Want ik heet Zorro?quote:
datb zei bart gister ookquote:
Bah. Ik wilde een grapje maken, maar die is zelfs voor mij te vies.quote:
En wie zegt dat?quote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Graseter het volgende:
Marsel heeft een persoonlijkheids stoornis.
Bart.quote:
Bart.quote:
Bartquote:
Jongen, wilde gij bij den clique hore ofwaquote:
Bart.quote:
Hoe is het.quote:
In 't schuurkequote:
quote:
Zijn gangetje.quote:
En wie zegt dat?quote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
Marsel er rijdt hier een zeemeeuw voorbij.
in een ferrari hihihihahahoho dijenkletserquote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
Marsel er rijdt hier een zeemeeuw voorbij.
Achtergelaten in het schuurkequote:
Even door de tent ROFLen brb.quote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
in een ferrari hihihihahahoho dijenkletser
Bart.quote:
Volgens mij is dit geen humor:quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Graseter het volgende:
Marsel heeft een persoonlijkheids stoornis.
quote:
Ik neem het mee in de volgende vergadering.quote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen humor:
[..]
[..]
het is maar net hoe je het opvat. Ik denk dat als je ons een beetje kent, weet dat het totaal niet serieus bedoeld is.quote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen humor:
[..]
[..]
Toch nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een & teken maar zijn telefoon kan er niet mee omgaan.
quote:Op zondag 14 november 2010 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Hey bier met remlof gedronken!
SCORE!!
quote:Op zondag 14 november 2010 13:31 schreef remlof het volgende:
Ow, je mag nog geen 130 hè? Ook niet op die 100 km/u stukken bij Utrecht?
speel zequote:Op zondag 14 november 2010 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Halloik ben thuis
Call of duty spelenthx Benny
quote:
Jaaaaaaaaaa! Eendenbekken 4 lifequote:
Kom dan hierheen om mij te helpenquote:Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft er wat in me thee gedaan
Ik ben hyper
ik wordt wakker gehouden door c_a en een oude vrouw die dr levensverhaal verteltquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wander houdt me wakker. Gelukkig. Want in de trein slapen ziet er niet uit. Ook nooit eerder gedaan overigens.
Ik kan het je niet aanraden. Tenzij je een burka aan hebt, dan ziet niemand dat je kwijltquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wander houdt me wakker. Gelukkig. Want in de trein slapen ziet er niet uit. Ook nooit eerder gedaan overigens.
Je vond het wel lekker, je kreunde van genotquote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben in elkaar geslagen door een homo
Tot het bloed eruit kwamquote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je vond het wel lekker, je kreunde van genot
Onjuistquote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je vond het wel lekker, je kreunde van genot
wie nietquote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een blauwe plek van patje
Ikquote:
moek uw nou ff stompe????quote:
Moette komen!quote:
Dat kan niet, dat ben ikquote:
mijn clitoris tintelt nog naquote:
Eventjens met de vlakke hand over de venusheuvel geaaid.quote:
Eens, dan vliegen de slierten in het rond.quote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan het je niet aanraden. Tenzij je een burka aan hebt, dan ziet niemand dat je kwijlt
Je mag over mijn venusheuvel de vierdaagse lopenquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eventjens met de vlakke hand over de venusheuvel geaaid.
Dat was nou nog eens een verrassing hea!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
en ik maar zoeken naar de TAL SC
Doe de groetem !!!!!quote:
Jij bent natuurlijk een hardcore gamerquote:Op zondag 14 november 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stop hem er net in
Op hard gelijk, kan toch wel
Dat zei Bart ook tegen je.quote:Op zondag 14 november 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stop hem er net in
Op hard gelijk, kan toch wel
Lisa Bart en ik zijn er nogquote:Op zondag 14 november 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
de rest is nu nog allemaal onderweg naar huis?
Whats with the sad muil??quote:
En ik zorg voor gezelschap^^ en ik kon pissenquote:Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook niet even iets de pas versnellen bij een aansluiting. Lamme takken zijn we.leuke is dat het voor mij nu wel goed aansluit.
Wat tof.quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...we maakten een tussenstop op Weesp. Een vrouw dacht dat de trein daar zou stoppen. Én nu stopten we daar omdat naar zieke familie moest.
Ja. Best grappig.quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...we maakten een tussenstop op Weesp. Een vrouw dacht dat de trein daar zou stoppen. Én nu stopten we daar omdat naar zieke familie moest.
dat kan... maar ik dacht laat ik je maar alvast mentaal voor te bereiden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo ver denk ik nog éven niet vooruit in mijn drukke bestaan op 't moment
Wat een service.quote:Op zondag 14 november 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan... maar ik dacht laat ik je maar alvast mentaal voor te bereiden.
Dan ben ik jarig.quote:
quote:
Ksst.quote:
Nu alweer, vannacht toch ook al?quote:Op zondag 14 november 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver word ik gewoon vanachter neergestoken
GMTAquote:
Immerquote:
Ik dacht dat dat in februari was.quote:
De dag na mijn verjaardag ja... dat gaat çm niet worden denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
komt ook nog een crewmeet ergens aan Benny, moet je dan ook maar komen
Je mobiel kan niet met vreemde tekens om gaan, denk ik.quote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De dag na mijn verjaardag ja... dat gaat çm niet worden denk ik
er staat helemaal nog geen datum vast johquote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
De dag na mijn verjaardag ja... dat gaat çm niet worden denk ik
nope... en hij doet steeds vage suggestiesquote:Op zondag 14 november 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mobiel kan niet met vreemde tekens om gaan, denk ik.
ohw, toch nietquote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er staat helemaal nog geen datum vast joh
Verkeerde taal ingesteld, misschien.quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
nope... en hij doet steeds vage suggesties
quote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verkeerde taal ingesteld, misschien.
Je hoeft niet mee te doenquote:
mooi zoquote:Op zondag 14 november 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
Nou de laatste boefjes zijn weg, ik heb het weer schoon
En nu even chill, maar wat was het gezellig
Mijn tafel zag er niet uitquote:
hele beschaafde mensen toch allemaal?quote:Op zondag 14 november 2010 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn tafel zag er niet uit
Stelletje dwazen ook
Nouquote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hele beschaafde mensen toch allemaal?
Nee ze hebben het spel geslooptquote:
Tof dat je er wasquote:
gezellig onder de dekens samen naar bart z'n hamster kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
Vannacht besloten ze elkaar te gaan slaan met die hamers
Toen ben ik op bed gaan liggen, gezellig met Bart naast me
het was gezelligquote:Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Tof dat je er was
Je hebt Zorro goed beziggehouden haha
Viel wel mee tochquote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was gezellig![]()
ik was wel stil, maar dat ben ik altijd on het begin bij nieuwe mensen
quote:Op zondag 14 november 2010 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezellig onder de dekens samen naar bart z'n hamster kijken
Ik moest hardop lachenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
Vannacht besloten ze elkaar te gaan slaan met die hamers
Toen ben ik op bed gaan liggen, gezellig met Bart naast me
Plastic van een spelquote:
Ja alles is schoon nuquote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Is de tafel nog schoon geworden?
Nee foutje van mij, hij doet het nogquote:
Je vergeet auto, dit klinkt echt raar, wil Patje jou wel in zijn anusquote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Ik ga achterin patjens wonen. Ik slaap daar heerlijk.
achter in patje?quote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Ik ga achterin patjens wonen. Ik slaap daar heerlijk.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet auto, dit klinkt echt raar, wil Patje jou wel in zijn anus
Godver.quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet auto, dit klinkt echt raar, wil Patje jou wel in zijn anus
Heb je de smaak te pakken?quote:
Duhhhhquote:
quote:
Nja, graag gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
Benny, lieverd, nogmaals bedankt, ik ben er echt zo blij mee![]()
Ik ben er al ff hoorquote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef pgrferrari het volgende:
Simone
Ook een toffe meet gehad zo te lezen?
Ja even, maar ik had je nog niet gesprokenquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er al ff hoor
Ja was geweldig
Ja supergeil, ik heb hem ook al, en ik zet hem straks op Fokquote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef Graseter het volgende:
Patjen en lisa hebben fotos van mij toen ik sliep.
Ja gekke Bella, daar gaat mijn reputatiequote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja even, maar ik had je nog niet gesproken
Omdat Bella eerst op je account zat
Maar tof
Ja haha, ik ging ermee slapen en stond er mee opquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella.Zelfs toen we gingen slapen begon ze nog uit zichzelf te lachen.
Geweldigquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella.Zelfs toen we gingen slapen begon ze nog uit zichzelf te lachen.
Ja ik hoorde het, maar ik slaap aan de andere kant dus hoor nooit ietsquote:
En toen werd mijn geheugen weer van de stand-by stand gehaald en was ik amper meer moe.quote:
Ik ging heel moe in bed liggen maar door Bella kreeg ik de slappe lachquote:Op zondag 14 november 2010 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toen werd mijn geheugen weer van de stand-by stand gehaald en was ik amper meer moe.Maar maakt niet uit.
Heb je nog niks gegeten?quote:Op zondag 14 november 2010 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, de laatste hier ook de deur uitgeschopt. Zo eerst even lekker douchen en dan ontbijten
Whehequote:Op zondag 14 november 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging heel moe in bed liggen maar door Bella kreeg ik de slappe lach..en Remlof werkte ook niet echt mee met 'waar ben ik' in zijn slaap roepen
Neequote:
Ja daar was ik al bang voor hahaquote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat met die katten 's nachts was even wennen. Af en toe dat geritsel en gespring op mijn slaapzak.
Er was nog genoeg chipsquote:
Frikandellen en bitterballen?quote:Op zondag 14 november 2010 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, de laatste hier ook de deur uitgeschopt. Zo eerst even lekker douchen en dan ontbijten
Ik had verwacht er meer last van te hebben...quote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat met die katten 's nachts was even wennen. Af en toe dat geritsel en gespring op mijn slaapzak.
Ik had last van een graseter, die was te heetquote:Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had verwacht er meer last van te hebben...
Een keer dacht ik in mijn droom, die onder andere over jonge woudlopers ging, vast te zitten. Lag een van de twee oudste katten op mijn voeten.quote:
Whahahahahaquote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een keer zat ik in mijn droom, die onder andere over jonge woudlopers ging, vast te zitten. Lag een van de twee oudste katten op mijn voeten.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had last van een graseter, die was te heet
quote:Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een keer zat ik in mijn droom, die onder andere over jonge woudlopers ging, vast te zitten. Lag een van de twee oudste katten op mijn voeten.
Ja echt he, en ik moest meer aangekleed liggen natuurlijk dan normaal, dat was minderquote:
Die was behoorlijk heet ja. En hij bleef stijf liggenquote:Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had last van een graseter, die was te heet
Hij kwam ook op tijd 's morgens even afkoelen van al die hotness.quote:Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was behoorlijk heet ja. En hij bleef stijf liggendurfde zich niet te bewegen
Ik durfde me soms ook niet om te draaien omdat ik bang was dat ik Bella wakker maakte met m'n gerolquote:Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was behoorlijk heet ja. En hij bleef stijf liggendurfde zich niet te bewegen
Jij hebt geen idee wat er allemaal gebeurd is jongequote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
Hij kan tenminste zeggen dat hij met 2 vrouwen geslapen heeft.
Een klein deel welquote:Op zondag 14 november 2010 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat er allemaal gebeurd is jonge
Dat misverstand is al weer rechtgezetquote:Op zondag 14 november 2010 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Patjes zachte haartjes werden in twijfel getrokken. Vond ik een groot schandaal.
Ok, good to know.quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat misverstand is al weer rechtgezet
Hihi, ik heb jou gestreeld in bedquote:Op zondag 14 november 2010 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat er allemaal gebeurd is jonge
Ja Patjens haartjens zijn de zachtstequote:Op zondag 14 november 2010 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Patjes zachte haartjes werden in twijfel getrokken. Vond ik een groot schandaal.
Tussen wie en patje ging het toen opeens, want dat had ik gemistquote:Op zondag 14 november 2010 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ikkequote:Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tussen wie en patje ging het toen opeens, want dat had ik gemist
Ik heb heule zachte haartjes jaquote:
Maar zo lief allemaalquote:
Ik begin nu ook in te kakkenquote:Op zondag 14 november 2010 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben echt naar de kloten. De hele dag is een grote slow-motion.
Nee dat deed relmof al. Maar dan met z'n gegrom.quote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durfde me soms ook niet om te draaien omdat ik bang was dat ik Bella wakker maakte met m'n gerol
je weettoch jonge,ik zag je leven voorbij flitsen op je phone, aldi hakselaar jwz.quote:Op zondag 14 november 2010 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella, immer de fitste, in woord en gebaar.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begin nu ook in te kakken
Ik speel het spelletje wel, maar wat er allemaal gebeurd![]()
Weg troebelheid, alles helder. Zo simpel, zo Quest.quote:Op zondag 14 november 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je weettoch jonge,ik zag je leven voorbij flitsen op je phone, aldi hakselaar jwz.
Precies, you know the drill.quote:Op zondag 14 november 2010 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weg troebelheid, alles helder. Zo simpel, zo Quest.
Hoe laat zou die gaan dan?quote:Op zondag 14 november 2010 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij had het trouwens nog best gekund als ik het zo hoor, dat doortrekken tot de eerste trein ging
quote:Op zondag 14 november 2010 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nu hoe je mongolige pompoenen uitholt. Ook veel waard.
Ja, alle anderen vallen erbij in het niets. Op zeker.quote:Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met die scheve bakkes was van mij, one out of a million of niet dan.
Ik geloof dat ik om kwart voor gedag heb gezegd op fok. En om half 6 ging slapenquote:Op zondag 14 november 2010 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij had het trouwens nog best gekund als ik het zo hoor, dat doortrekken tot de eerste trein ging
Had makkelijk gekundquote:Op zondag 14 november 2010 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat valt tegen, ik dacht rond een uurtje of 5 / 6 maar hij ging pas om 07:20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |