was toch prima te combineren die twee banenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:55 schreef Zith het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)5k_per_uur.html#more
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Die uitspraak kan hij niet waar maken, hij is er nooit.quote:"We gaan de gevestigde politiek helemaal gek maken"
Hij komt alleen even langs in Den Haag om dat te schreeuwen en dan gaat ie weer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:14 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Die uitspraak kan hij niet waar maken, hij is er nooit.
10 minuten per maand.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij komt alleen even langs in Den Haag om dat te schreeuwen en dan gaat ie weer.
En dan met een glas tegen de deur luisteren of er commentaar komt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:34 schreef Tem het volgende:
[..]
deur open -> "We gaan de gevestigde politiek helemaal gek maken" -> deur dicht
Dan dan is hij al weer op weg om zijn bouviers te laten schijten in de tuin van de buren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan met een glas tegen de deur luisteren of er commentaar komt.
Mooi, weer een PVVer monddood.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:55 schreef Zith het volgende:
[..]
ik zie het zo voor mequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan dan is hij al weer op weg om zijn bouviers te laten schijten in de tuin van de buren.
SP verhaal. Die gast wilde niet het bedrag aan de SP kas afstaan dacht ik en werd eruit geflikkerd door Mao Jan.quote:
Nee man. Je mist dan minstens een S. Hongaren gebruiken de Z niet alleen, alleen bij woorden die overgenomen zijn.quote:
Klinkt ook niet de Z is hard als Z, SZ is een S, S is SJ en ZS is een zachte Z als ZJ.quote:
Gelukkig wel ander hadden we nu turks gesproken. Goed werk van de Hapsburgers.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:39 schreef Arglist het volgende:
Daarnaast lijken ze ook totaal niet. Als het goed is zijn de laatste Turken rond 1870 wel uit Hongarije vertrokken naar mijn weten.
Echt op zijn Nederlands uitgesproken. Net zoals Snoeks.quote:Maar goed, ik vond het wel een beetje als Balzak Zoetzak klinken eerlijk gezegd.
Nee, je mist het punt. Er zitten randdebielen in de PVV omdat weldenkende mensen zich er niet voor lenen. Lees alleen het programma van de PVV eens door en je zal hopelijk begrijpen waarom.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Want een paar randdebielen in de partij staat gelijk aan een gevaar voor de democratie? Elke partij heeft randdebielen erin zitten. Hoe dat onze democratische rechtsstaat precies in gevaar brengt is me niet duidelijk en snap je volgens mij zelf ook niet.
als je artikel 1 van de grondwet wilt wijzigen ben je voor mij in ieder geval al een gevaar voor de samenleving.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef Steeven het volgende:
Ik mis het punt? Dat jij het niet eens bent met een partijprogramma maakt ze nog geen gevaar. Je maakt bizarre claims die je niet kunt onderbouwen. Ik ben het ook niet eens met het partijprogramma van de PVV, SP of noem eens wat, maar zie dat niet als gevaar voor de democratische rechtsstaat. Leg dat nou eens uit.
Een partij die een bevolkingsgroep van 1 miljoen burgers minder rechten wil geven dan de rest van de Nederlanders kan ik niet democratisch noemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Steeven het volgende:
Wat jij ervan vindt is niet relevant. Het gaat erom of de democratische rechtsstaat in gevaar is. Het antwoord is nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |