mp5k is wel nice hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 17:42 schreef Proletariaat het volgende:
Enfield, m16, mp5k![]()
Nu weer spijt van prestige
hoezo overratedquote:Op woensdag 17 november 2010 18:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Prestigen is overrated, ik ga het niet doen.
Net een paar keer Stick en Stones gedaan, is echt dikke pret! Vooral als je in de laatste 10 seconden een tomahawk in je kop krijgt geslingerd
och ik ging na me prestige nog steeds goed. gewoon goede scores van k/d van 2.0quote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
hoezo overratedhet is gewoon een leuke toevoeging, behalve dan als je net in prestige bent gegaan.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sowieso op elk wapen silencer, en extended mags is toch ook wel ideaal zeg, als je ineens een groep van 3 a 4 tegenstanders inloopt.. Speelde laatste tijd beetje met de ak, maar nu weer terug naar de galil en dat is toch wel de favoriet
360 kills vind ik zo kansloosquote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef BobbanzPS het volgende:
Is een montage van, First Bloods & 360 kills & Epic Kills mooi?
Ik wou alleen eerst maar first bloods montage, maar mischien kan het ook gemixt?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
360 kills vind ik zo kansloosmaar als je mooite montage maakt kan het altijd mooi zijn
ligt er maar net aan wat je er zelf van maakt
ik zou mixed doen ja. anders word het snel saai. ben benieuwd wat je er van maaktquote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Ik wou alleen eerst maar first bloods montage, maar mischien kan het ook gemixt?
Beetje Epic, beetje 360 beetje firstblood?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zou mixed doen ja. anders word het snel saai. ben benieuwd wat je er van maakt
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:23 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Beetje Epic, beetje 360 beetje firstblood?
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een teammate die jouw sentry-gun "saved".
Wat een kkmongool.
Hij is voor de fucking enemy!
Ik zie dat je nog steeds faalt?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een teammate die jouw sentry-gun "saved".
Wat een kkmongool.
Hij is voor de fucking enemy!
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef BobbanzPS het volgende:
Damz, ik wil een montage hebben.
Maar ik ben ideeloos van wat ik erin kan stoppen, graag tips.
Whut??!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Deze avond weinig bullshit gehad
Laatste potje net wel baggerquote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
local search werkt prima iddquote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is er, mijn zoon?quote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef Roces18 het volgende:
Gister echt 10 x achter elkaar nuketown gespeeld en het komt echt me strot uit soms. Die achterlijke spawn WTF er zitten 5 mensen in een basis aan de ene kant, en waar spawn ik, ja voor hun basis en ik word meteen afgeknald en kan niet eens reageren, en dat gewoon 10x. Jezus
*aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 18 november 2010 08:56 schreef Roces18 het volgende:
Gister echt 10 x achter elkaar nuketown gespeeld en het komt echt me strot uit soms. Die achterlijke spawn WTF er zitten 5 mensen in een basis aan de ene kant, en waar spawn ik, ja voor hun basis en ik word meteen afgeknald en kan niet eens reageren, en dat gewoon 10x. Jezus
Je vergat deze:quote:Op donderdag 18 november 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*
Komt wel goed schatje
Gefixtquote:Op donderdag 18 november 2010 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik vergat hem expres, alle kinderen zijn duivelsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |