Offpistequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, je kunt het wel goed dusOok buiten de pistes enzo? Beetje springen? Over z'n palen glijden?
Hehe, ik heb een PC en een laptop, en genoeg bende voor nog 2 PC'squote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die van mij ookIk heb niks anders.
Gebruik thuis wel een 2de 19" monitor, dat verlicht de pijn iets.
Een netbook bedoel je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij hebben thuis een noteboek... Volgens mij 7 inch
PM!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet bekend maken
Nee, dit lijkt me niet de geschikte plek om het bekend te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Dan is het vast Zumba ofzoiets
Offpiste is inderdaad het allerleukstquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Offpiste![]()
![]()
Da's natuurlijk het mooist!
En over palen? Dat weet ik nog niet, vorig jaar hadden we wel zo'n restaurant bank gejat, en ergens half ingegegraven, dus dat was ook wel een grind. Dat ging wel okeEn jij?
Korfbal, kan niet missen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me niet de geschikte plek om het bekend te maken
Ik stuur wel PM
Dan zijn wij op hetzelfde niveau denk ik! 180's lukken me altijd. 360's nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Offpiste is inderdaad het allerleukst![]()
Kan wel een beetje grinden ja. Niet over die hele lange ofzo maar dit jaar was er ook 1tje die als een boog liep en dat lukte ook al.
En met springen blijft het een beetje beperkt tot 180's en soms 360's en veel vallen. En m'n bord vastpakken maar dat vind ik niet echt een uitdaging meer.
Schaken.quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat CC denkt dat sms'en ook een sport is
180's lukt de sprong wel alleen het terugdraaien na het landen gaat nog ooit fout. Wil dit jaar ook meer gaan oefenen om allebei de bindingen naar buiten te draaien zodat je met allebei de benen kunt sturen (in principequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan zijn wij op hetzelfde niveau denk ik! 180's lukken me altijd. 360's nog niet geprobeerd
Paaldansen.quote:
Ik ook, vorig jaar heb ik mezelf al een beetje 2 benig aangeleerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
180's lukt de sprong wel alleen het terugdraaien na het landen gaat nog ooit fout. Wil dit jaar ook meer gaan oefenen om allebei de bindingen naar buiten te draaien zodat je met allebei de benen kunt sturen (in principe). Dan heb je ook meer mogelijkheden met springen.
Ja continu onder de les smsen zonder dat de leraar je snaptquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zoals wij het doen wel!
Toffe sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |