Ja gekkenwerk. Medische post en rouwkaarten worden wel bezorgd trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik stond al bij de brievenbus en er zat niets in.
De eerste post staking in 27 jaar.
Renault Megane Scenic uit 2000, 2,0 liter 16klepper. Bordeauxrode uitvoering, met extra krasjes en deukjes voor het imagoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ted, wat voor auto heb je nu eigenlijk?
Megane Scenic, dat was mijn lesauto! Inderdaad heel fijn!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Renault Megane Scenic uit 2000, 2,0 liter 16klepper. Bordeauxrode uitvoering, met extra krasjes en deukjes voor het imagoeen heerlijk bakkie, deluxe-editie. Radio met CD speler, airco/climate control, electrische ramen voor en achter, achterdeur kan in 2 delen open (dus of alleen het raam, of de hele achterklep). Verder is het een comfortabele auto, veel ruimte en de stoelen achterin kunnen onafhankelijk van elkaar verschoven, samengeklapt of verwijderd worden, wat een giga-ruimte creeërt als je iets moet verhuizen
Megane Scenic lijkt me in jouw geval wel handig, kan je makkelijker Jair op de achterbank hijsen dan in andere auto'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Renault Megane Scenic uit 2000, 2,0 liter 16klepper. Bordeauxrode uitvoering, met extra krasjes en deukjes voor het imagoeen heerlijk bakkie, deluxe-editie. Radio met CD speler, airco/climate control, electrische ramen voor en achter, achterdeur kan in 2 delen open (dus of alleen het raam, of de hele achterklep). Verder is het een comfortabele auto, veel ruimte en de stoelen achterin kunnen onafhankelijk van elkaar verschoven, samengeklapt of verwijderd worden, wat een giga-ruimte creeërt als je iets moet verhuizen
Het rijdt inderdaad niet slecht, maar ik vind de stoelen niet lekker zitten, te kort, te stug en achterin te smalquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Megane Scenic, dat was mijn lesauto! Inderdaad heel fijn!je zit net iets hoger, ideaal.
Als oudere jongerequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Giel, Gerard en Coen in Glazen Huis
Zoals ik er nu over denk maar 1 echt leuke DJ helaas
Daar wil ik eigenlijk best nog eens heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Koffie opslurpen en naar Cirque de Soleil zo...
Stenders wilde ook niet... ik vind het zo jammer.. maar dit trio is ook prima.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als oudere jongerevind ik deze samenstelling prima. Veenstra had er van mij ook in gemogen, verder zijn er geen alternatieven (Stenders war einmal)...
Voor mij reden om even niet te kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stenders wilde ook niet... ik vind het zo jammer.. maar dit trio is ook prima.Ze zijn nu bij DWDD.
Het item is nu afgelopen, je kunt weer kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor mij reden om even niet te kijken.
Sterkte!!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, was niet op mij van toepassing. Door de nieuwe lay-out die door een of andere setting bij totaal verneukt wordt zag ik Reds post niet.
Al gemeld bij de heren van de layout?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, dat is hem wel, maar de nieuwe layout is er in het begin wel en na enige tijd valt de opmaak weg. Ben er nog niet achter wat het is.
Quizzen bevalt mij wel, ben een tijdje elke week gegaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, weer terug van een paar uurtjes klussen, morgen trouwens niet klussen, maar voor het eerst een keertje pubquizzen
Afgelopen vrijdag had ik er nog een die ik zelf organiseerde voor de verenigingquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wilde vandaag gaan maar niemand had tijd
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Als welke karakters is Hello Kitty verkleed op deze plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is natuurlijk te achterlijk voor woorden dat die Lucassen er nog zit. Als dit een persoon van de oppositie was geweest, dan had Wilder allang gillend en krijsend als een zwijn aan allerlei moties ingediend. Maar nee, die waardevolle 76e zetel moet met de mantel der hypocrisie bedekt wordenquote:Het debat begon met een harde botsing tussen Wilders en GroenLinks-leider Femke Halsema. Die laatste verweet de PVV-leider een dubbele moraal omdat hij altijd de mond vol heeft over de aanpak van straatterreur, minimumstraffen en 'law and order'.
Halsema noemde zeven, acht PVV-Kamerleden die volgens haar in opspraak zijn geraakt de afgelopen tijd. De laatste, Lucassen, is volgens Halsema ''wereldberoemd omdat hij een ware bullebak bleek en veroordeeld is voor ontucht.
Helemaal mee eens....quote:Op woensdag 17 november 2010 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Het is natuurlijk te achterlijk voor woorden dat die Lucassen er nog zit. Als dit een persoon van de oppositie was geweest, dan had Wilder allang gillend en krijsend als een zwijn aan allerlei moties ingediend. Maar nee, die waardevolle 76e zetel moet met de mantel der hypocrisie bedekt worden
Ik snap het helaas maar al te goed dat Rutte ook zijn mond niet opentrekt.
De Waterlelie in Zevenhuizen, check!! Ga ik noteren. En nee nog geen hotelletje op het oog, dus tips zijn erg welkom!!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Jojo, maar jij hebt toch zelf ook een luxe espresso apparaat?
Oh wacht, maar je bent aan het werk natuurlijk..... tja sorry!
Diaan, je hebt natuurlijk Nieuweschans, maar da's mij wat te veel kouwe kak, ik ben erg fan van de Waterlelie in ZevenhuizenIs nog dichter bij Friesland ook!
Leuk joh, heb je al een hotelletje op het oog? Trek gerust aan de bel als je tips oid nodig hebt hoor!
Hulp nodig met het kopen van een nieuwe(re) auto? M'n broer kan wonderen verrichtenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Neh, de Passat is gammel aan het wordendus dat gaat niet....
Gelukkig heeft mijn vriend een eigen adresje voor auto'squote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hulp nodig met het kopen van een nieuwe(re) auto? M'n broer kan wonderen verrichten
Ik ga ff nadenken!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Waterlelie in Zevenhuizen, check!! Ga ik noteren. En nee nog geen hotelletje op het oog, dus tips zijn erg welkom!!
Dat is heel handigquote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig heeft mijn vriend een eigen adresje voor auto'sZijn beste vriend is automonteur, en de vader van die vriend heeft een garage
Vriendje koopt zn auto's altijd via hun, en meestal zijn dat dan oude auto's die zij al jaren in onderhoud hebben, zo ook deze Passat. Maar die heeft nu gewoon echt rare kuren, dus hij gaat binnenkort nog één keer nagekeken worden, en anders moeten ze maar een nieuwe auto voor ons zoeken
erg handig!
Thnx. Dat hadden we ook al bedacht, maar we vragen ons af of we daar nog zin in hebben als we de hele dag in de sauna hebben doorgebracht.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ff nadenken!
Wat je misschien sowieso kunt doen is de site van Vera checken, jullie houden van concerten toch? Vera is een tof podium! En midden in het centrum waar ook veel hotels zijn
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Giel, Gerard en Coen in Glazen Huis
Ben je ook eindelijk wakkerquote:
Ja, erg he.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je ook eindelijk wakker![]()
Het bekend maken, hadden ze leuk gedaan, vond ik. We zaten net in de auto en waren bij huis. Twan wilde het ook graag horen, dus zijn we nog even langer in de auto blijven zitten.
Leuk! En met deze samenstelling weet ik het zeker. 20 december ga ik een avond/ nacht naar de Markt in Eindhoven.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het bekend maken, hadden ze leuk gedaan, vond ik. We zaten net in de auto en waren bij huis. Twan wilde het ook graag horen, dus zijn we nog even langer in de auto blijven zitten.
Ik denk het.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, je had het vast even nodig!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk! En met deze samenstelling weet ik het zeker. 20 december ga ik een avond/ nacht naar de Markt in Eindhoven.
De eerste dag is nu toch op een zondag? Mooie kans voor je dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gaaf. Ik heb ooit samen met een vriendin in een belteam willen deelnemen, maar toen werd ik zwanger en is het er niet meer van gekomen. Ik moet ook (bijna) altijd werken op die dagen..
Ik durf niet te zeggen of het te laat is?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
het is een zaterdag zelfs... hmm. Zal nu wel te laat zijn om je nog op te geven... We hebben wel drukke weken dan trouwens.. hmm.
Het is wel heel gemengd. Zo'n zielig hoopje mens wat extra veel liefde nodig heeft, extra aanhankelijk is en snel naar je toe komt gekropen/gelopen/gehold, dat isquote:Op woensdag 17 november 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, arme Jair.... thuis maar lekker vertroetelen dan en hopen dat ie gauw weer een goede nacht maakt!
Mjah, erg betrouwbaar onderzoek, als ik het zo leesquote:Op woensdag 17 november 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wilde het vorige keer niet posten omdat ik er geen bron van kon vinden maar heel toevallig staat dit artikel net online:
'Winterbanden hebben weinig effect'
Het is niet de eerste keer dat ik het lees. Uiteindelijk hebben fabrikanten er ook nog wel een voordeel bij hequote:Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, erg betrouwbaar onderzoek, als ik het zo lees
Ja zou het?quote:De branchevereniging voor de banden- en wielenbranche VACO laat weten dat bandenservicebedrijven het sinds begin november topdruk hebben met het verwisselen van zomerbanden voor winterbanden.
Ja maar we wonen hier niet in Duitslandquote:Op woensdag 17 november 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
In Duitsland is het zelfs wettelijk verplicht; als je bij een ongeluk betrokken bent en je hebt geen winterbanden dan ben je goed de sjaak
Dat veiliger staat dus juist ter discussie.quote:En hoewel ik niet opeens verwacht dat ik moeiteloos als een 4x4 offroad over bergen en door metersdiepe sneeuw of monsoenregens kan rijden met m'n karretje, is het wel veiliger in de winter
Mijn schoonouders welquote:Op woensdag 17 november 2010 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar we wonen hier niet in Duitsland
In Duitsland is het veelal ook kouders, gladder en meer sneeuwig(is dat een woord?)
Niet mee eens, de banden zijn wel degelijk "veiliger", het is de bestuurder die het verschil maakt. Als ik met m'n toffe winterbandjes met 140 door de sneeuw in de bocht wil, moet ik dat zelf weten. Maar natuurlijk is dat dom!quote:Dat veiliger staat dus juist ter discussie.
Je bent het er niet mee eens dat het ter discussie staat?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn schoonouders wel
[..]
Niet mee eens, de banden zijn wel degelijk "veiliger", het is de bestuurder die het verschil maakt. Als ik met m'n toffe winterbandjes met 140 door de sneeuw in de bocht wil, moet ik dat zelf weten. Maar natuurlijk is dat dom!
Natuurlijk niet - ik ben het niet eens met de redenering en de conclusie. Winterbanden sec zijn echt beter dan zomerbanden *in de winter*. Maar de redenering dat mensen op winterbanden zich veiliger voelen en dus meer risico nemen, omdat mensen met ABS oid zich dat ook voelen gaat gewoon niet op imho. Zo kun je nog wel 100 dingen noemen die dan opeens geen zin meer hebben. Er zijn stoplichten, en dus voel ik me veiliger als ik met groen oversteek. Hier zijn bewakers, dus het is een veiligere disco dan die zonder. Sorry, is mij iets te kort door de bochtquote:Op woensdag 17 november 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent het er niet mee eens dat het ter discussie staat?
Dus er is wel wat voor te zeggen dat, over een hele nederlandse winter genomen, een winterband niet veiliger is, omdat een zomerband boven een bepaalde temperatuur het water beter uit het profiel afvoertquote:''Ze heetten voorheen sneeuwbanden en sneeuw hebben we hier maar weinig. Het is in de winter vaker nat herfstweer. En bij nat wegdek zijn zomerbanden veiliger. Je kunt je dus afvragen of het wel zin heeft om winterbanden te nemen.''
Daar kan ik me in vinden. Mensen die half september bij het eerste vallende blaadje winterbanden (laten) monteren, en dan in juni de zomerbanden weer tevoorschijn toveren, sporen nietquote:Op woensdag 17 november 2010 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus er is wel wat voor te zeggen dat, over een hele nederlandse winter genomen, een winterband niet veiliger is, omdat een zomerband boven een bepaalde temperatuur het water beter uit het profiel afvoert
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 november 2010 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Winterbanden kunnen toch het beste als het 7 graden of kouder is?
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het altijd wel zwaarder rijden als de winterbanden eronder zitten20 jaar oude passat zonder stuurbekrachtiging vraagt al aardig wat van mn armspieren, maar zomerbandjes zijn wel echt een stuk soepeler
You rang?quote:
quote:
Dit bestrijd ik, zeker in het geval van normale weersomstandigheden, als je de winterbanden dus eigenlijk niet nodig zou hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zei het gisteren al; en de term die ik ook wel gebruik is "minder sexy" rijden. Je bent trager/stroever.
Dan krijg je een nieuwe pincode.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand van jullie of je je oude pincode houdt als je een nieuwe bankpas hebt aangevraagd?
Ik zit bij de SNSbank en was mn pinpas kwijt dus heb die geblokkeerd en nu dus een nieuwe aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |