Moest je huilen?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:42 schreef schede-gnoom. het volgende:
ik kijk een half dagje niet en er is weer een half topic volgeluld hoor
nee, wel toen ik dat plaatje zag van tauch z'n lolboxquote:
Mainframes! Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zal een mooi verhaal zijn, maar vertel
Wat kan helpen is wachten tot er een UAV de lucht in is. Dan kan je zien waar veel volk zit. Uiteraard niet op gebouwen gooien en rekening houden met de tijd tussen klikken en de aankomst van de napalm.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef Tjaapo het volgende:
Ik raak bijna nooit iemand met die helicopter en met de napalmstrike. Gebruik ik ze dan op verkeerde momenten ofzo?
Tuurlijk, heb je die filmpjes van de Twin Towers nooit gezien? Daar zaten mensen op de 34e, die gingen zelfs dood.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Met napalm boeit het vaak geen donder. En met bommenwerpers al helemaal niet. Je kan net zo goed buiten staan, want het kan mij schijnbaar raken als ik in een 3 verdiepingen hoge gebouw op de 2e verdieping sta. Natuurlijk ..
Delete cookiesquote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee, wel toen ik dat plaatje zag van tauch z'n lolbox
en van het feit dat ik naar de BO site ga en nu niet meer erop mag omdat ik per ongeluk ingevoerd heb dat ik 0 jaar ben_!
Nee, ik laat het andere topic voor de onzin...quote:
Dat lijkt me een goed planquote:Op woensdag 17 november 2010 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik laat het andere topic voor de onzin...
Gister wel paar mooie potjes gespeeld Michhas!
Wij!quote:Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan
Ikke?Of jij?
Twin Towers was een vliegtuig en geen napalm. Dus totaal geen relatie met elkaar. En in geen enkele COD ging je dood van een vliegtuig als je in geen gebouw was.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je die filmpjes van de Twin Towers nooit gezien? Daar zaten mensen op de 34e, die gingen zelfs dood.
Aah dan waren het toch een paar potjes, zie je wel! Je had je zo goed verscholen op Havana dat je 0-0 speeldequote:Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je liegt!
[..]
Je was er gister maar heel even, daarna ging je op kroegentocht remember?
Ik hoef denk ik niet te vragen of het leuk was, gezien je geheugen vandaag
Oja! Dát deden we gisterenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aah dan waren het toch een paar potjes, zie je wel! Je had je zo goed verscholen op Havana dat je 0-0 speelde
Zie je wel, en dan gaan janken dat ik geheugenverlies hebquote:Op woensdag 17 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja! Dát deden we gisterennou weet ik het weer
Haha ik lag ook helemaal niet verstopt ofzo, midden in zo'n gang achter een tafel
Dat was wel een mooie pot voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |