over dat sheldon zo een professor op bezoek kreeg die een nymfomane wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op Veronica bedoel je? Waar ging die aflevering over. Heb ze wel allemaal gezien namelijk.
heb een amd X4, SSD heeft voor mij nog geen meerwaarde gezien de prjisquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik mijn quadje Q8300 goed zatVolgende maand wel een SSD halen en die gebruik ik dan om op te starten
hmm, weet ik zo niet meer. Wel een geweldige serie in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
over dat sheldon zo een professor op bezoek kreeg die een nymfomane was
ja dat zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hmm, weet ik zo niet meer. Wel een geweldige serie in ieder geval.
SSD heeft voor mij wel een meerwaarde als opstartschijf. Zeker aangezien mijn pc soms traag is met opstartenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb een amd X4, SSD heeft voor mij nog geen meerwaarde gezien de prjis
Jij ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef tdrone het volgende:
ik ben zo naar huis mensen ! veel succes nog!
(hopen dat internet het thuis doet)
Latersquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:44 schreef tdrone het volgende:
ik ben zo naar huis mensen ! veel succes nog!
(hopen dat internet het thuis doet)
Ik vind mij quad ook voldoende. SSD heb ik liggen, maar ben te beroerd om een schone installatie te doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik mijn quadje Q8300 goed zatVolgende maand wel een SSD halen en die gebruik ik dan om op te starten
Ik heb hem van mijn werk gehadquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb een amd X4, SSD heeft voor mij nog geen meerwaarde gezien de prjis
Omg giev !quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind mij quad ook voldoende. SSD heb ik liggen, maar ben te beroerd om een schone installatie te doen
[..]
Ik heb hem van mijn werk gehad
Zoek een fatsoenlijke werkgeverquote:
De mijne kostte mij ¤ 140quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoek een fatsoenlijke werkgever
Ik kijk momenteel op een 22" Full HD LED scherm, heeft me een tientje gekost dankzij mijn werk
ik werk hier op een 22" scherm geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoek een fatsoenlijke werkgever
Ik kijk momenteel op een 22" Full HD LED scherm, heeft me een tientje gekost dankzij mijn werk
Lees hem nog eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hee je hebt de TT niet eens veranderd
Hey kewle snowboarderquote:
Da's mijn laptopquote:
Tja.. Wat is lang, ik heb van mijn 2e tot 12e geskied. En nu board ik al 4 jaar. Meestal 2 weken per jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey kewle snowboarder![]()
Snowboard je al lang?
Ja die van mij ookquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja.. Wat is lang, ik heb van mijn 2e tot 12e geskied. En nu board ik al 4 jaar. Meestal 2 weken per jaar
Wij hebben thuis een noteboek... Volgens mij 7 inchquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die van mij ookIk heb niks anders.
Gebruik thuis wel een 2de 19" monitor, dat verlicht de pijn iets.
Oke, je kunt het wel goed dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja.. Wat is lang, ik heb van mijn 2e tot 12e geskied. En nu board ik al 4 jaar. Meestal 2 weken per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |