Yupquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef tdrone het volgende:
huh dus jij was eerst iemand anders lipjes en toen heb je ruzie gekregen met een meid die ook op fok zit en nu heb je ander acc?
Daar kan ik niks aan doen, dat is jou probleem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
Wat 1 topic wat als vraag bedoelt is al weer niet kan eindigen omdat mensen er anders op gaan reageren.
Lipjes het was iets wat IK me af vroeg, verder niet.
Verder doet het me niets meer. Want jij kon geen vriendschap meer aan. Maar laat het lekker.
Neenee GSK, niet hier, terug naar dat andere topic.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
Wat 1 topic wat als vraag bedoelt is al weer niet kan eindigen omdat mensen er anders op gaan reageren.
Verder doet het me niets meer. Want jij kon geen vriendschap meer aan. Maar laat het lekker.
Jij zei toen je hier weer kwam, ohwja is dit er ook nog, en ik herkende je naam niet, maar nu je doe andere zegt weet ik het weer!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen, dat is jou probleem.
Ik reageer er niet voor niks niet in.
Dat jij mij nu weer achterna komt zegt meer wat over jou dat jij het niet kan loslaten, en daarin begrijp ik dan ook dat je huidige vriend nu ook vincent heet, maar dat is jou zaak.
Ik wil dat jij het met rust laat zoals ik dat doe, ik laat jou netjes met rust.
Dus ik wil graag vragen of je dat nu wilt doen voordat je ook dit topic vergalt.
En dit.quote:
Ga ergens anders herrie schoppen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ja dat is zo ja.
hilarisch zeg.
De WAAR hoort er gewoon bij!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik kon even niks anders verzinnen
Precies, dat is typisch grtdojw!quote:
Je bent een baasquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:53 schreef lipjes het volgende:
Nou, een eerste en enige reactie geplaats.
Topic weggeklikt, veel plezier mag ze hebben
Vraag maar naar het topic bij de rest als je het wilt lezen.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is nog steeds gaande, die foto die Haarklip net poste, what the hell
Link :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vraag maar naar het topic bij de rest als je het wilt lezen.
volgens mij is het toch alleen maar een Backfire topic geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |