quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
intrigerendquote:
sapjequote:
Ik ook pas toen ik hem maaktequote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Ik had geen eens door dat het bijna lapo was
Ik was met Enfe aan het praten![]()
Avondquote:
Wtan?quote:
Ja, en slecht geslapen vannacht, dus ja, dan voel ik me altijd slecht. Maar vanaaf lekker op tijd slapen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Houdt zich in![]()
![]()
Hard gewerkt vandaag?
Omdat je zo moe bent?
Ja? In de zomer vind ik het toch altijd minder, als het echt heet is ben je gelijk weer bezweet als je eruit stapt XDquote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het weer maakt mij niet uit, vind douchen altijd wel
Hey Solquote:
Dan een koele douch FTWquote:Op maandag 15 november 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtan?![]()
![]()
[..]
Ja, en slecht geslapen vannacht, dus ja, dan voel ik me altijd slecht. Maar vanaaf lekker op tijd slapen.
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Ja? In de zomer vind ik het toch altijd minder, als het echt heet is ben je gelijk weer bezweet als je eruit stapt XD
Mwa, redelijk voor zijn doen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtan?![]()
![]()
[..]
Ja, en slecht geslapen vannacht, dus ja, dan voel ik me altijd slecht. Maar vanaaf lekker op tijd slapen.
Hoe ist met jou?![]()
[..]
Ja? In de zomer vind ik het toch altijd minder, als het echt heet is ben je gelijk weer bezweet als je eruit stapt XD
Oehhhquote:
True, maar dan nogquote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
[..]
Dan een koele douch FTW
XDquote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa, redelijk voor zijn doen.
Weer wat negatieve dingen vandaag.
En ook 1 postifief iets
Heb mijn nieuwe speakers binnen gekregen![]()
Hoplelijk morgen een betere dag.
Waarom XD en zo te zien?quote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
XD
Jeuj!
Nou, dat hoop ik ook voor je, zo te zien
GROOOTquote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhh![]()
Zijn dat die grote of die kleine glazen van pickwick? Ik heb die kleine, maar die grote lijken me ook wel tof
Symphquote:
Heehjquote:
Nou, dat je wat negatieve dingen had gehad en maar 1 positieve, hoop dat dat morgen beter isquote:
Niiice.quote:
Ze hebben ook kimmidoll mokkenquote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, dat je wat negatieve dingen had gehad en maar 1 positieve, hoop dat dat morgen beter is![]()
[..]
Niiice.Ja ik heb nog allemaal zegels liggen, ga binnenkort eens kijken wat ik wil hebben
Volgend jaar pas kopen, maar alvast oriënteren enzo, altijd leuk
Wat?quote:Op maandag 15 november 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hebben ook kimmidoll mokken
Ja, hoop het ook.quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, dat je wat negatieve dingen had gehad en maar 1 positieve, hoop dat dat morgen beter is![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik praatte natuurlijk over frans duijts
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, thnx.
Je verdient het gewoon.
ecktebaazquote:
quote:
Ga weg.quote:
Jammer.quote:Op maandag 15 november 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoop het ook.
Maar eigenlijk weinig leuke dingen in het vooruitzicht, behalve de meet
quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om Enfe als ze XD doet![]()
Oehhhhquote:
Gewoon, omdat jij dat doet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.
Meet![]()
[..]
Wrom?
XD
[..]
Oehhhh![]()
Ik ben mijn coole XD smiley kwijtquote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
Hoewel ik echt de schurft heb an 'xD', vind ik het van Enfermerel juist wel cute als ze dat doet![]()
!
die komen pas in decemberquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kan ik dat stemtopic voor mods vinden?
Weet iemand dat?
Mpg, in dit topic kun je stemmen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: Ronde 1
quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
Hoewel ik echt de schurft heb an 'xD', vind ik het van Enfermerel juist wel cute als ze dat doet![]()
!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon, omdat jij dat doet.
En dan zie ik gelijk dat jij het bent
Ja, ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben mijn coole XD smiley kwijt
Ik heb hem nog nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, ik ookElke keer weer als ik msn opnieuw installeer, maar dat doe ik nu niet meer, msn dinges nummertje 398384 is echt
Nou, je kan je naam dus niet veranderen, dat vind ik het kutte. Je naam zoals die bij hotmail staat (dus meestal voor- en achternaam), dat staat ook in je msn naam.quote:Op maandag 15 november 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar wat ik bij mijn zusje zag vond ik wel nice
Haha ja XD Ik vergeet telkens aan mn collega er eentje te maken. Ik denk dat ik voor de meet wel een foto hebquote:Op maandag 15 november 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, wanneer krijgen we jou foto?
Dat zou je toch nog doen?
mijn stem is naar jou gegaanquote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: Ronde 1
Ik lach me telkens krom om XDquote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja XD Ik vergeet telkens aan mn collega er eentje te maken. Ik denk dat ik voor de meet wel een foto hebXD
Geniet van je douche en slaap lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
Liefjes, ik ga lekker douchen en pittenFijne aaf allemaal!
Fijne aaf Enfermerelquote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
Geniet er van!quote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
Ik ookquote:
Hebben jullie tegenwoordig meets die doorgaan?quote:
Sinterklaasmeet bij Marijkezwollequote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben jullie tegenwoordig meets die doorgaan?
Ik hoop het welquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gaat er zowaar op lijken. Zie OP.quote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
met surprises?quote:Op maandag 15 november 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinterklaasmeet bij Marijkezwolle
echt?quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat er zowaar op lijken. Zie OP.
En in augustus was er een meet met Fha, Marijkezwolle, suikertaartje, DaMart, KapiteinGasthof en ik!
quote:
Ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
ik vind dat wij hier eigenlijk best wel de mooiste OP van alle SlowChats hebben
Ik vond hem van de ONZ SC eigenlijk wel mooiquote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Klopt, dat vroeg ik me ook net af.quote:Op maandag 15 november 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb marijke al heel de dag niet gezien
Misschien is ze druk met wat andersquote:Op maandag 15 november 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
ik vanochtend nog heel evenquote:Op maandag 15 november 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
nou je het zegtquote:Op maandag 15 november 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
* Trevland pakt de koffie van wok wegquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
EN NOU KOFFIE
dat gesodemieter, ik heb gewoon pijn in mijn vingers van het zwarte pietjes uit knippen
heehoiquote:
ik heb maar even een smsje gestuurdquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is ze druk met wat anders
toch wel?quote:
lovelyquote:
trevquote:
AARRGH HANGquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt de koffie van wok weg
beroemdequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
AARRGH HANG
* wel.o.kspringt bovenop trev en begint als een dolle te bijten en te schudden
KOFFIE!!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
AARRGH HANG
KOFFIE!!
ik dacht dat het mee viel, maar soms post ze in haar pauze nog wel eensquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb maar even een smsje gestuurd
[..]
toch wel?
misschien was ze wel heel erg moe
* Trevland staat in een hoekje te lachen hoe wok een dummy aanvaltquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
AARRGH HANG
KOFFIE!!
AF ! NUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland staat in een hoekje te lachen hoe wok een dummy aanvalt![]()
ik dacht al, wat smaakt die gozer naar rubberquote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
verstandigquote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, een cafeïne vacuüm doet dat met me
![]()
* wel.o.k gaat stil en zielig kijkend in een hoekje zitten
Je had zeker meer prei verwachtquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht al, wat smaakt die gozer naar rubber
Ben ik soms welquote:
southparkquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
Oh nu de meest geweldige Shout Park aflevering op CC
ja, of modderquote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je had zeker meer prei verwacht
haihaiquote:
Niks dunkt me.quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haihai
[ afbeelding ]
waarom zou dat niet kunnen?
ik weet dat het niet kan, maar kan iemand me het gewoon logisch uitleggen...
want wat gaat er mis?
ferbquote:
Dan had ik hem mijn werkkleding aan moeten doenquote:
Hooguit wat kortsluitingquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haihai
[ afbeelding ]
want wat gaat er mis?
is heel simpel, bij het omzetten van energie gaat er altijd wat verloren.quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haihai
[ afbeelding ]
want wat gaat er mis?
Echt? ik dacht stroomquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
dat
[..]
is heel simpel, bij het omzetten van energie gaat er altijd wat verloren.
en als hij zich zelf oplaad gaat er meer verloren want er wordt meer omgezet.
het meeste verlies is warmte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GFquote:
Aye Famousquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haihai
[ afbeelding ]
want wat gaat er mis?
AyeAye Kaptein Ferbquote:
mwoa, ik heb nog een ontstoken oog, een pen via de zijkant van pink onder mijn nagel gestoken en ook wel druk eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wok![]()
![]()
Heul druk![]()
Niet leuk meer, maar deze week is gelukkig een stuk rustiger![]()
En hoe ist met u?
Oquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Voor mensen die graag naar de tandarts gaan
Bah, hoe kom je daarop om dat op te zoeken?quote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Graag nee, maar heb er ook geen hekel aanquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, ik heb nog een ontstoken oog, een pen via de zijkant van pink onder mijn nagel gestoken en ook wel druk eigenlijk.
ik zocht het niet op... elke maandag een nieuwe John&John mijn favo comic:quote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah, hoe kom je daarop om dat op te zoeken?
Haha.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat ik het einde van Popstars haal, mijn ogen vallen steeds dicht
Ik denk niet dat ik je vraag hoe het afgelopen isquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Lolquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zocht het niet op... elke maandag een nieuwe John&John mijn favo comic:
[ afbeelding ]
en achter elk stripje zit weer een linkje wat er mee te maken heeft.
Whehe.quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zocht het niet op... elke maandag een nieuwe John&John mijn favo comic:
[ afbeelding ]
en achter elk stripje zit weer een linkje wat er mee te maken heeft.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha.
Maar je komt dus naar de meet symph?
quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Waar vindt je die strips?
Ik heb niks gezien hoor...quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt je kan zo voorzitter worden van de altzheimer club
Dan lijkt het me toch wel dat hij ook komtquote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien hoor...
Hij zei alleen ik heb zin in de meet.
Maar dat zal dan dus wel.
ik ben er juist voor gevluchtquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik zap gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben er juist voor gevlucht
Ach, hij denkt ook al dat hij een Ferrari heeft...quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt je kan zo voorzitter worden van de altzheimer club
kan ik nietquote:
yep, afwachten.quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
!
Da's niet lekker![]()
Al naar de dokter geweest?
en uiteindelijk is een ferrari ook maar een plat geslagen fiatquote:Op maandag 15 november 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij denkt ook al dat hij een Ferrari heeft...
Ik heb een eigen plek in huisquote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ik niet
vrouwtje heeft de afstandbediening
het hondenhok?quote:
Ik ben niet zo'n grote nerd als jijquote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik kijk naar mijn beeld scherm
een lynx sessie, iemand ervaring met de lynx browser?
quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
geen minuut verschil
waar ben je dan mee bezig vraag ik me af
Nee, waarom mezelf kwellen als ik Safari heb?quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
Opera FTWquote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
Nope, rommelhokquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
tja, iedereen heeft recht op een hobby.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, waarom mezelf kwellen als ik Safari heb?
Geil hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, iedereen heeft recht op een hobby.
en ik gebruik hem ook nog via een ssh sessie
Ja. Ideaal voor als je alleen een seriële terminal hebt. Verder niet handig.quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
Whahaquote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef MPG het volgende:
'Ophef om seksueel getint sinterklaaslied'
Ik let op, het was alleen een vraag.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij gewoon een beetje oplet dan deed ze dat niet
vandaag was sinterklaas op TV bij één ov andere show, en toen vroegen ze: "meneer de sint, wat vind u van de danspieten?" waarop meneer de Sint helder antwoorde: "de zak van sinterklaas begon spontaan mee te dansen"quote:
You should be used to that.quote:
Omdat je me afzeikt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij jij.... doet onaardig tegen mij
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik let op, het was alleen een vraag.
Gister was het niet duidelijk of symph kwam.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat je me afzeikt.Discussie gesloten. puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen hebben altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Discussie gesloten. punt
Vrouwen hebben altijd gelijkdus bij deze wel.o.kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben het met je eens hoor LL![]()
ik ben hier minder en zelfs ik weet hetnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Discussie gesloten. punt
Vrouwen hebben altijd gelijkAl zouden ze er wel zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zolang jullie niet autorijden, prima.quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog heb ik gelijkmaar goed
Jullie zijn lief hoor
goeie, moet ik ook even checkenquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
Kudt, mijn NAS zit bijna vol, nog 200GB aan schijfruimte over
Bijna volquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
woensdag weerquote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang jullie niet autorijden, prima.
Falende pauperquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, doe je iets niet goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
Vanochtend stond er nog maar 1,1 Terabyte op., nu 1,2. Ik was bezig mijn USB sticks en andere meuk te legen, die ik van uitgevers heb gekregenquote:
r:quote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond Fles, beetje bijgekomen van je weekend?
Whehehequote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, ik roep USB-sticks met Fles erbij. Nee, ik heb geen sticks, echt niet
Ja hoor, beetjequote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond Fles, beetje bijgekomen van je weekend?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, ik roep USB-sticks met Fles erbij. Nee, ik heb geen sticks, echt niet
quote:
je hoeft niet te antwoorden hoorquote:
Oooh goedzo al bekend wanneer de MBH uitzending komt?quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje![]()
Nu bezig met de bordjescollage. Zijn er maar 40 dus is niet heel veel werk
Firefox ging even serieus op zn bekquote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hoeft niet te antwoorden hoor
Jezelf anaal vernederen is zo matig.quote:
Nee. Niet meer dit jaar wrslquote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oooh goedzo al bekend wanneer de MBH uitzending komt?
heul vaagquote:
We verwachten wel een groepsPM als het zover isquote:
eerste post ever in KSC?quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
De koffieslowchat-youtube OP is wel erg outdated. Als mensen hun icoontjes en hun eerste post weer eens opzoeken zal ik eens kijken of ik iets weer kan brouwen. De basis heb ik nog wel, ook op die server
Nieuwe disken halen...quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
dat was deze geloof ikquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
De koffieslowchat-youtube OP is wel erg outdated. Als mensen hun icoontjes en hun eerste post weer eens opzoeken zal ik eens kijken of ik iets weer kan brouwen. De basis heb ik nog wel, ook op die server
Ja, die heb ik toentertijd in de posthistories van anderen lopen zoeken. Daar heb ik nu geen zin meer in. En er is een zoekfunctie dit keerquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerste post ever in KSC?
mijn icoontje blijft voorlopig deze gewoon
Ik heb nog 2xTb en 2x400 Gb over, maar die gebruik ik als backup van de NAS.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuwe disken halen...
Wil ik de oude wel overnemen.
hoe doe ik dat?quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die heb ik toentertijd in de posthistories van anderen lopen zoeken. Daar heb ik nu geen zin meer in. En er is een zoekfunctie dit keer
zoeken->forum-tabje pakken, KSC in de TT en de "reactie door" met je eigen naam invullen. Dan de sortering op datum oplopend zettenquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
ik ben al aan het zoeken
Deze denk ik:quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoeken->forum-tabje pakken, KSC in de TT en de "reactie door" met je eigen naam invullen. Dan de sortering op datum oplopend zetten
Ja hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
Ik was casis aan het leuten, mag dat ook?
Niet van DaMartquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
what's the matter?quote:
Door dit in te vullen:quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze denk ik:
[KSC #1804] Waar we voor straf allemaal koffie moeten drinken
Ligt eraan... wat is casis?quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
Dat zou zo maar eens kunnen jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze denk ik:
En wat heeft dat ermee te maken of Muck van mij wat mag drinken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben hier de TS dus heeft DM pech
Mag ik cassis drinken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken of Muck van mij wat mag drinken?
De mijne hiero:quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze denk ik:
cassisquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken of Muck van mij wat mag drinken?
Zegt genoegquote:
Jeeeejquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mij mag jij alles drinken hoor.
Ik wilde alleen even heel subtiel vertellen dat er een letter was weggebubbeld uit je fles cassis.quote:
Natuurlijk.quote:
Dat kan helemaal niet want jij had ook al gepost in 1804quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne hiero:
[KSC #1.818] Drinken uit de wereldcup!
Oh, ik pak gewoon de avatar van je hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
het icoontje weet ik niet meer hoor
Dan kijk ik nog even verderquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want jij had ook al gepost in 1804
dat was na die hele udowu rel
Ik was te snelquote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even heel subtiel vertellen dat er een letter was weggebubbeld uit je fles cassis.
Hupjeequote:
Poeh, dat wordt even zoekenquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik pak gewoon de avatar van je hoor.
Dus ava en first post ever in KSC. Pm het wel even, want vandaag ga ik er niets meer aan doen en ik ga dit vergeten anders
Dit geldt ook voor anderen. Misschien in het weekend, want ik wil toch van alles testen met de nieuwe software die ik nu heb.
Je staat er al in muts.quote:
JEEEEEEEJ voor laptopquote:
Naar welk adres moeten we de hoer sturen?quote:
Oke, dan reserveer ik haar voor morgen.quote:
geurvreters.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Pien85 het volgende:
wie helpt mij een leuk, klein en goedkoop schoencadeautje voor 't vriendje te verzinnen?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, dan reserveer ik haar voor morgen.
Is dat een soort Benny Lava?quote:
weet ikquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
LL over mijn eerste post had je gelijk
dit zijn geen geintjes meer pgrquote:
Waar is het voor?quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Pien85 het volgende:
wie helpt mij een leuk, klein en goedkoop schoencadeautje voor 't vriendje te verzinnen?
Nee.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zijn geen geintjes meer pgr
Ik snap dat je helemaal over de zeik bent
Voor de leukquote:
En wij moeten dat begrijpen omdat...quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zijn geen geintjes meer pgr
Ik snap dat je helemaal over de zeik bent
Dit is hem namelijk:quote:
Wasspul doet het altijd wel goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor de leuksinterklaas enzo, wilde gewoon iets leuks in z'n schoen stoppen, maar kan niks bedenken
quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kutgrap die Tallers met me uitgehaald hebben.
Mja, dat werkt dus bij hem niet, sowieso, wasspul koop ik toch wel aangezien ik de boodschappen doequote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Wasspul doet het altijd wel goed
Of een lekker luchtje ofzo
waar houdt ie van?quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Terechte vraag. Hij zegt zo vaak dat hij opgevrolijkt wil worden dat ik het verschil niet meer zie tussen een real life probleem of een FOK!schreeuw om aandacht.quote:
VErtelquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kutgrap die met me uitgehaald is.
Nou, ga eens zitten, haal eens diep adem, en ga eens typen. Of niet, als je het niet wil delen. Dan zou ik alsnog rustig gaan zitten en diep ademhalen. Dat helpt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand had de klinkers uit je lettervermicelli gejat?quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Neen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |