je liegt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een satelliet, dus ik volg je wel![]()
Shit.. ik ben te doorzichtigquote:
Vast niet zoveel als ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alleen maar naar trance luister, eigenlijk van alles
Ja!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
He wat, disturbed? 2 dec HMH toch ?
En ik dan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik.De enige die ik ken die meer luistert dan ik, is Ez.
Ik kan zelfs rock, techno, rap, pop en dergelijke op zijn tijd wel waarderenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik.De enige die ik ken die meer luistert dan ik, is Ez.
Hardstyle & hardcore?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan zelfs rock, techno, rap, pop en dergelijke op zijn tijd wel waarderenmaar over smaak valt niet te twisten
Lieverd, Ez is de enige die ik ken die grindcore èn apres ski in zijn muziekcollectie heeft staan. Dat zie ik bij jou nog niet gebeuren.quote:
Zo af en toe ja, maar dat is niet vaakquote:
Zelfs? Dat is nog makkelijk. Dat van mij gaat van klassiek tot grindcore.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan zelfs rock, techno, rap, pop en dergelijke op zijn tijd wel waarderenmaar over smaak valt niet te twisten
FAIL!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieverd, Ez is de enige die ik ken die grindcore èn apres ski in zijn muziekcollectie heeft staan. Dat zie ik bij jou nog niet gebeuren.
probeer je nou een ander te overtreffen of zo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs? Dat is nog makkelijk. Dat van mij gaat van klassiek tot grindcore.Het enige wat ik niet leuk vind, is apres ski, hardstyle en trance. Vast wel meer, maar dat weet ik zo niet.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
probeer je nou een ander te overtreffen of zo?
Iets met kiezelstenen en grind en zo gok ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet eens wat grindcore is maar ik gok dat ik het ook helemaal niet wil weten.
Happy hardcore is inderdaad wel lekker jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef tdrone het volgende:
grindcore
metalcore
hardcore
happy hardcore
Het is leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
Ik weet niet eens wat grindcore is maar ik gok dat ik het ook helemaal niet wil weten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iets met kiezelstenen en grind en zo gok ik
Happy is sowieso geniaal jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef tdrone het volgende:
grindcore
metalcore
hardcore
happy hardcore
Emocorequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef tdrone het volgende:
grindcore
metalcore
hardcore
happy hardcore
playstationcorequote:
XBOX360corequote:
Sega Megadrivecorequote: