SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze moet vermeld worden.![]()
Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-11-2010 17:08:41 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja geef het spel maar de schuld.
Alle mensen die slecht spelen kunnen alleen maar klagen![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.na regen, ben ik er.
zo zo stoeren jongenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.![]()
![]()
Gast, wat is daar nou stoer aan?quote:
Is het stoer dat ik met gasten van hier speel die ook een xbox hebben?
na regen, ben ik er.
Nee stoer om met kk te schelden op een onderdeel van een spel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gast, wat is daar nou stoer aan?
Is het stoer dat ik met gasten van hier speel die ook een xbox hebben?![]()
![]()
Een spel kan geen kk hebben omdat het geen cellen heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.
Dus weet niet waarom je het gebruikt?
Vind het stoer om kk te gebruiken?![]()
Haha, like i care.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee stoer om met kk te schelden op een onderdeel van een spel.
Ik vind t een krachtterm.
na regen, ben ik er.
Komt meer zielig over dan krachtig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, like i care.
Ik vind t een krachtterm.![]()
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Komt meer zielig over dan krachtig.na regen, ben ik er.
ik had net wel een leuke killik heb hacker pro aanstaan. dus ik zie een claymore staan achter een muurtje. bleken het 2 muurtjes te staan. maar ik wilde dus de claymote kapot schieten. maar achter die 1e muur zat blijkbaar iemand die ik headshot schoot
die zal ook wel denken van wtf
ging even in theater mode kijken. zag er wel leuk uit
![]()
Omdat die hier moet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo staat mijn spawn tomahawk kill niet in de OP
Het Black Ops filmpjes & foto's topic.na regen, ben ik er.
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?![]()
Schijnt hip te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Proletariaat het volgende:
Waarom ie iedereen hier zo aan het huilen om niks?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hulde voor het nummertje van de Rolling Stones in de OP!
En stop met dat gezaag over of iets kanker kan zijn of niet, sommige aspecten van BO zijn gewoon slecht en daar mag met recht op gekankerd worden. Of je pro bent of n00b... En als je dat pijn doet dan moet je snel het internet verlaten stelletje huilies![]()
![]()
Hallo BobanzPS,quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef BobbanzPS het volgende:
Hallo iedereen,
Graag zou ik mijn Call of Duty account willen linken met youtube, op de Cod site is dat mogelijk, maar als ik eenmaal erop klik dan moet ik iets toestaan, ik klik op toestaan en dan moet ik opnieuw bij Cod site inloggen ;s. En dan is die alsnog niet gelinkt.
Weet iemand hoe ik hem kan linken?
Heb je al geprobeerd om 2 plastic bekertjes met een lang touwtje aan elkaar vast te maken, en vervolgens 1 van deze bekertjes bij youtube neer te zetten, en de andere bij je Call of Duty account?
Iedereen weet namelijk dat verbinding met draad/snoer sneller is dan draadloos.
Hoogachtend,
Michhas AKA 'Wasberenboy'![]()
Niemand is hier professional hoor:Pquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hulde voor het nummertje van de Rolling Stones in de OP!
En stop met dat gezaag over of iets kanker kan zijn of niet, sommige aspecten van BO zijn gewoon slecht en daar mag met recht op gekankerd worden. Of je pro bent of n00b... En als je dat pijn doet dan moet je snel het internet verlaten stelletje huilies![]()
idd je bent pas pro als je er geld mee verdientquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niemand is hier professional hoor:P![]()
Nu lvl 5, prestige 1![]()
![]()
Dat niet het punt wat ik probeer te maken maar als jij dat zo ziet, succes verderquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niemand is hier professional hoor:P![]()
![]()
Is er bij fok ook een optie waarbij hij posts van users wegfiltert? Dat ik zegmaar alleen de posts van Michhas, Rossdale, Mister, Pierre, Stoma, Tauch, Soldmayor, Fs en Boss en Bozz zie?![]()
![]()
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
Is er bij fok ook een optie waarbij hij posts van users wegfiltert? Dat ik zegmaar alleen de posts van Michhas, Rossdale, Mister, Pierre, Stoma, Tauch, Soldmayor, Fs en Boss en Bozz zie?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
Is er bij fok ook een optie waarbij hij posts van users wegfiltert? Dat ik zegmaar alleen de posts van Michhas, Rossdale, Mister, Pierre, Stoma, Tauch, Soldmayor, Fs en Boss en Bozz zie?Epic
Jij hoort er inderdaad ook nog tussenquote:En Teun en Blister
![]()
Zeg vriendquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
Is er bij fok ook een optie waarbij hij posts van users wegfiltert? Dat ik zegmaar alleen de posts van Michhas, Rossdale, Mister, Pierre, Stoma, Tauch, Soldmayor, Fs en Boss en Bozz zie?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
![]()
Ik had het zaterdag al gedaan, en toen gebeurde er nog niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo BobanzPS,
Heb je al geprobeerd om 2 plastic bekertjes met een lang touwtje aan elkaar vast te maken, en vervolgens 1 van deze bekertjes bij youtube neer te zetten, en de andere bij je Call of Duty account?
Iedereen weet namelijk dat verbinding met draad/snoer sneller is dan draadloos.
Hoogachtend,
Michhas AKA 'Wasberenboy'![]()
![]()
Huh? Haha wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel pro was in zombies zondag
Ik snap er geen reet van![]()
![]()
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
ga je zo nog cod doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php![]()
Ben ik idioot als ik zeg dat ik het tot nu toe wel nice vind?![]()
Ik mis de noobtubes niet!
En hoe kan je die video's uploaden naar youtube?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAT OMG?!?!?De enige echte KNEUSTEUN jeweetzelfff focking koning alles..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
En hoe kan je die video's uploaden naar youtube?![]()
Die vind gewoon een COD vet en het is gewoon niet Call of Duty 4???![]()
Wacht ik bel even CNN zodat ze een breaking news story kunnen maken.![]()
Wajooo 5lui in de partyals ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Of was jij daar niet bij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haha wat?
Ik snap er geen reet van![]()
Ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef BobbanzPS het volgende:
Wie doet mee met de avond party?
Psn = Bobbanz
Ik zal een lijstje bijhouden:
So_Surreal_Baby: Larsiee
BobbanzPS: Bobbanz![]()
Haha isgoed, add me aub.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik
Ik zal een lijstje bijhouden:
So_Surreal_Baby: Larsiee
BobbanzPS: Bobbanz
Zometeen Big Big Party![]()
![]()
Ik heb nog nooit een groep groter dan 2 personen aangemaakt binnen PSN hoor, ben benieuwd of het werkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Haha isgoed, add me aub.
Zometeen Big Big Party
Heb je een headset trouwens?
![]()
Ja die heb ik, gisteren was party 9 manquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een groep groter dan 2 personen aangemaakt binnen PSN hoor, ben benieuwd of het werkt.
Heb je een headset trouwens?
![]()
![]()
Heb je toegevoegd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Haha isgoed, add me aub.
Zometeen Big Big Party
Zijn er nog andere mensen met een PS3 die in een party willen spelen?
![]()
Heb je geaccept, we beginnen alvast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd.
Zijn er nog andere mensen met een PS3 die in een party willen spelen?
Er komen nog 2 maten aan, en die nemen er ook een paar mee![]()
![]()
Er staat de hele tijd unable to join, of dat de sessie al verlopen isquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Heb je geaccept, we beginnen alvast.
Er komen nog 2 maten aan, en die nemen er ook een paar mee![]()
![]()
Kaboom baby!
Gezien de shit hier moet er hierna een Xbox only topic komen, ik bouw wel alvast een geniale OP!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Isgoed, dat natuurlijk omdat hier alleen maar PS3 bazen zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef PierreTT het volgende:
Kaboom baby!
Gezien de shit hier moet er hierna een Xbox only topic komen, ik bouw wel alvast een geniale OP!![]()
![]()
Het lukte vorige keer ook niet met iemand anders...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Isgoed, dat natuurlijk omdat hier alleen maar PS3 bazen zitten
Probeer het nog 1x aub.![]()
Uiteraard!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Isgoed, dat natuurlijk omdat hier alleen maar PS3 bazen zitten![]()
![]()
![]()
Kusjekroel!
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nu wel normaal gedrag hier?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik zit op Xbox freundliche freundquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
Grote party zometeen?
Ik moet altijd ff warmdraaien hehquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef BobbanzPS het volgende:
Was ff een leuke private match So Surreal ^^![]()
![]()
kkkkkkkkkkkkkkkk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....spel![]()
Gast.. Check die fucking haat overal manquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom in godsnaam een speciaal topic?
Het gaat over hetzelfde spel!
Is nergens voor nodig, ik weet het, maar het verpest dit topic wel
Iedereen vindt het blijkbaar nodig om de internetheld uit te hangen hier![]()
WTF je zou het spel kopen wanneer je het ergens voor 25 euro op de kop kon tikkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
En hoe kan je die video's uploaden naar youtube?![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ik heb het spel nieuwe voor ¤44-, gekocht, incl. gratis t-shirt
¤60-, zou ik er niet voor uitgegeven hebben![]()
![]()
\wil je nu horen dat je goed bent ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Proletariaat het volgende:
[ afbeelding ]
wel kutkwaliteit, is met webcam gemaaktsnap dat nooit helemaal goede stats posten enzo.
![]()
Waarom bash jij iedereen manquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
\wil je nu horen dat je goed bent ofzo?snap dat nooit helemaal goede stats posten enzo.
Is dat goed voor je zelfvertrouwen?
Doe normaal of donder op, laat die gast lekker zijn stats posten, het is toch een mooie score?![]()
![]()
Ik bash niemand. heb het gewoon over het algemeen. wat is er zo boeiend aan scores posten? ik kan ook wel elke keer me goede scores gaan posten. maar waarom? om te laten zien hoe goed je bent ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom bash jij iedereen manIs dat goed voor je zelfvertrouwen?
Doe normaal of donder op, laat die gast lekker zijn stats posten, het is toch een mooie score?![]()
Of je nou je ervaringen uit een potje deel of een mooie eindscore, ik zie het verschil niet...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
\wil je nu horen dat je goed bent ofzo?snap dat nooit helemaal goede stats posten enzo.
![]()
![]()
En een TDM score van 40-1 betekent niet dat je een goed potje hebt gespeeld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, is toch gewoon een mooie score?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
Is toch leuk? Inderdaad ja, om te laten zien dat je een mooie pot hebt gespeeld, niks mis mee toch? Ik snap dat best hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef mash_ het volgende:
![]()
[..]
Ik bash niemand. heb het gewoon over het algemeen. wat is er zo boeiend aan scores posten? ik kan ook wel elke keer me goede scores gaan posten. maar waarom? om te laten zien hoe goed je bent ofzo?
Misschien staat hij normaal wel onderaan met de laagste score, met altijd twee keer zoveel deaths als kills, en speelt hij nu 40-1, waarom zou hij dat niet mogen laten zien?
Tevens hoef je er niet op te reageren als je er geen fuck om geeft, je loopt gewoon bullshit uit te lokken![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is toch leuk? Inderdaad ja, om te laten zien dat je een mooie pot hebt gespeeld, niks mis mee toch? Ik snap dat best hoor.
Misschien staat hij normaal wel onderaan met de laagste score, met altijd twee keer zoveel deaths als kills, en speelt hij nu 40-1, waarom zou hij dat niet mogen laten zien?
Tevens hoef je er niet op te reageren als je er geen fuck om geeft, je loopt gewoon bullshit uit te lokkenja ik loop bullshit uittelokken
paar topic geleden posten iemand, bob ofzo? ongeveer na elk potje wat hij speelde zijn score + welke killstreaks. toen zeurde iedereen er over hoorik vraag alleen waarom die het post wat zijn doel er mee is meer niet hoor
![]()
![]()
sorry man, wist niet dat dit jouw topic was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik loop bullshit uittelokken
paar topic geleden posten iemand, bob ofzo? ongeveer na elk potje wat hij speelde zijn score + welke killstreaks. toen zeurde iedereen er over hoorik vraag alleen waarom die het post wat zijn doel er mee is meer niet hoor
![]()
Ik heb hem voor 25 euroquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het spel nieuwe voor ¤44-, gekocht, incl. gratis t-shirt
¤60-, zou ik er niet voor uitgegeven hebben![]()
![]()
Nou mooi dat je het nu weet danquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
sorry man, wist niet dat dit jouw topic was.![]()
![]()
Die post van jou was in ieder geval niet bepaald vriendelijk.. En nee, je hoeft inderdaad niet na elk potje een gedetailleerde nabeschouwing te geven, ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik loop bullshit uittelokken
![]()
Maar één plaatje kan toch geen kwaad?![]()
Eeeeen daar gaan we weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Met Boobans noem je er ook eentje...Blijkbaar is het voor iedereen fucking moeilijk om niet te happen
Misschien toch maar terug naar het oude MW2 topic.. Iedereen die ik wil spreken post daar, dit gaat helemaal nergens meer over![]()
![]()
van mij mogen mensen hun stats posten hoor. me vraag was alleen waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die post van jou was in ieder geval niet bepaald vriendelijk.. En nee, je hoeft inderdaad niet na elk potje een gedetailleerde nabeschouwing te geven, ben ik helemaal met je eens![]()
Maar één plaatje kan toch geen kwaad?meer niet
![]()
Okay, dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
van mij mogen mensen hun stats posten hoor. me vraag was alleen waarommeer niet
![]()
![]()
word para van dat xbox live, afgelopen week doet ut het perfect nu klapt die er iedere keer uit
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
zal een mooi verhaal zijn, maar vertelquote:
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ah, dus het is niet alleen hier, damn.. net lekker in een party en dan knalt iedereen er uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef gniffie het volgende:
word para van dat xbox live, afgelopen week doet ut het perfect nu klapt die er iedere keer uit![]()
![]()
Hier ook ineens :/quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef gniffie het volgende:
word para van dat xbox live, afgelopen week doet ut het perfect nu klapt die er iedere keer uitTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Word hier helemaal gek daarvan. Is nu ook heel xbox live aan het platgooien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet alleen hier, damn.. net lekker in een party en dan knalt iedereen er uit
Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
Wit ! Dat is lang geledenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Begint nu ineens te zeiken over MTU settingsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef The_12oach het volgende:
[..]
Word hier helemaal gek daarvan. Is nu ook heel xbox live aan het platgooien.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Och jee..quote:Had ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begint nu ineens te zeiken over MTU settings![]()
![]()
Is van december 2008, dus volgens mij wel, ja. Maar misschien toch maar van de gelegenheid gebruikmaken om de nieuwere versie te halen.quote:![]()
PS3 ligt er ook uit, kan geen enkel potje joinen, half uurtje geleden nog. Elke keer "game lobby closed". ArghAssassin stabs you in your back.![]()
Is idd hele tijd al daarmee bezig. Hoop dat Majornelson nu eens antwoord gaat geven over dat gezeur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begint nu ineens te zeiken over MTU settingsStance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
Speel ik eindelijk een paar potjes zonder irritaties, gaat xbox live lopen kutten. Fuck it, ik ga slapen.![]()
Beter is ALLES wat er op deze lijst staat binnen redelijke tijd gedaan. Anders frisbee ik hem uit het raam
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jke-first-blood-6755 LOL![]()
![]()
Sommige dingen staan er ook 2x inquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Beter is ALLES wat er op deze lijst staat binnen redelijke tijd gedaan. Anders frisbee ik hem uit het raam
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362
· Disable ability to vote for a previous map twice in a rowGisteren en vandaag Domination in Nuketown gedaan, dat is wel grappig, als je niet bij het verliezende team zit
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Dan gaan ze het hopelijk extra goed fixenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige dingen staan er ook 2x in![]()
![]()
Knife kills mag wel iets aan gedaan wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan gaan ze het hopelijk extra goed fixen
Wehe idd, soms hoor ik gewoon het slashing geluidje van een rake knife en draait hij zich nog om om mij te knifen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Knife kills mag wel iets aan gedaan wordenGeen referral hier.![]()
Ik vergeet steeds om een clipje te maken van hoe ik iemand in zijn face snijd terwijl dat niets uithaalt.![]()
Tauchmeister, ik voel je pijn...Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ai dat is wel balen Tauchmeister, ik heb het met de xbox van mijn broertje ook gehad alleen verdween die rrod vanzelf weer heel vaag.PSN: Tjaapo![]()
Gister zat iemand in het andere team, en die lagte als de tering. Dus elke keer als ik schoot was hij 2 meter verder en hij knalde mij kapot wtf?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Moest je huilen?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:42 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik kijk een half dagje niet en er is weer een half topic volgeluld hoor![]()
![]()
nee, wel toen ik dat plaatje zag van tauch z'n lolboxquote:
en van het feit dat ik naar de BO site ga en nu niet meer erop mag omdat ik per ongeluk ingevoerd heb dat ik 0 jaar ben_!
![]()
Mainframes! Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zal een mooi verhaal zijn, maar vertelWanneer knal je weer eens mee?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik raak bijna nooit iemand met die helicopter en met de napalmstrike. Gebruik ik ze dan op verkeerde momenten ofzo?PSN: Tjaapo![]()
Ligt eraan wat je speelt, je moet ze ook namelijk op de goede momenten gebruiken hé. Als je bijvoorbeeld HQ speelt, gooie je een napalm als ze aan het capturen zijn bijv.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat kan helpen is wachten tot er een UAV de lucht in is. Dan kan je zien waar veel volk zit. Uiteraard niet op gebouwen gooien en rekening houden met de tijd tussen klikken en de aankomst van de napalm.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Tjaapo het volgende:
Ik raak bijna nooit iemand met die helicopter en met de napalmstrike. Gebruik ik ze dan op verkeerde momenten ofzo?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Met napalm boeit het vaak geen donder. En met bommenwerpers al helemaal niet. Je kan net zo goed buiten staan, want het kan mij schijnbaar raken als ik in een 3 verdiepingen hoge gebouw op de 2e verdieping sta. Natuurlijk ..
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Tuurlijk, heb je die filmpjes van de Twin Towers nooit gezien? Daar zaten mensen op de 34e, die gingen zelfs dood.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Met napalm boeit het vaak geen donder. En met bommenwerpers al helemaal niet. Je kan net zo goed buiten staan, want het kan mij schijnbaar raken als ik in een 3 verdiepingen hoge gebouw op de 2e verdieping sta. Natuurlijk ..![]()
Delete cookiesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee, wel toen ik dat plaatje zag van tauch z'n lolbox
en van het feit dat ik naar de BO site ga en nu niet meer erop mag omdat ik per ongeluk ingevoerd heb dat ik 0 jaar ben_!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Nee, ik laat het andere topic voor de onzin...quote:
Gister wel paar mooie potjes gespeeld Michhas!
[ Bericht % gewijzigd door STING op 17-11-2010 13:19:23 ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dat lijkt me een goed planquote:Op woensdag 17 november 2010 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik laat het andere topic voor de onzin...
Gister wel paar mooie potjes gespeeld Michhas!
Ikke?Of jij?
![]()
Wij!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan
Ikke?Of jij?
Twin Towers was een vliegtuig en geen napalm. Dus totaal geen relatie met elkaar. En in geen enkele COD ging je dood van een vliegtuig als je in geen gebouw was.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je die filmpjes van de Twin Towers nooit gezien? Daar zaten mensen op de 34e, die gingen zelfs dood.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Aah dan waren het toch een paar potjes, zie je wel! Je had je zo goed verscholen op Havana dat je 0-0 speeldequote:Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je liegt!
[..]
Je was er gister maar heel even, daarna ging je op kroegentocht remember?
Ik hoef denk ik niet te vragen of het leuk was, gezien je geheugen vandaag
Oja! Dát deden we gisterenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aah dan waren het toch een paar potjes, zie je wel! Je had je zo goed verscholen op Havana dat je 0-0 speeldenou weet ik het weer
Haha ik lag ook helemaal niet verstopt ofzo, midden in zo'n gang achter een tafel
Dat was wel een mooie pot voor jou!
![]()
Zie je wel, en dan gaan janken dat ik geheugenverlies hebquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja! Dát deden we gisterennou weet ik het weer
Haha ik lag ook helemaal niet verstopt ofzo, midden in zo'n gang achter een tafel
Dat was wel een mooie pot voor jou!
Hihiquote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie je wel, en dan gaan janken dat ik geheugenverlies heb![]()
![]()
Ben me mooie mid air kill op rossdale vergeten op te slaan
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Als je zo'n heli opde kaart ergens plaatst. Circelt die dan alleen dat stukje ofso?
Het is niet zo met de attack chopper in MW2 dat ie over de gehele map vliegt?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hij blijft rond die plek een beetje patrouilleren inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2010 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Als je zo'n heli opde kaart ergens plaatst. Circelt die dan alleen dat stukje ofso?
Het is niet zo met de attack chopper in MW2 dat ie over de gehele map vliegt?Niet zoals bij MW2 de hele map over. Alhoewel hij nog steeds mensen verder weg ook neerschiet, maar minder snel dan de mensen die in de buurt lopen
Attack helicopter van mw2 had je erg weinig aan, alleen gebruikt voor de challenges.. Vind deze helicopter wel iet sterker vind. Een echte vervanger voor de harrier is er niet of wel?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
De spy-plane komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Attack helicopter van mw2 had je erg weinig aan, alleen gebruikt voor de challenges.. Vind deze helicopter wel iet sterker vind. Een echte vervanger voor de harrier is er niet of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faal al meteen bij de eeste missie in de singleplayer zit nu bij dat stukje waarin je moet ontsnappen en die andere gasten je komen helpen. Op een gegeven moment komt er een BTR aan maar wat ik ook probeer ik kom niet verder. Iedere keer zegt hij move on my friends en dan krijg ik de melding van your actions cost your team to die ofzoiets. Wat doe ik fout ?![]()
![]()
Even wachten tot de BTR vernietigd wordt. Dus niet als een malloot de courtyard inrennenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik faal al meteen bij de eeste missie in de singleplayer zit nu bij dat stukje waarin je moet ontsnappen en die andere gasten je komen helpen. Op een gegeven moment komt er een BTR aan maar wat ik ook probeer ik kom niet verder. Iedere keer zegt hij move on my friends en dan krijg ik de melding van your actions cost your team to die ofzoiets. Wat doe ik fout ?
Ja gast ik wacht tot dat ding kapot is en dan krijg ik die meldingquote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even wachten tot de BTR vernietigd wordt. Dus niet als een malloot de courtyard inrennenZelfs als ik achter dat eerste muurtje blijf zitten tot die BTR kapot is krijg ik die melding
![]()
Wanneer die BTR kapot is loop je wel linksaf richting waar die BTR stond?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Kan nog steedsquote:Op woensdag 17 november 2010 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ben me mooie mid air kill op rossdale vergeten op te slaanTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja ik loop achter die waus aan waar support boven staatquote:Op woensdag 17 november 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:
Wanneer die BTR kapot is loop je wel linksaf richting waar die BTR stond?![]()
In de eerste missie komt geen BTR voor volgens mij hoor. Alleen politie auto's?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik faal al meteen bij de eeste missie in de singleplayer zit nu bij dat stukje waarin je moet ontsnappen en die andere gasten je komen helpen. Op een gegeven moment komt er een BTR aan maar wat ik ook probeer ik kom niet verder. Iedere keer zegt hij move on my friends en dan krijg ik de melding van your actions cost your team to die ofzoiets. Wat doe ik fout ?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Mooizo, want ik vond hem maar kutquote:Op woensdag 17 november 2010 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ben me mooie mid air kill op rossdale vergeten op te slaan
Volgens mij was het een bug of iets Rossdale want ik heb de missie nog en keer overnieuw opgestart en haalde hem in een keer![]()
Hrmz, dat is wel klote danquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens mij was het een bug of iets Rossdale want ik heb de missie nog en keer overnieuw opgestart en haalde hem in een keer
Jij kan tenminste op live ziggo faalt hier zo hard dat ik dat geeneens kanquote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Parvus het volgende:
Vanavond nog ff knallen
dan weekendje weg.. fuck weekendjes weg ik wil xboxen![]()
Ik wilde eerst altijd per se een red dot.Nu speel ik een antal potjes zonder, meteen een k/d boven de 1,0.
![]()
![]()
Naja sommige wapens gaan veel fijner met silencer zoals de ak74umelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
wanneer ga je weer spelen?> dan kom ik ook wel. ik heb nu me akquote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef MarkM het volgende:
Wat is de commando een lekker wapen zeg.![]()
![]()
Ben nu bezig.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
wanneer ga je weer spelen?> dan kom ik ook wel. ik heb nu me akTevens vind ik de AK soms beter dan de commando.
![]()
![]()
ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 15:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben nu bezig.Tevens vind ik de AK soms beter dan de commando.
enige waar ik nu wel aan twijfel is of ik de aug niet fijner vind dan de ak
![]()
![]()
heb ik ook welquote:Op woensdag 17 november 2010 15:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben nu bezig.Tevens vind ik de AK soms beter dan de commando.
![]()
![]()
AK74u.![]()
Wat is die pro perk van Marathon nou?
Ik lees steeds op de ene plek dat het unlimited sprint is, en op de andere no falling damage..
En dan lees ik ook al dat t bij Lightweight al no falling damage is.na regen, ben ik er.
Lightweightquote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
AK74u.![]()
Wat is die pro perk van Marathon nou?
Ik lees steeds op de ene plek dat het unlimited sprint is, en op de andere no falling damage..
En dan lees ik ook al dat t bij Lightweight al no falling damage is.
Standard: Move faster
Pro: + No falling damage.
Marathon
Standard: Longer sprint
Pro: Gives you unlimited sprint.
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/perks![]()
Lightweight pro = no falling damage
Marathon pro = unlimited sprintTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ze zeiden toch dat ze unlimited sprint eruit zouden halen?
Hmm, interessant.na regen, ben ik er.
AUG is kut voor close combat vind ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik nietenige waar ik nu wel aan twijfel is of ik de aug niet fijner vind dan de ak
![]()
ja ik kom er zo aan. zet skype maar alvast aan!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
Wil iemand nog even 4 carepackages van mee overnemen?![]()
Wat heeft iedereen toch met die Nuketown map? 3x achter elkaar volle bak gevote door iedereen, daarna had ik er wel genoeg van
Jij vond het toch een 'kankerspel'?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Parvus het volgende:
Vanavond nog ff knallen
dan weekendje weg.. fuck weekendjes weg ik wil xboxen![]()
Heb je al een nieuwe xbox gekocht?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij vond het toch een 'kankerspel'?na regen, ben ik er.
Ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe xbox gekocht?![]()
Je moet begrijpen dat het merendeel van de mensen die je tegenkomt in dit spel zwakzinnig is.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef PierreTT het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die Nuketown map? 3x achter elkaar volle bak gevote door iedereen, daarna had ik er wel genoeg van![]()
nah nuketown is anders. de grotere maps zijn eigenlijk te groot want meestal ben ik aan het rennen, en nuketown is een paradijs voor iedereen die niet wilt bewegen aka de camper. Die campers kan je lekker spawnrapen dus win win situatie voor iedereenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nee. Het is een gruwwelijk saaie campmap. Ik denk dat als je een IQ test zou uitvoeren bij de mensen die telkens opnieuw die map kiezen er geen hoog getal uit zou rollen.![]()
Je spreekt jezelf eigenlijk al tegen in je eigen postquote:Op woensdag 17 november 2010 17:01 schreef Roces18 het volgende:
nah nuketown is anders. de grotere maps zijn eigenlijk te groot want meestal ben ik aan het rennen, en nuketown is een paradijs voor iedereen die niet wilt bewegen aka de camper. Die campers kan je lekker spawnrapen dus win win situatie voor iedereen
Als je campers gaat spawnkillen, kunnen ze niet campen en zijn het technisch gezien geen campers meer.
Geen win/win situatie dus![]()
![]()
Waarom geeft dat bericht boven de players online heel vaak aan `need more players to balance teams`, terwijl de lobby al vol zit?
Assassin stabs you in your back.![]()
mp5k is wel nice hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 17:42 schreef Proletariaat het volgende:
Enfield, m16, mp5k![]()
Nu weer spijt van prestige![]()
![]()
Prestigen is overrated, ik ga het niet doen.
Net een paar keer Stick en Stones gedaan, is echt dikke pret! Vooral als je in de laatste 10 seconden een tomahawk in je kop krijgt geslingerd![]()
![]()
hoezo overratedquote:Op woensdag 17 november 2010 18:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Prestigen is overrated, ik ga het niet doen.
Net een paar keer Stick en Stones gedaan, is echt dikke pret! Vooral als je in de laatste 10 seconden een tomahawk in je kop krijgt geslingerdhet is gewoon een leuke toevoeging, behalve dan als je net in prestige bent gegaan.
![]()
och ik ging na me prestige nog steeds goed. gewoon goede scores van k/d van 2.0quote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
hoezo overratedhet is gewoon een leuke toevoeging, behalve dan als je net in prestige bent gegaan.
![]()
Sowieso op elk wapen silencer, en extended mags is toch ook wel ideaal zeg, als je ineens een groep van 3 a 4 tegenstanders inloopt.. Speelde laatste tijd beetje met de ak, maar nu weer terug naar de galil en dat is toch wel de favoriet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sowieso op elk wapen silencer, en extended mags is toch ook wel ideaal zeg, als je ineens een groep van 3 a 4 tegenstanders inloopt.. Speelde laatste tijd beetje met de ak, maar nu weer terug naar de galil en dat is toch wel de favorietAk
ik vind de gali maar niks
maar iedereen zijn ding
![]()
![]()
360 kills vind ik zo kansloosquote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef BobbanzPS het volgende:
Is een montage van, First Bloods & 360 kills & Epic Kills mooi?maar als je mooite montage maakt kan het altijd mooi zijn
ligt er maar net aan wat je er zelf van maakt
![]()
Ik wou alleen eerst maar first bloods montage, maar mischien kan het ook gemixt?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
360 kills vind ik zo kansloosmaar als je mooite montage maakt kan het altijd mooi zijn
ligt er maar net aan wat je er zelf van maakt
Het gaat er gwn om dat ik een montage wil maken, maar ik weet niet wat ik het beste kan doen. Heb tot nu toe alleen maar First Bloods clips maar die zijn niet super mooi, dat zijn geen 360`s etc.![]()
ik zou mixed doen ja. anders word het snel saai. ben benieuwd wat je er van maaktquote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ik wou alleen eerst maar first bloods montage, maar mischien kan het ook gemixt?![]()
Beetje Epic, beetje 360 beetje firstblood?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zou mixed doen ja. anders word het snel saai. ben benieuwd wat je er van maakt![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Beetje Epic, beetje 360 beetje firstblood?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Een teammate die jouw sentry-gun "saved".
Wat een kkmongool.
Hij is voor de fucking enemy!na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een kkmongool.
Hij is voor de fucking enemy!dus nog steeds niet gelukt?
![]()
![]()
Ik zie dat je nog steeds faalt?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een kkmongool.
Hij is voor de fucking enemy!![]()
![]()
LOLnet bij Nuke Town, iedereen van het andere team had helicopters
prachtig, hun blijven rond gaan en wij schuilden in het huisje
![]()
![]()
Whehe net een ronde TDM op Hanoi met wat vrienden. Zegt mijn maatje ineens van ja ik heb mijn gunship ik zo ja ik moet nog 1 kill voor mijn honden dus wij die allebei in roepen eindstand 7500 - 1800![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef BobbanzPS het volgende:
Damz, ik wil een montage hebben.
Maar ik ben ideeloos van wat ik erin kan stoppen, graag tips.Wat zou je nou in een filmpje van CoD stoppen? Vette gevechten, mooie kills... sowieso waarom alles in categorieën indelen
![]()
Heb hem vandaag besteld, morgen lekker knallen![]()
![]()
![]()
LAAAAAG!!!
![]()
Had een paar dagen geen multi gespeeld, want lag.
Nog steeds bagger dus...
Wat me overigens een beetje stoort is dat je in Theater Mode de scores (en dus de connecties) niet kunt zien.
Wat ik ook jammer vind is dat de game gewoon opgenomen wordt zoals de host het heeft waargenomen. Dus de lag die je zelf ziet, zie je niet terug in je opname, je mikt alleen nogal mis.
En geen killcam, ook jammer.
Dus toch maar aan de capturecard dan..![]()
Whut??!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Deze avond weinig bullshit gehadna regen, ben ik er.
Deze avond met local search aan ook weinig gezeik gehad...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Laatste potje net wel baggerquote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Deze avond weinig bullshit gehad![]()
![]()
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Het is vrijwel onmogelijk om met een vriend samen in en party online te spelen (ps3).
Elke game is er wel iets met de connectie....![]()
![]()
Nergens last van? 1 keertje trouwens dat de ps3 vastliep terwijl ik met een maat op een server zat.rice rice baby tututututedudududum![]()
local search werkt prima iddquote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Deze avond weinig bullshit gehad
Ik baalde er wel echt van dat het me een hele avond niet lukte om een enemy te beschadigen, te reloaden en dan af te maken.
Misschien is mijn aug gewoon te sterk wat ik burst gewoon en ze vallen telkens dood neerTenzij het een long shot is maar dan rennen ze meestal mieterig weg.
Gister echt 10 x achter elkaar nuketown gespeeld en het komt echt me strot uit soms. Die achterlijke spawn WTF er zitten 5 mensen in een basis aan de ene kant, en waar spawn ik, ja voor hun basis en ik word meteen afgeknald en kan niet eens reageren, en dat gewoon 10x. Jezusmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat is er, mijn zoon?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef Roces18 het volgende:
Gister echt 10 x achter elkaar nuketown gespeeld en het komt echt me strot uit soms. Die achterlijke spawn WTF er zitten 5 mensen in een basis aan de ene kant, en waar spawn ik, ja voor hun basis en ik word meteen afgeknald en kan niet eens reageren, en dat gewoon 10x. Jezus![]()
*aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef Roces18 het volgende:
Gister echt 10 x achter elkaar nuketown gespeeld en het komt echt me strot uit soms. Die achterlijke spawn WTF er zitten 5 mensen in een basis aan de ene kant, en waar spawn ik, ja voor hun basis en ik word meteen afgeknald en kan niet eens reageren, en dat gewoon 10x. Jezus
Komt wel goed schatjePlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Je vergat deze:quote:Op donderdag 18 november 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*
Komt wel goed schatje![]()
![]()
Gefixtquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vergat hem expres, alle kinderen zijn duivelsch![]()
![]()
nee, ik heb ze keihard ge-ownt daarna met attack dogs en een chopper gunner aka de hueymelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Violence is frowned upon by The Lord, and he will come forth, en smite you down with his awesome powers!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:17 schreef Roces18 het volgende:
nee, ik heb ze keihard ge-ownt daarna met attack dogs en een chopper gunner aka de huey![]()
enquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Violence is frowned upon by The Lord, and he will come forth, en smite you down with his awesome powers!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat zeg jij nouquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
het spijt me, ik moest wel huilen![]()
![]()
they see me rolling they see me hatin"
Maar even ontopic blijven anders krijgen we strafmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nuketown. beste map evar
het is geweldig. iedereen die ik hoor dat het een kut map is is een tering camper. Je moet alleen al voor die map een rambo perk maken.
skorpion, lightweight, maraton, rambo kruisboog en helemaal los
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Je wordt op die map juist constant afgeknald door die campers sukkelquote:Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
Nuketown. beste map evar
het is geweldig. iedereen die ik hoor dat het een kut map is is een tering camper. Je moet alleen al voor die map een rambo perk maken.
skorpion, lightweight, maraton, rambo kruisboog en helemaal los
ben bezig met marathon pro te halen, maar das niet zo makkelijk als het lijkt helaas. Sleight of Hand Pro en Ghost Pro heb ik al wel ..![]()
sukkel? In nuketown kan je juist de campers aanpakken wat in ander mappen niet lukt.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wordt op die map juist constant afgeknald door die campers sukkel
Ren een huisje binnen knife iedereen die je tegen kom. schiet met je kruisboog naar de andere kant van de map dat huis binnen. Pak je RC en ga over die 'racebaan' en probeer naar de andere kant van de map te komen en doe daar precies t zelfde.
Ruige scores verzekerd.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
Nuketown. beste map evar
skorpion, lightweight, maraton, rambo kruisboog en helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nuketown.
Het mag niet zo zijn in een multiplayer shooter dat de tegenstander achter je spawnt waar je net gespawned bent.
Dan heb je in mijn ogen gefaald als ontwikkelaar.![]()
Is het niet zo dat dat bij elke map gebeurd......quote:Op donderdag 18 november 2010 11:39 schreef Edwinuss het volgende:
Nuketown.
Het mag niet zo zijn in een multiplayer shooter dat de tegenstander achter je spawnt waar je net gespawned bent.
Dan heb je in mijn ogen gefaald als ontwikkelaar.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Altijd als nuketown langs komt wordt ie minstens 2 keer gespeeld. Waarschijnlijk omdat ongeveer iedereen m tof vind en niet omdat ie zo hard zuigt.
Je moet gewoon blijven rennen in die map en niet als een hoer in een hoekie gaan zitten campen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat bij elke map gebeurd......![]()
Meer omdat elke klapmongool kills kan halen zolang ze maar stil blijven zitten. Die map is totaal skillloos en draait meer om geluk dan wat anders. Door de vele kills is het dan ook makkelijk om snel challenges te halen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
Altijd als nuketown langs komt wordt ie minstens 2 keer gespeeld. Waarschijnlijk omdat ongeveer iedereen m tof vind en niet omdat ie zo hard zuigt.
Je moet gewoon blijven rennen in die map en niet als een hoer in een hoekie gaan zitten campen.
Daarom blijven mensen voor die kutmap voten
Kunnen we niet steeds gewoon private matches met fokkers vullen?
Democratisch stemmen over maps en goede verbindingen!
Of zit je dan zonder XP etc?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:I am back in town and trying to get to the bottom of the spawning issues.
Let me explain how spawning generally works. The spawn system is trying to pick the best spawn from all the available spots. Each spawn has a "score" or "rating" that is constantly being modified based on what is going on around that spawn. Many things can impact the rating of a spawn.
For example, a teammate who recently died would temporarily lower the value of a spawn. Spawns in the path of a Napalm strike should have their values lowered significantly. Etc., all. The complete list of things that modify the value of a spawn is large.
No spawn can ever by 100% eliminated as a choice, because we have to spawn you even if it is less than ideal. It's unfortunate when you spawn directly in front of someone like this video shows (http://www.youtube.com/watch?v=OI2Ct...ature=related). That shouldn't happen.
During development, we had the spawns running with a low error rate. 98 to 99% of the time for most maps (small maps like Nuketown are an exception) when you spawned you were not killed or injured or able to injure someone within 3 seconds of spawning. The game was instrumented and we were logging this. Our spawn debug tools are the best they have ever been, so I'm disappointed and want to see if we can sort this out.
Please don't bother linking in Nuketown videos. That map is too small to use as the basis for evaluating what is wrong. Use Summit, Launch or Radiation.
The videos are helpful but they just show one bad spawn. They don't help us understand why that spawn point was chosen by the game over another. In order to get to the bottom of that, I need to see "the big picture" of what is going on in the entirety of the map. Please make your video as detailed as possible. Freeze time. Show us the entire map. Were killstreaks in the sky? Where are they aiming. Show me all the players from both teams and any skull (recently deceased friendly) icons.
Hopefully, that makes sense.
For our part, we have re-enabled the spawn logging (this is only something we can do in development, not on the live servers, unfortunately) and are now building up a match library so we can evaluate further.
Please remember what I said before. If we can find and reproduce the steps that causes the error we can fix it.
David 'Vahn' Vonderhaar"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Geen XPquote:Op donderdag 18 november 2010 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
Kunnen we niet steeds gewoon private matches met fokkers vullen?
Democratisch stemmen over maps en goede verbindingen!
Of zit je dan zonder XP etc?
Gister wel een dik uur met Sommy in een private match gezeten, maar dan level je inderdaad nietIs meer voor de lol
Stoma en Skills kwamen ook nog even, beetje ouwehoeren met dat duiken en sniper rifles
![]()
![]()
Dan gewoon een online game met voornamelijk fokkers?
gewoon met 6 starten en dan 1 voor 1 joinen...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
OF, je doet combat training, en dan zet je aantal bots gewoon zo in dat de "echte mensen" ze vervangen! Haal je EN xp (voor combat training) EN heb je proverbinding!![]()
![]()
Maar dat doen we toch alquote:Op donderdag 18 november 2010 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
Dan gewoon een online game met voornamelijk fokkers?
gewoon met 6 starten en dan 1 voor 1 joinen...![]()
![]()
Maar dan tot je fok vs fok hebt, en niet 6 fokkers vs 1 fokker met een stel apen...quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Eensquote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dan tot je fok vs fok hebt, en niet 6 fokkers vs 1 fokker met een stel apen...
Bij MW2 is het wel vaker gelukt toch? Volle Fok! S&D serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Update 1.03Niks bijzonders dus behalve het laatste.quote:- Tomahawk now doesn't bounce and instead will imbed itself into walls and floors.
- AK-74u damage reduced by one bullet at all ranges
- MP5k damage reduced by one bullet at close range
- G11 damage reduced by one bullet at all ranges
- Nova Gas now drains health 25% slower
- AK-74u accuracy changed to that of the MPL
- Crossbow normal bolts are now available in multiplayer
- Fixes to the matchmaking system (PS3 and PC)
Changes will take place at 13:00AM EST 17th November 2010Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Update 1.03
[..]
Niks bijzonders dus behalve het laatste.Het was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opHet was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Daarom! het was een van de weinige chille wapens in het begin. Tot level 25 ongeveer krijg je alleen maar zooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel terecht. De AK-74U was beter dan menig Assault Rifle op alle afstanden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bij mij kaatst de tomahawk nog terugquote:Op donderdag 18 november 2010 12:59 schreef KoningStoma het volgende:
Leuk dat je nou eindelijk die tomahawk in de muur kan gooien
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Mooi, alleen heeft de kruisdoos er weinig aanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Update 1.03
[..]
Niks bijzonders dus behalve het laatste.Ik wil ook betere matchmaking!
Nu ik die dingen lees weet ik niet zeker of het allemaal wel klopt? Tomahawk vliegt even hard terug namelijk.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel terecht. De AK-74U was beter dan menig Assault Rifle op alle afstanden.Ben weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
![]()
![]()
Geen last van.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaBen weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
![]()
aug, ak, commando. gaan ze toch echt snel dood van hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaBen weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
![]()
![]()
Inderdaad, mijn lievelingswapenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opHet was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
Ik denk dat ik dan maar met de AUG ga spelen, of de AK47 of Commando bij een hoog genoeg level...![]()
zit je nu al weer te spelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef MarkM het volgende:
Hij vindt bij mij wel sneller een host. Alleen vaak zijn het enorme kut hosts.![]()
pwnd! ik kom ook wel even pwnenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja. Net triple kill met dogs. Gaat de host kapot.![]()
![]()
jaquote:ik weet dat ik altijd pwn ja
en kom is op skype
[ Bericht 2% gewijzigd door mash_ op 18-11-2010 14:07:46 ]![]()
Eindelijk de SMG's generfed. Waren veels te overpowered.
De enige sterke is nu nog de Skorpion, maar die heeft maar 20 kogels in zijn clip, dus dat mag wel.
De FAMAS is trouwens
edit"
die fixes hierboven blijken een hoax te zijn? kan ze niet vinden in de officiele updatelijst![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Denk het ook, ik kwam ze tegen op google
--wdit
Ben op mobiel, maak nieuweeeTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: