Violence is frowned upon by The Lord, and he will come forth, en smite you down with his awesome powers!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:17 schreef Roces18 het volgende:
nee, ik heb ze keihard ge-ownt daarna met attack dogs en een chopper gunner aka de huey
enquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Violence is frowned upon by The Lord, and he will come forth, en smite you down with his awesome powers!
Wat zeg jij nouquote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
het spijt me, ik moest wel huilen
Je wordt op die map juist constant afgeknald door die campers sukkelquote:Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
Nuketown. beste map evar
het is geweldig. iedereen die ik hoor dat het een kut map is is een tering camper. Je moet alleen al voor die map een rambo perk maken.
skorpion, lightweight, maraton, rambo kruisboog en helemaal los
sukkel? In nuketown kan je juist de campers aanpakken wat in ander mappen niet lukt.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wordt op die map juist constant afgeknald door die campers sukkel
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef _GdR_ het volgende:
Nuketown. beste map evar
het is geweldig. iedereen die ik hoor dat het een kut map is is een tering camper. Je moet alleen al voor die map een rambo perk maken.
skorpion, lightweight, maraton, rambo kruisboog en helemaal los
Is het niet zo dat dat bij elke map gebeurd......quote:Op donderdag 18 november 2010 11:39 schreef Edwinuss het volgende:
Nuketown.
Het mag niet zo zijn in een multiplayer shooter dat de tegenstander achter je spawnt waar je net gespawned bent.
Dan heb je in mijn ogen gefaald als ontwikkelaar.
Dit.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat bij elke map gebeurd......
Meer omdat elke klapmongool kills kan halen zolang ze maar stil blijven zitten. Die map is totaal skillloos en draait meer om geluk dan wat anders. Door de vele kills is het dan ook makkelijk om snel challenges te halen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
Altijd als nuketown langs komt wordt ie minstens 2 keer gespeeld. Waarschijnlijk omdat ongeveer iedereen m tof vind en niet omdat ie zo hard zuigt.
Je moet gewoon blijven rennen in die map en niet als een hoer in een hoekie gaan zitten campen.
quote:I am back in town and trying to get to the bottom of the spawning issues.
Let me explain how spawning generally works. The spawn system is trying to pick the best spawn from all the available spots. Each spawn has a "score" or "rating" that is constantly being modified based on what is going on around that spawn. Many things can impact the rating of a spawn.
For example, a teammate who recently died would temporarily lower the value of a spawn. Spawns in the path of a Napalm strike should have their values lowered significantly. Etc., all. The complete list of things that modify the value of a spawn is large.
No spawn can ever by 100% eliminated as a choice, because we have to spawn you even if it is less than ideal. It's unfortunate when you spawn directly in front of someone like this video shows (http://www.youtube.com/watch?v=OI2Ct...ature=related). That shouldn't happen.
During development, we had the spawns running with a low error rate. 98 to 99% of the time for most maps (small maps like Nuketown are an exception) when you spawned you were not killed or injured or able to injure someone within 3 seconds of spawning. The game was instrumented and we were logging this. Our spawn debug tools are the best they have ever been, so I'm disappointed and want to see if we can sort this out.
Please don't bother linking in Nuketown videos. That map is too small to use as the basis for evaluating what is wrong. Use Summit, Launch or Radiation.
The videos are helpful but they just show one bad spawn. They don't help us understand why that spawn point was chosen by the game over another. In order to get to the bottom of that, I need to see "the big picture" of what is going on in the entirety of the map. Please make your video as detailed as possible. Freeze time. Show us the entire map. Were killstreaks in the sky? Where are they aiming. Show me all the players from both teams and any skull (recently deceased friendly) icons.
Hopefully, that makes sense.
For our part, we have re-enabled the spawn logging (this is only something we can do in development, not on the live servers, unfortunately) and are now building up a match library so we can evaluate further.
Please remember what I said before. If we can find and reproduce the steps that causes the error we can fix it.
David 'Vahn' Vonderhaar
Geen XPquote:Op donderdag 18 november 2010 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
Kunnen we niet steeds gewoon private matches met fokkers vullen?
Democratisch stemmen over maps en goede verbindingen!
Of zit je dan zonder XP etc?
Maar dat doen we toch alquote:Op donderdag 18 november 2010 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
Dan gewoon een online game met voornamelijk fokkers?
gewoon met 6 starten en dan 1 voor 1 joinen...
Maar dan tot je fok vs fok hebt, en niet 6 fokkers vs 1 fokker met een stel apen...quote:
Eensquote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dan tot je fok vs fok hebt, en niet 6 fokkers vs 1 fokker met een stel apen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks bijzonders dus behalve het laatste.quote:- Tomahawk now doesn't bounce and instead will imbed itself into walls and floors.
- AK-74u damage reduced by one bullet at all ranges
- MP5k damage reduced by one bullet at close range
- G11 damage reduced by one bullet at all ranges
- Nova Gas now drains health 25% slower
- AK-74u accuracy changed to that of the MPL
- Crossbow normal bolts are now available in multiplayer
- Fixes to the matchmaking system (PS3 and PC)
Changes will take place at 13:00AM EST 17th November 2010
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Update 1.03
[..]
Niks bijzonders dus behalve het laatste.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opHet was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
Daarom! het was een van de weinige chille wapens in het begin. Tot level 25 ongeveer krijg je alleen maar zooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel terecht. De AK-74U was beter dan menig Assault Rifle op alle afstanden.
Bij mij kaatst de tomahawk nog terugquote:Op donderdag 18 november 2010 12:59 schreef KoningStoma het volgende:
Leuk dat je nou eindelijk die tomahawk in de muur kan gooien
Mooi, alleen heeft de kruisdoos er weinig aanquote:Op donderdag 18 november 2010 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Update 1.03
[..]
Niks bijzonders dus behalve het laatste.
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het wel terecht. De AK-74U was beter dan menig Assault Rifle op alle afstanden.
Geen last van.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaBen weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
aug, ak, commando. gaan ze toch echt snel dood van hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het enige wapen waar je een beetje normaal mee kan knallen jaBen weinig andere 'normale' wapens tegengekomen, zelfs met de meeste assault rifles moet je een hele clip leegraggen, sorry hoor maar daar heb ik geen zin
Inderdaad, mijn lievelingswapenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf... Ze verneuken die hele AK-74u, waar slaat dat nou weer opHet was de nieuwe UMP, nu verpesten ze het
zit je nu al weer te spelen?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:53 schreef MarkM het volgende:
Hij vindt bij mij wel sneller een host. Alleen vaak zijn het enorme kut hosts.
pwnd! ik kom ook wel even pwnenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja. Net triple kill met dogs. Gaat de host kapot.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |