quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja continu onder de les smsen zonder dat de leraar je snapt
Dammen jongen. Schaken is voor watjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dammen jongen. Schaken is voor watjes.Heideroosjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ja ik sms ook met jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gek he dat je dan zo door je bundel bent
Volgens mij heb ik afgelopen 2 dagen meer dan 150 sms'jes verstuurdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja continu onder de les smsen zonder dat de leraar je snapt
Een beetjequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, vorig jaar heb ik mezelf al een beetje 2 benig aangeleerd
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dammen jongen. Schaken is voor watjes.@ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Weet je hoe teringzwaar dat is?quote:
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe teringzwaar dat is?
Ik hou juist rekening met jouw bundel... ga je lekker zo door smsen, maar dan met anderen... klaag dan ook niet als je dan een hogere rekening krijgtquote:
Ik heb m gelijk maar even opgezet.quote:
Tja, ik doe mijn best... Je moet je beste beentje voor zetten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een beetjeHerkenbaar haha.
[..]
@ spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee maar ik weet wel dat het als sport gezien kan worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe teringzwaar dat is?
Ik heb 1 les gehad, het is echt tyfuszwaar.quote:
je hoeft niet geïrriteerd te zijn omdat ik ook met anderen smsquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hou juist rekening met jouw bundel... ga je lekker zo door smsen, maar dan met anderen... klaag dan ook niet als je dan een hogere rekening krijgt
Tja... Je moet er talent voor hebben!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 1 les gehad, het is echt tyfuszwaar.
Jij hoeft je niet omhoog te hijsen aan je armen aan die paal?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja... Je moet er talent voor hebben!!
Ik heb altijd een paal tussen mijn benen, en mij hoor je niet klagen
ben ik ook niet, maar het is nogal tegenstrijdigquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hoeft niet geïrriteerd te zijn omdat ik ook met anderen sms
Nouja je gebruikt spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had. Je moet je eigen gewicht kunnen dragen, maar ondertussen je halve lichaam ook nog aanspannen om er sierlijk uit te blijven zien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar ik weet wel dat het als sport gezien kan worden.
Nee, ik hijs die paal omhoogquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet omhoog te hijsen aan je armen aan die paal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil weer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tja... Je moet er talent voor hebben!!
Ik heb altijd een paal tussen mijn benen, en mij hoor je niet klagen
Ja snap ik,quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ben ik ook niet, maar het is nogal tegenstrijdig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |