Maar dat doen we toch alquote:Op donderdag 18 november 2010 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
Dan gewoon een online game met voornamelijk fokkers?
gewoon met 6 starten en dan 1 voor 1 joinen...
Maar dan tot je fok vs fok hebt, en niet 6 fokkers vs 1 fokker met een stel apen...quote:
Eensquote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dan tot je fok vs fok hebt, en niet 6 fokkers vs 1 fokker met een stel apen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks bijzonders dus behalve het laatste.quote:- Tomahawk now doesn't bounce and instead will imbed itself into walls and floors.
- AK-74u damage reduced by one bullet at all ranges
- MP5k damage reduced by one bullet at close range
- G11 damage reduced by one bullet at all ranges
- Nova Gas now drains health 25% slower
- AK-74u accuracy changed to that of the MPL
- Crossbow normal bolts are now available in multiplayer
- Fixes to the matchmaking system (PS3 and PC)
Changes will take place at 13:00AM EST 17th November 2010
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Update 1.03
[..]
Niks bijzonders dus behalve het laatste.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opHet was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
Daarom! het was een van de weinige chille wapens in het begin. Tot level 25 ongeveer krijg je alleen maar zooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel terecht. De AK-74U was beter dan menig Assault Rifle op alle afstanden.
Bij mij kaatst de tomahawk nog terugquote:Op donderdag 18 november 2010 12:59 schreef KoningStoma het volgende:
Leuk dat je nou eindelijk die tomahawk in de muur kan gooien
Mooi, alleen heeft de kruisdoos er weinig aanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Update 1.03
[..]
Niks bijzonders dus behalve het laatste.
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel terecht. De AK-74U was beter dan menig Assault Rifle op alle afstanden.
Geen last van.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaBen weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
aug, ak, commando. gaan ze toch echt snel dood van hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaBen weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
Inderdaad, mijn lievelingswapenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opHet was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
zit je nu al weer te spelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef MarkM het volgende:
Hij vindt bij mij wel sneller een host. Alleen vaak zijn het enorme kut hosts.
pwnd! ik kom ook wel even pwnenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja. Net triple kill met dogs. Gaat de host kapot.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |