Nu heeft Fok exlcusief de hand op een aantal fraaie brieven weten te leggen. Plaats ze hier.quote:Enthousiaste doorzetters die voor de PVV zitting willen nemen in de Provinciale Staten of de Eerste Kamer kunnen zich aanmelden door een gemotiveerde sollicitatiebrief en CV te zenden aan: kandidaat@pvv.nl.
Ik zou niet weten waarom. Iedereen, behalve Moslims en PVDA-stemmers, heeft toch recht op een eerlijke kans op de arbeidsmarkt?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef DroogDok het volgende:
LOL
"A. Hitler, ervaring met deporteren" gaat zeker weer te ver?
Motivatie: if you cannot beat them, JOIN THEM!quote:CV:
academische studie
- studie te Casablanca
- bedrijfs- en macro-economie, Universiteit van Amsterdam
- medewerker textielbedrijf
- verkoper afdeling koffers warenhuis "V& D (Vroom en Dreesman)" te Amsterdam
- medewerker conservenbedrijven
- brandweerman scheepswerf NDSM (Nederlandse Dok- en Scheepvaart Maatschappij) te Amsterdam
- directeur Stichting Buitenlanders West-Brabant
- directeur NCB (Nederlands Centrum Buitenlanders), van 1983 tot 1994
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 17 mei 1994 tot 23 mei 2002
- wethouder (van sociale zaken, milieu, P & O, grotestedenbeleid en emancipatie) van Leiden, van april 2002 tot 1 april 2004 (in december 2003 op non-actief vanwege een hartoperatie)
afgewezen! Te grote gaten in zijn CV!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:02 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: H. L. Himmler
CV:
Opleiding
-Landshut Gymnasium 1910-1918
- Munich Technische Hochschule : Agronomie 1919-1922
Werk:
- SS, begonnen in 1925, binnen tien jaar opgeklommen naar de hoogste positie
- Partijlid van de NSDAP
- Hoofd van de Duitse politie
- Minister van Binnenlandse Zaken
Sollicitatie:
Ik ben een goede toevoeging voor uw partij. Ik ben altijd strak in het pak, en daarmee erg representatief. Logistiek ben ik heel sterk. Tevens ben ik erg oplossingsgericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |