Yupquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef tdrone het volgende:
huh dus jij was eerst iemand anders lipjes en toen heb je ruzie gekregen met een meid die ook op fok zit en nu heb je ander acc?
Daar kan ik niks aan doen, dat is jou probleem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
Wat 1 topic wat als vraag bedoelt is al weer niet kan eindigen omdat mensen er anders op gaan reageren.
Lipjes het was iets wat IK me af vroeg, verder niet.
Verder doet het me niets meer. Want jij kon geen vriendschap meer aan. Maar laat het lekker.
Neenee GSK, niet hier, terug naar dat andere topic.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
Wat 1 topic wat als vraag bedoelt is al weer niet kan eindigen omdat mensen er anders op gaan reageren.
Verder doet het me niets meer. Want jij kon geen vriendschap meer aan. Maar laat het lekker.
Jij zei toen je hier weer kwam, ohwja is dit er ook nog, en ik herkende je naam niet, maar nu je doe andere zegt weet ik het weer!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, dat is jou probleem.
Ik reageer er niet voor niks niet in.
Dat jij mij nu weer achterna komt zegt meer wat over jou dat jij het niet kan loslaten, en daarin begrijp ik dan ook dat je huidige vriend nu ook vincent heet, maar dat is jou zaak.
Ik wil dat jij het met rust laat zoals ik dat doe, ik laat jou netjes met rust.
Dus ik wil graag vragen of je dat nu wilt doen voordat je ook dit topic vergalt.
En dit.quote:
Ga ergens anders herrie schoppen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
De WAAR hoort er gewoon bij!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik kon even niks anders verzinnen
Precies, dat is typisch grtdojw!quote:
Je bent een baasquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef lipjes het volgende:
Nou, een eerste en enige reactie geplaats.
Topic weggeklikt, veel plezier mag ze hebben
Vraag maar naar het topic bij de rest als je het wilt lezen.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is nog steeds gaande, die foto die Haarklip net poste, what the hell
Link :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vraag maar naar het topic bij de rest als je het wilt lezen.
volgens mij is het toch alleen maar een Backfire topic geworden.
NBTquote:
wat een topic ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je even in AT of Nieuwe topics kijken, heet EX ofzo.
Even gekeken en oh mijn godquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
wat een topic ookhet gaat nergens over
Ze faalt wel heel erg hard jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Even gekeken en oh mijn godik moet mijn lachen inhouden wat ze op zichzelf afroept !
Vincent de Parapluman?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, en guess what.
die heet ook vincent, net als mij
Nou, het kan erger hoor.quote:
En dan komt ze hier jou afzeiken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou, het kan erger hoor.
Ze vond het leuk dat hij net zo ging praten zoals ik vroeger deed toen zij en ik wat hadden.
Daarom heeft ze waarschijnlijk nu ook een relatie met die gast, kan geen andere reden bedenken
Het is gewoon een real life kloon van jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou, het kan erger hoor.
Ze vond het leuk dat hij net zo ging praten zoals ik vroeger deed toen zij en ik wat hadden.
Daarom heeft ze waarschijnlijk nu ook een relatie met die gast, kan geen andere reden bedenken
Jij hebt nooit haar kleren aangedaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, en guess what.
die heet ook vincent, net als mij
Was het wel leuk geweest dus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NBT
ja het leek wel heel erg op een date gisteren
Ze wordt wel hard gebasht jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef lipjes het volgende:
Tja, kan er ook niks aan doen.
Net even mijn mail gekeken, verbaasde me dat ik nog geen mailtje had gehad waarin het allemaal mijn schuld was dat iedereen haar zo afzeikt en dat ze zo zielig is en dat ze met me wilt praten want met niemand anders kan ze zo goed praten
Nu maar hopen dat dr vriend dit niet leest
Ik vind het sexy als mijn vriendin mijn voetbalshirts aan heeft, dus het hoeft niet altijd slecht te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt nooit haar kleren aangedaan?
Hij kan zeker goed koken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was het wel leuk geweest dus?
En belangrijker, kon hij goed koken?
Klooi af en toe wel eens met BH's, maar daar blijft het ook bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt nooit haar kleren aangedaan?
oohhhquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij kan zeker goed koken.En we hebben het eerste seizoen van New Kids gezien.
En zijn huisgenoot gepest.
Geen strings enzo, alsjeblieft lipjes, zeg me nu, geen stings!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klooi af en toe wel eens met BH's, maar daar blijft het ook bij
Doe je dan ook haar kleren aan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind het sexy als mijn vriendin mijn voetbalshirts aan heeft, dus het hoeft niet altijd slecht te zijn
Hehehehequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klooi af en toe wel eens met BH's, maar daar blijft het ook bij
Ben gek! das slecht voor Mega-Vincent en zijn 2 bolletjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen strings enzo, alsjeblieft lipjes, zeg me nu, geen stings!
Er is niet zoveel enzo, we hebben niet eens speeksel uitgewisseld..quote:
Misschien wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
oohhh
dus een potentieel vriend-object?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij kan zeker goed koken.En we hebben het eerste seizoen van New Kids gezien.
En zijn huisgenoot gepest.
Die pas ik niet, gok ik. Nee dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe je dan ook haar kleren aan?En ik jat altijd shirts van vriendjes.
Mini-vincent? Is 'ie zo klein?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben gek! das slecht voor Mini-Vincent en zijn 2 bolletjes
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mini-vincent? Is 'ie zo klein?
quote:
'Sup babesquote:
Ga eens proberen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wat had je gegeten?[quote]
ChiliHet was ook erg leuk, en ik wou eigenlijk rond 8 uur weer thuis zijn, omdat ik nog met school bezig moest, maar dat werd dus kwart over 11.
[quote][..]
Die pas ik niet, gok ik. Nee dus.
Exquote:
Pics or it didn't happen.quote:
quote:
Ik ben aan het thuiswerkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
Oeh ik krijg misschien verlof vanmiddag
quote:
Moet dat?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hoezo briljant?![]()
[..]
Moet dat?![]()
Nee ik sla even over. Daar voel ik me toch net teveel man voor.
Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben aan het thuiswerken
lang leve de KPN storing
Grote storing KPN en Telfort vanwege kabelbreukenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Dit dusOp het werk hebben we enorm traag internet, en de helft is niet te bereiken. Telefoon werkte ook niet, dus iedereen moest naar huis
geen last van, maar het westen heeft er sowieso geen last van dacht ik :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Grote storing KPN en Telfort vanwege kabelbreuken
?
Die ja. Kabelbreuken enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Grote storing KPN en Telfort vanwege kabelbreuken
?
PEUK!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Michhas het volgende:
Kut, de bus komt pas om 3 uur
Dan nog maar ff hier chillen, sigaretje roken
Storing :: Storing KPN - Updatequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
geen last van, maar het westen heeft er sowieso geen last van dacht ik :p
Ah okequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Storing :: Storing KPN - Update
Geplaatst op dinsdag 16 november 2010 om 13:02
Vanuit externe bronnen is ons de volgende update aangereikt:
Tijdens de laswerkzaamheden is een tweede kabelbreuk aangetroffen. We hebben te maken met een zeer complexe kabelbreuk waardoor de werkzaamheden langer zullen duren dan eerder gemeld. We verwachten dat de klanten die hier hinder van ondervinden in de loop van de avond weer gebruik kunnen maken van internet en vast bellen.
Storing :: Storing KPN
Geplaatst op dinsdag 16 november 2010 om 11:42
Sinds deze ochtend kunnen klanten die gebruik maken van de internetdiensten van KPN problemen ondervinden met de bereikbaarheid van onze servers. Externe bronnen melden hierover:
Als gevolg van wegwerkzaamheden bij de A2 is een kabelbreuk ontstaan waardoor het momenteel niet mogelijk is om in onderstaande regio's gebruik te maken van internet en vast bellen. Er wordt op dit moment gelast, om ervoor te zorgen dat de internetverbinding kan worden hersteld. Naar verwachting is dit om 14:00 uur vandaag opgelost.
De storing doet zich voor in de volgende regio's:
- Almere
- Amersfoort
- Almelo
- Harderwijk
- Haarlem
- Maarssen
- Maastricht
- Spakenburg
- Sittard
- Uden
- Weert
*Bedrijf* heeft zijn kantoor in Haarlem wat inhoud dat ook wij op kantoor van deze storing hinder ondervinden. Doordat we gebruik maken van VOIP telefonie hebben we de mogelijkheid onze medewerkers vanuit huis te laten werken zodat we zowel telefonisch als per mail volledig bereikbaar zijn.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
- Maastricht
- Sittard
In dat geval kan ik mijn mobiel als een Wifi punt instellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
kut heb ik straks geen internet als ik thuis kom :S
[..]
Je mag ook mijn kleren wel aandoen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hoezo briljant?![]()
[..]
Moet dat?![]()
Nee ik sla even over. Daar voel ik me toch net teveel man voor.
Gelukkig niet in Arnhem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Storing :: Storing KPN - Update
Geplaatst op dinsdag 16 november 2010 om 13:02
Vanuit externe bronnen is ons de volgende update aangereikt:
Tijdens de laswerkzaamheden is een tweede kabelbreuk aangetroffen. We hebben te maken met een zeer complexe kabelbreuk waardoor de werkzaamheden langer zullen duren dan eerder gemeld. We verwachten dat de klanten die hier hinder van ondervinden in de loop van de avond weer gebruik kunnen maken van internet en vast bellen.
Storing :: Storing KPN
Geplaatst op dinsdag 16 november 2010 om 11:42
Sinds deze ochtend kunnen klanten die gebruik maken van de internetdiensten van KPN problemen ondervinden met de bereikbaarheid van onze servers. Externe bronnen melden hierover:
Als gevolg van wegwerkzaamheden bij de A2 is een kabelbreuk ontstaan waardoor het momenteel niet mogelijk is om in onderstaande regio's gebruik te maken van internet en vast bellen. Er wordt op dit moment gelast, om ervoor te zorgen dat de internetverbinding kan worden hersteld. Naar verwachting is dit om 14:00 uur vandaag opgelost.
- Almere
- Amersfoort
- Almelo
- Harderwijk
- Haarlem
- Maarssen
- Maastricht
- Spakenburg
- Sittard
- Uden
- Weert
*Bedrijf* heeft zijn kantoor in Haarlem wat inhoud dat ook wij op kantoor van deze storing hinder ondervinden. Doordat we gebruik maken van VOIP telefonie hebben we de mogelijkheid onze medewerkers vanuit huis te laten werken zodat we zowel telefonisch als per mail volledig bereikbaar zijn.
quote:
Je hebt wel internet, alleen het werkt maar half, en traag. Als je pech hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
kut heb ik straks geen internet als ik thuis kom :S
[..]
Je woont toch in Elstquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ook mijn kleren wel aandoen?
[..]
Gelukkig niet in Arnhem.
En waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ook mijn kleren wel aandoen?
Had vanmorgen wel veel sites die onbereikbaar waren maar nu eigenlijk geen last meer van. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Je hebt wel internet, alleen het werkt maar half, en traag. Als je pech hebt.
Het gaat via Arnhemquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je woont toch in ElstMaar inderdaad, gelukkig niet in Arnhem
Weet ik veel? Maar ik heb ook wel mannenkleding in mn kast liggen. Zelfs boxershorts.quote:
Vandaar dat je zo stil wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
hier hadden we vanmorgen ook drukte vanwege die storing!
klinkt bekendquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat via ArnhemMaar het is wel ontzettend langzaam vandaag. Altijd eigenlijk.
Over het algemeen ben ik wel bereid mannenkleding te dragen. Zelfs boxershorts. Dus dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik veel? Maar ik heb ook wel mannenkleding in mn kast liggen. Zelfs boxershorts.
Ik ben toch niet stil?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo stil was
Nee kloptquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee kloptje bent een lust voor het ooroog (het is een forum he)
Ghahahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee kloptje bent een lust voor het oor
Jij had er dus ook last van. Wij konden bijvoorbeeld niet eens naar onze eigen storingspagina, of remote naar onze servers. Naar huis kon ik wel remoten, en vanuit daar heb ik het aangepast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had vanmorgen wel veel sites die onbereikbaar waren maar nu eigenlijk geen last meer van. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
Ik hoor je heul welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
GhahahaJe hoort me niet eens, haha Fail! hahahahahah
quote:
Ik vertrouw op jouw oordeel. Een lust voor het oor?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
klinkt bekend
lag tijdens het xboxen![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik wel bereid mannenkleding te dragen. Zelfs boxershorts. Dus dat lijkt me niet zo'n probleem.
Ahh, mag ik?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig maar.
Nee, maar mijn PM staat open.quote:
Ik ga haar niet bellen als ze aan het werk is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jouw oordeel. Een lust voor het oor?
Wil je mijn werknummer?quote:
hihi nee doe maar niet.. ik durf niet te bellen joh, ik sms alleen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga haar niet bellen als ze aan het werk is.
[..]
Wil je mijn werknummer?
gezellig bellen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef NBT het volgende:
Wat moeten jullie toch allemaal met mijn nummer?
Telefoonseksquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef NBT het volgende:
Wat moeten jullie toch allemaal met mijn nummer?
Ik welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga haar niet bellen als ze aan het werk is.
[..]
Wil je mijn werknummer?
smsen danquote:
hihi nee doe maar niet!quote:
Daar doen we het wel voor!quote:
Ik kan niet eens meer bellen, heb in een week al mijn belminuten er doorheen gejaagd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi nee doe maar niet.. ik durf niet te bellen joh, ik sms alleen!
Ik kanniet SMSen met die telefoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi nee doe maar niet.. ik durf niet te bellen joh, ik sms alleen!
ok geef je nummer maar... ooh wacht...quote:
quote:
zit op stage dus kan niet kijken maar denk dat die bij mij nog iets lag ligtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Mn download is sneller dan normaal wtf?
(en ja mijn itnernet is teringsloom, maar arme student)
je heb toch ook een andere telefoon!?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kanniet SMSen met die telefoon
Hier met je nummerquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef NBT het volgende:
[..]
je heb toch ook een andere telefoon!?
Met je andere wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kanniet SMSen met die telefoon
Niet jij!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ok geef je nummer maar... ooh wacht...
jawel... ik ben erg gezelligquote:
Nouja ik heb een pakket van 4 Mbit/1Mbit, maar ik zit 200 meter bij de centrale hier af, dus is het sneller. Maar ik ga zodra ik wat meer geld om handen heb mn pakket upgraden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
zit op stage dus kan niet kijken maar denk dat die bij mij nog iets lag ligt
moet toch eens gaan uitzoeken of het beter / goedkoper kan
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:42 schreef NBT het volgende:
[..]
je heb toch ook een andere telefoon!?
Begin dan met mij Planet weg te gaan, en een andere provider te zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ik heb een pakket van 4 Mbit/1Mbit, maar ik zit 200 meter bij de centrale hier af, dus is het sneller. Maar ik ga zodra ik wat meer geld om handen heb mn pakket upgraden.
Ik heb dat nummer.quote:
Felie PDquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
JAAAAAAAAA FELICITEER ME MET MIJN 10.000e POST
Ben ik nu dood?![]()
Planet wtf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Begin dan met mij Planet weg te gaan, en een andere provider te zoeken
10k pas?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik nu dood?![]()
NBT ook. En zoveel anderenquote:
Feli beebquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik nu dood?![]()
Telfort dan?quote:
ja omdat ik een leven heb hihihihquote:
Nee, je postcount is niet hoog genoeg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik nu dood?![]()
Hoe heet die? Ga ik het ook eens luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig is wel leuk trouwens![]()
![]()
sletjes hosselen?quote:
KPN.quote:[..]
Feli beeb
[..]
Telfort dan?
Planet IS van KPNquote:
Alleen maar omdat we gaan meeten.quote:
Geen idee. Hij is nu op mtv dus ik zal er zo wel achter komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heet die? Ga ik het ook eens luisteren.
Daar doe ik niet aan.quote:
XS4All is KPN. Planet is KPN. Online is KPN. Zoveel is KPN.quote:[..]
KPN.
ja 12 feb hequote:
En hitsige SMS gesprekjesquote:
Nee, ik zie haar in december alquote:
Maar niet alles van KPN is planetquote:
Je hosselt goed he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik zie haar in december al
Nah, we gaan beiden naar het zelfde concertquote:
gezelligquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, we gaan beiden naar het zelfde concert
Ja dit weekend ook al.quote:
Thunderdome toevallig?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, we gaan beiden naar het zelfde concert
Nee, Disturbed.quote:
Ook mooi. Denk ik.quote:
2e.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
welke dag is dat eigenlijk in HMH?
want ik ga de 5e naar brussel
maar ik zie jou ooit ookquote:
dan moet ik maar 3 dagen niet in de sc komen anders wordi k kapot gespoilerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
welke dag is dat eigenlijk in HMH?
want ik ga de 5e naar brussel
Misschien!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
maar ik zie jou ooit ookhihihihi
vanavond bel ik aanquote:
Geen idee, ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben de enige in dit topic die van trance houdt he?
Echt niet! En zo wel! Pech want ik ben er nietquote:
Ik heb een satelliet, dus ik volg je welquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Echt niet! En zo wel! Pech want ik ben er niet
Ja. Ik vind trance echt zooo saaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben de enige in dit topic die van trance houdt he?
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik vind trance echt zooo saai
Het is niet dat ik alleen maar naar trance luister, eigenlijk van allesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik vind trance echt zooo saai
je liegt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een satelliet, dus ik volg je wel![]()
Shit.. ik ben te doorzichtigquote:
Vast niet zoveel als ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alleen maar naar trance luister, eigenlijk van alles
Ja!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
He wat, disturbed? 2 dec HMH toch ?
En ik dan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik.De enige die ik ken die meer luistert dan ik, is Ez.
Ik kan zelfs rock, techno, rap, pop en dergelijke op zijn tijd wel waarderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik.De enige die ik ken die meer luistert dan ik, is Ez.
Hardstyle & hardcore?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan zelfs rock, techno, rap, pop en dergelijke op zijn tijd wel waarderenmaar over smaak valt niet te twisten
Lieverd, Ez is de enige die ik ken die grindcore èn apres ski in zijn muziekcollectie heeft staan. Dat zie ik bij jou nog niet gebeuren.quote:
Zo af en toe ja, maar dat is niet vaakquote:
Zelfs? Dat is nog makkelijk. Dat van mij gaat van klassiek tot grindcore.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan zelfs rock, techno, rap, pop en dergelijke op zijn tijd wel waarderenmaar over smaak valt niet te twisten
FAIL!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieverd, Ez is de enige die ik ken die grindcore èn apres ski in zijn muziekcollectie heeft staan. Dat zie ik bij jou nog niet gebeuren.
probeer je nou een ander te overtreffen of zo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs? Dat is nog makkelijk. Dat van mij gaat van klassiek tot grindcore.Het enige wat ik niet leuk vind, is apres ski, hardstyle en trance. Vast wel meer, maar dat weet ik zo niet.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
probeer je nou een ander te overtreffen of zo?
Iets met kiezelstenen en grind en zo gok ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet eens wat grindcore is maar ik gok dat ik het ook helemaal niet wil weten.
Happy hardcore is inderdaad wel lekker jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef tdrone het volgende:
grindcore
metalcore
hardcore
happy hardcore
Het is leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet eens wat grindcore is maar ik gok dat ik het ook helemaal niet wil weten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iets met kiezelstenen en grind en zo gok ik
Happy is sowieso geniaal jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef tdrone het volgende:
grindcore
metalcore
hardcore
happy hardcore
Emocorequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef tdrone het volgende:
grindcore
metalcore
hardcore
happy hardcore
playstationcorequote:
XBOX360corequote:
Sega Megadrivecorequote:
quote:
Bestaat allebei nietquote:
Ik ben niet thuis in 'cores'quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Bestaat allebei nietNintendocore daarentegen wel.
Dat is wel leukquote:
Dualcore, quadcore, octocore, und so weiterquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in 'cores'
Ja dat dan weer wel. Ik heb een Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2,5Ghzquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dualcore, quadcore, octocore, und so weiter
Dat concert van hun laatst was echt bruutquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Ik heb een Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2,5Ghz
Q6600, gewoon stock. En op mijn werk een i7 920quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Ik heb een Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2,5Ghz
Of rompepropquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is leuk![]()
![]()
Ga maar eens kutschurft ofzo luisteren. Maar ik vind porngrind stiekem leuker
Ze zijn nog steeds bezigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat concert van hun laatst was echt bruut![]()
Ik wil ook wel een i7, maar ik denk niet dat de i7 voor mij een meerwaarde heeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Q6600, gewoon stock. En op mijn werk een i7 920
Ik wil je wel repareren?quote:
2 minuta drekaquote:
Hihihih buk maar hoor moppiequote:
mmmm RAWRquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihihih buk maar hoor moppie
Ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
mmmm RAWR![]()
wie heeft er gisteren trouwens de big bang theory gezien ?
jammer, was een geweldige aflevering.quote:
Voor mij ook niet, maar had een nieuw machientje nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig![]()
[..]
Ik wil ook wel een i7, maar ik denk niet dat de i7 voor mij een meerwaarde heeft
consolesquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar had een nieuw machientje nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
i7quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig![]()
[..]
Ik wil ook wel een i7, maar ik denk niet dat de i7 voor mij een meerwaarde heeft
Op Veronica bedoel je? Waar ging die aflevering over. Heb ze wel allemaal gezien namelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
mmmm RAWR![]()
wie heeft er gisteren trouwens de big bang theory gezien ?
Voorlopig vind ik mijn quadje Q8300 goed zatquote:
over dat sheldon zo een professor op bezoek kreeg die een nymfomane wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op Veronica bedoel je? Waar ging die aflevering over. Heb ze wel allemaal gezien namelijk.
heb een amd X4, SSD heeft voor mij nog geen meerwaarde gezien de prjisquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik mijn quadje Q8300 goed zatVolgende maand wel een SSD halen en die gebruik ik dan om op te starten
hmm, weet ik zo niet meer. Wel een geweldige serie in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
over dat sheldon zo een professor op bezoek kreeg die een nymfomane was
ja dat zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hmm, weet ik zo niet meer. Wel een geweldige serie in ieder geval.
SSD heeft voor mij wel een meerwaarde als opstartschijf. Zeker aangezien mijn pc soms traag is met opstartenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb een amd X4, SSD heeft voor mij nog geen meerwaarde gezien de prjis
Jij ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef tdrone het volgende:
ik ben zo naar huis mensen ! veel succes nog!
(hopen dat internet het thuis doet)
Latersquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef tdrone het volgende:
ik ben zo naar huis mensen ! veel succes nog!
(hopen dat internet het thuis doet)
Ik vind mij quad ook voldoende. SSD heb ik liggen, maar ben te beroerd om een schone installatie te doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik mijn quadje Q8300 goed zatVolgende maand wel een SSD halen en die gebruik ik dan om op te starten
Ik heb hem van mijn werk gehadquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb een amd X4, SSD heeft voor mij nog geen meerwaarde gezien de prjis
Omg giev !quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind mij quad ook voldoende. SSD heb ik liggen, maar ben te beroerd om een schone installatie te doen
[..]
Ik heb hem van mijn werk gehad
Zoek een fatsoenlijke werkgeverquote:
De mijne kostte mij ¤ 140quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoek een fatsoenlijke werkgever
Ik kijk momenteel op een 22" Full HD LED scherm, heeft me een tientje gekost dankzij mijn werk
ik werk hier op een 22" scherm geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoek een fatsoenlijke werkgever
Ik kijk momenteel op een 22" Full HD LED scherm, heeft me een tientje gekost dankzij mijn werk
Lees hem nog eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hee je hebt de TT niet eens veranderd
Hey kewle snowboarderquote:
Da's mijn laptopquote:
Tja.. Wat is lang, ik heb van mijn 2e tot 12e geskied. En nu board ik al 4 jaar. Meestal 2 weken per jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey kewle snowboarder![]()
Snowboard je al lang?
Ja die van mij ookquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja.. Wat is lang, ik heb van mijn 2e tot 12e geskied. En nu board ik al 4 jaar. Meestal 2 weken per jaar
Wij hebben thuis een noteboek... Volgens mij 7 inchquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die van mij ookIk heb niks anders.
Gebruik thuis wel een 2de 19" monitor, dat verlicht de pijn iets.
Oke, je kunt het wel goed dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja.. Wat is lang, ik heb van mijn 2e tot 12e geskied. En nu board ik al 4 jaar. Meestal 2 weken per jaar
Offpistequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, je kunt het wel goed dusOok buiten de pistes enzo? Beetje springen? Over z'n palen glijden?
Hehe, ik heb een PC en een laptop, en genoeg bende voor nog 2 PC'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die van mij ookIk heb niks anders.
Gebruik thuis wel een 2de 19" monitor, dat verlicht de pijn iets.
Een netbook bedoel je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij hebben thuis een noteboek... Volgens mij 7 inch
PM!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet bekend maken
Nee, dit lijkt me niet de geschikte plek om het bekend te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Dan is het vast Zumba ofzoiets
Offpiste is inderdaad het allerleukstquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Offpiste![]()
![]()
Da's natuurlijk het mooist!
En over palen? Dat weet ik nog niet, vorig jaar hadden we wel zo'n restaurant bank gejat, en ergens half ingegegraven, dus dat was ook wel een grind. Dat ging wel okeEn jij?
Korfbal, kan niet missen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me niet de geschikte plek om het bekend te maken
Ik stuur wel PM
Dan zijn wij op hetzelfde niveau denk ik! 180's lukken me altijd. 360's nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Offpiste is inderdaad het allerleukst![]()
Kan wel een beetje grinden ja. Niet over die hele lange ofzo maar dit jaar was er ook 1tje die als een boog liep en dat lukte ook al.
En met springen blijft het een beetje beperkt tot 180's en soms 360's en veel vallen. En m'n bord vastpakken maar dat vind ik niet echt een uitdaging meer.
Schaken.quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat CC denkt dat sms'en ook een sport is
180's lukt de sprong wel alleen het terugdraaien na het landen gaat nog ooit fout. Wil dit jaar ook meer gaan oefenen om allebei de bindingen naar buiten te draaien zodat je met allebei de benen kunt sturen (in principequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan zijn wij op hetzelfde niveau denk ik! 180's lukken me altijd. 360's nog niet geprobeerd
Paaldansen.quote:
Ik ook, vorig jaar heb ik mezelf al een beetje 2 benig aangeleerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
180's lukt de sprong wel alleen het terugdraaien na het landen gaat nog ooit fout. Wil dit jaar ook meer gaan oefenen om allebei de bindingen naar buiten te draaien zodat je met allebei de benen kunt sturen (in principe). Dan heb je ook meer mogelijkheden met springen.
Ja continu onder de les smsen zonder dat de leraar je snaptquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zoals wij het doen wel!
Toffe sport
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja continu onder de les smsen zonder dat de leraar je snapt
Dammen jongen. Schaken is voor watjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dammen jongen. Schaken is voor watjes.Heideroosjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ja ik sms ook met jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gek he dat je dan zo door je bundel bent
Volgens mij heb ik afgelopen 2 dagen meer dan 150 sms'jes verstuurdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja continu onder de les smsen zonder dat de leraar je snapt
Een beetjequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, vorig jaar heb ik mezelf al een beetje 2 benig aangeleerd
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dammen jongen. Schaken is voor watjes.@ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Weet je hoe teringzwaar dat is?quote:
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe teringzwaar dat is?
Ik hou juist rekening met jouw bundel... ga je lekker zo door smsen, maar dan met anderen... klaag dan ook niet als je dan een hogere rekening krijgtquote:
Ik heb m gelijk maar even opgezet.quote:
Tja, ik doe mijn best... Je moet je beste beentje voor zetten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een beetjeHerkenbaar haha.
[..]
@ spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee maar ik weet wel dat het als sport gezien kan worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe teringzwaar dat is?
Ik heb 1 les gehad, het is echt tyfuszwaar.quote:
je hoeft niet geïrriteerd te zijn omdat ik ook met anderen smsquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hou juist rekening met jouw bundel... ga je lekker zo door smsen, maar dan met anderen... klaag dan ook niet als je dan een hogere rekening krijgt
Tja... Je moet er talent voor hebben!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 1 les gehad, het is echt tyfuszwaar.
Jij hoeft je niet omhoog te hijsen aan je armen aan die paal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja... Je moet er talent voor hebben!!
Ik heb altijd een paal tussen mijn benen, en mij hoor je niet klagen
ben ik ook niet, maar het is nogal tegenstrijdigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hoeft niet geïrriteerd te zijn omdat ik ook met anderen sms
Nouja je gebruikt spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had. Je moet je eigen gewicht kunnen dragen, maar ondertussen je halve lichaam ook nog aanspannen om er sierlijk uit te blijven zien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar ik weet wel dat het als sport gezien kan worden.
Nee, ik hijs die paal omhoogquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet omhoog te hijsen aan je armen aan die paal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil weer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja... Je moet er talent voor hebben!!
Ik heb altijd een paal tussen mijn benen, en mij hoor je niet klagen
Ja snap ik,quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar het is nogal tegenstrijdig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |