idd je bent pas pro als je er geld mee verdientquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niemand is hier professional hoor:P
Dat niet het punt wat ik probeer te maken maar als jij dat zo ziet, succes verderquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niemand is hier professional hoor:P
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
Is er bij fok ook een optie waarbij hij posts van users wegfiltert? Dat ik zegmaar alleen de posts van Michhas, Rossdale, Mister, Pierre, Stoma, Tauch, Soldmayor, Fs en Boss en Bozz zie?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
Is er bij fok ook een optie waarbij hij posts van users wegfiltert? Dat ik zegmaar alleen de posts van Michhas, Rossdale, Mister, Pierre, Stoma, Tauch, Soldmayor, Fs en Boss en Bozz zie?
Jij hoort er inderdaad ook nog tussenquote:
Zeg vriendquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
Ik had het zaterdag al gedaan, en toen gebeurde er nog niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo BobanzPS,
Heb je al geprobeerd om 2 plastic bekertjes met een lang touwtje aan elkaar vast te maken, en vervolgens 1 van deze bekertjes bij youtube neer te zetten, en de andere bij je Call of Duty account?
Iedereen weet namelijk dat verbinding met draad/snoer sneller is dan draadloos.
Hoogachtend,
Michhas AKA 'Wasberenboy'
Huh? Haha wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel pro was in zombies zondag
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Parvus het volgende:
ga je zo nog cod doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
WAAAAAAAAAAAAAAAT OMG?!?!?De enige echte KNEUSTEUN jeweetzelfff focking koning alles..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ben ik idioot als ik zeg dat ik het tot nu toe wel nice vind?![]()
Ik mis de noobtubes niet!
En hoe kan je die video's uploaden naar youtube?
Of was jij daar niet bij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh? Haha wat?
Ik snap er geen reet van
Ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef BobbanzPS het volgende:
Wie doet mee met de avond party?
Psn = Bobbanz
Haha isgoed, add me aub.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik
Ik zal een lijstje bijhouden:
So_Surreal_Baby: Larsiee
BobbanzPS: Bobbanz
Ik heb nog nooit een groep groter dan 2 personen aangemaakt binnen PSN hoor, ben benieuwd of het werkt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Haha isgoed, add me aub.
Zometeen Big Big Party
Ja die heb ik, gisteren was party 9 manquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een groep groter dan 2 personen aangemaakt binnen PSN hoor, ben benieuwd of het werkt.
Heb je een headset trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |