Naar welke game-launch ben je geweest eigenlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk
Best druk, paar bekende Nederlanders, lekkere hapjes, goede muziek, halve avond zitten gamenen het is echt een leuk spel
En nog een hele leuke goodybag mee
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar welke game-launch ben je geweest eigenlijk
Assassin's Creed Brotherhood?
Ik heb hem gisteren onverwachts op mogen halenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En het is echt een leuk spelWas mn allereerste keer dat ik uberhaupt Assassins Creed speelde
Ik wil heteerst maar een PS3 zien te krijgen dan
quote:Op donderdag 18 november 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
In mn goodybag zat een magazine, een sleutelhanger, 2 buttons en een heus Katie Perry Condoom
"We'll melt your popsicle"
Ze smelten de kazen!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
In mn goodybag zat een magazine, een sleutelhanger, 2 buttons en een heus Katie Perry Condoom
"We'll melt your popsicle"
Wat is er vanmiddag dan?quote:
Dat zal niet lukken.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je nog 1u52m om zin te maken
Zit je nou je fantasie op Tombo te projecteren?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze heeft hem gelijk gebruikt zeker?
Nee.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou je fantasie op Tombo te projecteren?
Waarom denk je dat ik dat meteen gebruik?quote:
Omdat jij op nerds valt?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat meteen gebruik?
Ben Saunders een nerd noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |