paste gewoon in de brievenbus buiten, wat een afzetters he!
![]()
Thnx voor het lenen
Dinsdag was er een staking, en volgende week donderdag en vrijdag weer.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Brievenbuspost.... toe maar. Wordt er weer bezorgd dan. Er zouden deze week en volgende week een paar dagen zijn waarop gestaakt werd, maar ik weet nieteens meer precies welke dagen.
Let op de tijd dat het bij ons binnen wasquote:Op donderdag 18 november 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dinsdag was er een staking, en volgende week donderdag en vrijdag weer.
Maar ze hadden Maes op t postkantoor pakketpost laten dokken voor dat boek, terwijl ze het gewoon als brievenbuspost konden bezorgen, zulke afzetters zijn het tegenwoordig bij TNT.
Van die stakingen merk je ook geen drol want de post doet dr zelden nog maar 1 dag over.
Dat boek terugsturen ging nu wel in 1 dag trouwens
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Let op de tijd dat het bij ons binnen wasNormaal komt de post toch overdag?
![]()
Ons postkantoor is gesloten en we hebben nu alleen nog maar postagenschappen met mensen achter de balie die dus eigenlijk, zoals bij ons een winkel in kantoorartikelen hebben en nu opeens ook postzegels moeten gaan verkopen. En zich aan de door TNT voorgeschreven regeltjes houden. Neeeeee mevrouw hij past niet door de brievenbus![]()
![]()
Ik ken de man niet maar ik zou terug mailen: bel me wel dan kan ik ook nog even meegenietenquote:Op donderdag 18 november 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Serieus!
Ik had toch verteld van mn beste vriend en Prince en zo?
Mailt ie me niet meer sinds vorige week sinds ie vertelde dat ie wel gaat terwijl ie tegen mij eerst zei dat ie niet ging.
Helemaal niks meer gehoord terwijl we normaal toch wel elke dag mailen.
Mailt ie nu net "nou dan ga ik maar naar Arnhem met mijn collega's, ik zal je niet bellen, groeten!".
Zal ie dat nou leuk of lief bedoelen of is het gewoon echt echt een kankernaaistreek van jewelste aan het worden?
Nee ik had gezegd bel me ook maar niet, want dat doet ie normaal wel bij concerten, maar serieus, ik hoef die herrie niet over de telefoon te horen terwijl hij er wel is en ik er niet ben als het zo moet gaan hoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ken de man niet maar ik zou terug mailen: bel me wel dan kan ik ook nog even meegenieten
Ow... sielug!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Zeur maar tegen mij, mijn humeur kan echt onmogelijk slechter worden dan het is
Alweer? Of nog steeds?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... sielug!
Ik heb hoofdpijn dus!
Had je inmiddels al wel oppas gevonden voor je kindjes dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik had gezegd bel me ook maar niet, want dat doet ie normaal wel bij concerten, maar serieus, ik hoef die herrie niet over de telefoon te horen terwijl hij er wel is en ik er niet ben als het zo moet gaan hoor.
Denk niet dat mijn avond daar leuker van wordt.
Ik geloof dat mijn beste vriendschap over is
Nee sorry, te ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat me nou overkomt!
Zat ik gewoon een beetje te surfen, krijg ik een blackout![]()
toen ik weer bij kennis was had ik opeens een bevestigingsmailtje met "dankuwel voor uw aankoop, uw laarzen worden zsm verstuurd".
Het was de internetlaarzenbandiet!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, te ongeloofwaardig.
Oh ja vast slachtoffer geworden van die nieuwe trojan.horse.W32.Blaster.NewBootsquote:Op donderdag 18 november 2010 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was de internetlaarzenbandiet!
Ik zweer het je
Ja preciesquote:Op donderdag 18 november 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja vast slachtoffer geworden van die nieuwe trojan.horse.W32.Blaster.NewBoots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |