Julia. En ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bekende?
Rood was het thema?
Die vind ik juist hilarisch! Een hart voor de Tin Man en dan een busje met donorharten overvallenquote:Op donderdag 18 november 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets
Maar dat is wel een leuk shirt
Die eerste vind ik niet zo
Bereid je er een beetje op voor dan. Lees je ff in over het bedrijf, kijk een beetje wat het laatste nieuws is rondom het bedrijf. En je weet toch wel ongeveer wat je er (kan) gaat/n doen? Het sluit neem ik aan op je opleiding. Kijk vast even wat ze in die hoek doen en wat je leuk lijkt, kan je dat wellicht aangeven in het gesprek.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verveel me dood, en heb echt geen zin in dat stagegesprek
Maar het is zooo belangrijkquote:Op donderdag 18 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had ook nooit zin in stage(gesprekken), maar het is wel heel belangrijk. Misschien is het handig om je tot die tijd te richten op de voorbereiding voor dat gesprekquote:Op donderdag 18 november 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Het probleem is dat ik geen idee heb wat mijn werkzaamheden daar moeten zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is zooo belangrijk![]()
Luister naar LL
Dat is geen probleem. Dan ga je vragen stellen over wat ze van je verwachten. Als je voor jezelf op papier zet wat je graag wilt doen kun je misschien wel een overeenkomst sluiten.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen idee heb wat mijn werkzaamheden daar moeten zijn![]()
Ik heb dat bedrijf voorgeschoteld gekregen door iemand van stageplaza hier op school.
ik ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb gewoon geen zin in werken vandaag
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Dan ga je vragen stellen over wat ze van je verwachten. Als je voor jezelf op papier zet wat je graag wilt doen kun je misschien wel een overeenkomst sluiten.
Ik zou niet te stellig zijn in aangeven wat je niet leuk vindt. Je bent tenslotte een stagiair en afhankelijk van dat bedrijf. Soms moet je gewoon k*tklussen doen. Ik was altijd erg streng tegen de stagiairesquote:Op donderdag 18 november 2010 11:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Maar als het me niet bevalt geef ik dat ook aan.
Klopt, maar ik ga gewoon een gesprek aan.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou niet te stellig zijn in aangeven wat je niet leuk vindt. Je bent tenslotte een stagiair en afhankelijk van dat bedrijf. Soms moet je gewoon k*tklussen doen. Ik was altijd erg streng tegen de stagiaires
Daarom is het juist handig je ff in te lezen, dan kan je wellicht al aangeven dat je hebt gezien dat ze met iets bezig zijn en dat je leuk lijkt. Dan kan je het zelf op een positieve manier sturen. Als jij met een attitude daar binnenkomt dat bepaalde dingen niks voor jou zijn dan kan je het zo shaken. Wat Miauw zegt; je bent 'gewoon' stagair, en dat betekent nu eenmaal vaak dat je een hoop kutklusjes kan doen of werk dat blijft liggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga gewoon een gesprek aan.
Dan zie ik het wel.
Ff pauze houden
Therapie ftwquote:Op donderdag 18 november 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
+1
Zoveel moet ik gelukkig ook niet doen vandaag... alleen vanmiddag therapie
Nou ik meende het ook niet helemaal. Al kan therapie wel erg nuttig zijn natuurlijk, maar het is vaak zo'n gedoe.quote:
Ik heb juist het idee dat dit averechts werkt. Moet denk ik op zoek naar een anderquote:Op donderdag 18 november 2010 12:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik meende het ook niet helemaal. Al kan therapie wel erg nuttig zijn natuurlijk, maar het is vaak zo'n gedoe.
Wat voor therapie heb je?
Hmm het is geen slecht plan om op zoek te gaan naar een ander als er geen klik is of als je het idee hebt dat het niet werkt. Misschien moet je eens kijken naar de verschillende vormen die er zijn. Sommige therapie is erg gericht op doen en dan lig je niet een uur lang op een divan. Daar had ik een hekel aan.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat dit averechts werkt. Moet denk ik op zoek naar een ander
Geen idee hoe je het noemt (slecht he), maar gewoon vanwege alles wat er binnen het gezin speelt, wat er is gebeurd en vooral hoe ik daar toen mee omging(en dat ik dat niet meer doe
)
Hier ook niet... gewoon een stoel. Maar het is een nogal simpel figuur.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het is geen slecht plan om op zoek te gaan naar een ander als er geen klik is of als je het idee hebt dat het niet werkt. Misschien moet je eens kijken naar de verschillende vormen die er zijn. Sommige therapie is erg gericht op doen en dan lig je niet een uur lang op een divan. Daar had ik een hekel aan.
Yep, tijd voor een anderequote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier ook niet... gewoon een stoel. Maar het is een nogal simpel figuur.
Nja, het is ook weer zo dat het wel handig is dat we dezelfde therapeut hebben(geen idee waarom eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep, tijd voor een andere![]()
Ik had ook alleen een stoel. Was echt teleurgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |