Ja gekkenwerk. Medische post en rouwkaarten worden wel bezorgd trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik stond al bij de brievenbus en er zat niets in.
De eerste post staking in 27 jaar.
Renault Megane Scenic uit 2000, 2,0 liter 16klepper. Bordeauxrode uitvoering, met extra krasjes en deukjes voor het imagoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ted, wat voor auto heb je nu eigenlijk?
Megane Scenic, dat was mijn lesauto! Inderdaad heel fijn!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Renault Megane Scenic uit 2000, 2,0 liter 16klepper. Bordeauxrode uitvoering, met extra krasjes en deukjes voor het imagoeen heerlijk bakkie, deluxe-editie. Radio met CD speler, airco/climate control, electrische ramen voor en achter, achterdeur kan in 2 delen open (dus of alleen het raam, of de hele achterklep). Verder is het een comfortabele auto, veel ruimte en de stoelen achterin kunnen onafhankelijk van elkaar verschoven, samengeklapt of verwijderd worden, wat een giga-ruimte creeërt als je iets moet verhuizen
Megane Scenic lijkt me in jouw geval wel handig, kan je makkelijker Jair op de achterbank hijsen dan in andere auto'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Renault Megane Scenic uit 2000, 2,0 liter 16klepper. Bordeauxrode uitvoering, met extra krasjes en deukjes voor het imagoeen heerlijk bakkie, deluxe-editie. Radio met CD speler, airco/climate control, electrische ramen voor en achter, achterdeur kan in 2 delen open (dus of alleen het raam, of de hele achterklep). Verder is het een comfortabele auto, veel ruimte en de stoelen achterin kunnen onafhankelijk van elkaar verschoven, samengeklapt of verwijderd worden, wat een giga-ruimte creeërt als je iets moet verhuizen
Het rijdt inderdaad niet slecht, maar ik vind de stoelen niet lekker zitten, te kort, te stug en achterin te smalquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Megane Scenic, dat was mijn lesauto! Inderdaad heel fijn!je zit net iets hoger, ideaal.
Als oudere jongerequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Giel, Gerard en Coen in Glazen Huis
Zoals ik er nu over denk maar 1 echt leuke DJ helaas
Daar wil ik eigenlijk best nog eens heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Koffie opslurpen en naar Cirque de Soleil zo...
Stenders wilde ook niet... ik vind het zo jammer.. maar dit trio is ook prima.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als oudere jongerevind ik deze samenstelling prima. Veenstra had er van mij ook in gemogen, verder zijn er geen alternatieven (Stenders war einmal)...
Voor mij reden om even niet te kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stenders wilde ook niet... ik vind het zo jammer.. maar dit trio is ook prima.Ze zijn nu bij DWDD.
Het item is nu afgelopen, je kunt weer kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor mij reden om even niet te kijken.
Sterkte!!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, was niet op mij van toepassing. Door de nieuwe lay-out die door een of andere setting bij totaal verneukt wordt zag ik Reds post niet.
Al gemeld bij de heren van de layout?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, dat is hem wel, maar de nieuwe layout is er in het begin wel en na enige tijd valt de opmaak weg. Ben er nog niet achter wat het is.
Quizzen bevalt mij wel, ben een tijdje elke week gegaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, weer terug van een paar uurtjes klussen, morgen trouwens niet klussen, maar voor het eerst een keertje pubquizzen
Afgelopen vrijdag had ik er nog een die ik zelf organiseerde voor de verenigingquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wilde vandaag gaan maar niemand had tijd
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Als welke karakters is Hello Kitty verkleed op deze plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is natuurlijk te achterlijk voor woorden dat die Lucassen er nog zit. Als dit een persoon van de oppositie was geweest, dan had Wilder allang gillend en krijsend als een zwijn aan allerlei moties ingediend. Maar nee, die waardevolle 76e zetel moet met de mantel der hypocrisie bedekt wordenquote:Het debat begon met een harde botsing tussen Wilders en GroenLinks-leider Femke Halsema. Die laatste verweet de PVV-leider een dubbele moraal omdat hij altijd de mond vol heeft over de aanpak van straatterreur, minimumstraffen en 'law and order'.
Halsema noemde zeven, acht PVV-Kamerleden die volgens haar in opspraak zijn geraakt de afgelopen tijd. De laatste, Lucassen, is volgens Halsema ''wereldberoemd omdat hij een ware bullebak bleek en veroordeeld is voor ontucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |