echt?? Ik ben pas zondag begonnen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 'm al bijna uitgespeeld volgens mij
En nee c_a dat is geen andere term voor poepen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Nouja, ik ga Xboxen
Flink veel gas geven
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En nee c_a dat is geen andere term voor poepen.
PCquote:Op woensdag 17 november 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?? Ik ben pas zondag begonnen.
PC? XboX? PS3?
Ik ben bij de sneeuw stukje... daar ben ik voorbij
Godmode hacksquote:
Ik Xboxquote:
ow shitquote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet 'm wel origineel kopen dan, anders kan je niet online
Wel redelijk ja, ik weet niet of ik aan het einde ben hoor, maar zo komt het op mij over. Ik zit nu zeg maar in de facility waar hij altijd vast gehouden wordt in die tussenstukjes en waar ze vragen wat al die cijfers zijn.
Ik vind 'm ook wel goed, verhaal is wat makkelijker in te leven dan in MW2 vind ik, omdat het zich in de geschiedenis afspeelt met zeg maar dingen die wellicht echt gebeurt (kunnen) zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow shithmzzz. Ik heb geen zin om 2 keer geld uit te geven aan dezelfde game. Dan hebben ze pech
Dan speel ik wel met mijn Xbox vriendjes
Ow dan denk ik dat je er bijna bent jaIk vind het op zich een goed verhaal en een mooi spel. maar Modern Warfare 2 is beter
Wat is er gebeurdquote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Benny, er zit een extra gat in je chick
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind 'm ook wel goed, verhaal is wat makkelijker in te leven dan in MW2 vind ik, omdat het zich in de geschiedenis afspeelt met zeg maar dingen die wellicht echt gebeurt (kunnen) zijn.
Niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hossel heul geen FOK!sters
Misschien hosselen FOK!sters hem welquote:
gatverdamme! Spoiler!quote:Op woensdag 17 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Benny, er zit een extra gat in je chick
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind 'm ook wel goed, verhaal is wat makkelijker in te leven dan in MW2 vind ik, omdat het zich in de geschiedenis afspeelt met zeg maar dingen die wellicht echt gebeurt (kunnen) zijn.
Oh bah.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien hosselen FOK!sters hem wel
Nou! Ik denk dan heb je nog een kans!quote:
Ik ben niet desperatequote:Op woensdag 17 november 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Ik denk dan heb je nog een kans!
Ah, das niet liefquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, das niet lief
ZO erg is Ll ook weer niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |