Want ik heet Zorro?quote:
datb zei bart gister ookquote:
Bah. Ik wilde een grapje maken, maar die is zelfs voor mij te vies.quote:
En wie zegt dat?quote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Graseter het volgende:
Marsel heeft een persoonlijkheids stoornis.
Bart.quote:
Bart.quote:
Bartquote:
Jongen, wilde gij bij den clique hore ofwaquote:
Bart.quote:
Hoe is het.quote:
In 't schuurkequote:
quote:
Zijn gangetje.quote:
En wie zegt dat?quote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
Marsel er rijdt hier een zeemeeuw voorbij.
in een ferrari hihihihahahoho dijenkletserquote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
Marsel er rijdt hier een zeemeeuw voorbij.
Achtergelaten in het schuurkequote:
Even door de tent ROFLen brb.quote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
in een ferrari hihihihahahoho dijenkletser
Bart.quote:
Volgens mij is dit geen humor:quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Graseter het volgende:
Marsel heeft een persoonlijkheids stoornis.
quote:
Ik neem het mee in de volgende vergadering.quote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen humor:
[..]
[..]
het is maar net hoe je het opvat. Ik denk dat als je ons een beetje kent, weet dat het totaal niet serieus bedoeld is.quote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen humor:
[..]
[..]
Toch nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een & teken maar zijn telefoon kan er niet mee omgaan.
quote:Op zondag 14 november 2010 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Hey bier met remlof gedronken!
SCORE!!
quote:Op zondag 14 november 2010 13:31 schreef remlof het volgende:
Ow, je mag nog geen 130 hè? Ook niet op die 100 km/u stukken bij Utrecht?
speel zequote:Op zondag 14 november 2010 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Halloik ben thuis
Call of duty spelenthx Benny
quote:
Jaaaaaaaaaa! Eendenbekken 4 lifequote:
Kom dan hierheen om mij te helpenquote:Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft er wat in me thee gedaan
Ik ben hyper
ik wordt wakker gehouden door c_a en een oude vrouw die dr levensverhaal verteltquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wander houdt me wakker. Gelukkig. Want in de trein slapen ziet er niet uit. Ook nooit eerder gedaan overigens.
Ik kan het je niet aanraden. Tenzij je een burka aan hebt, dan ziet niemand dat je kwijltquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wander houdt me wakker. Gelukkig. Want in de trein slapen ziet er niet uit. Ook nooit eerder gedaan overigens.
Je vond het wel lekker, je kreunde van genotquote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben in elkaar geslagen door een homo
Tot het bloed eruit kwamquote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je vond het wel lekker, je kreunde van genot
Onjuistquote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je vond het wel lekker, je kreunde van genot
wie nietquote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een blauwe plek van patje
Ikquote:
moek uw nou ff stompe????quote:
Moette komen!quote:
Dat kan niet, dat ben ikquote:
mijn clitoris tintelt nog naquote:
Eventjens met de vlakke hand over de venusheuvel geaaid.quote:
Eens, dan vliegen de slierten in het rond.quote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan het je niet aanraden. Tenzij je een burka aan hebt, dan ziet niemand dat je kwijlt
Je mag over mijn venusheuvel de vierdaagse lopenquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eventjens met de vlakke hand over de venusheuvel geaaid.
Dat was nou nog eens een verrassing hea!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
en ik maar zoeken naar de TAL SC
Doe de groetem !!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |