Jij kan tenminste op live ziggo faalt hier zo hard dat ik dat geeneens kanquote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Parvus het volgende:
Vanavond nog ff knallen
dan weekendje weg.. fuck weekendjes weg ik wil xboxen
wanneer ga je weer spelen?> dan kom ik ook wel. ik heb nu me akquote:Op woensdag 17 november 2010 15:21 schreef MarkM het volgende:
Wat is de commando een lekker wapen zeg.
Ben nu bezig.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
wanneer ga je weer spelen?> dan kom ik ook wel. ik heb nu me ak
ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 15:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben nu bezig.Tevens vind ik de AK soms beter dan de commando.
heb ik ook welquote:Op woensdag 17 november 2010 15:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben nu bezig.Tevens vind ik de AK soms beter dan de commando.
Lightweightquote:Op woensdag 17 november 2010 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
AK74u.![]()
Wat is die pro perk van Marathon nou?
Ik lees steeds op de ene plek dat het unlimited sprint is, en op de andere no falling damage..
En dan lees ik ook al dat t bij Lightweight al no falling damage is.
AUG is kut voor close combat vind ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik nietenige waar ik nu wel aan twijfel is of ik de aug niet fijner vind dan de ak
ja ik kom er zo aan. zet skype maar alvast aan!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
Wil iemand nog even 4 carepackages van mee overnemen?
Jij vond het toch een 'kankerspel'?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Parvus het volgende:
Vanavond nog ff knallen
dan weekendje weg.. fuck weekendjes weg ik wil xboxen
Heb je al een nieuwe xbox gekocht?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij vond het toch een 'kankerspel'?
Ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe xbox gekocht?
Je moet begrijpen dat het merendeel van de mensen die je tegenkomt in dit spel zwakzinnig is.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef PierreTT het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die Nuketown map? 3x achter elkaar volle bak gevote door iedereen, daarna had ik er wel genoeg van
Je spreekt jezelf eigenlijk al tegen in je eigen postquote:Op woensdag 17 november 2010 17:01 schreef Roces18 het volgende:
nah nuketown is anders. de grotere maps zijn eigenlijk te groot want meestal ben ik aan het rennen, en nuketown is een paradijs voor iedereen die niet wilt bewegen aka de camper. Die campers kan je lekker spawnrapen dus win win situatie voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |