quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef Kally het volgende:
Vannacht besloten ze elkaar te gaan slaan met die hamers
Toen ben ik op bed gaan liggen, gezellig met Bart naast me
Plastic van een spelquote:
Ja alles is schoon nuquote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Is de tafel nog schoon geworden?
Nee foutje van mij, hij doet het nogquote:
Je vergeet auto, dit klinkt echt raar, wil Patje jou wel in zijn anusquote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Ik ga achterin patjens wonen. Ik slaap daar heerlijk.
achter in patje?quote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
Ik ga achterin patjens wonen. Ik slaap daar heerlijk.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet auto, dit klinkt echt raar, wil Patje jou wel in zijn anus
Godver.quote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet auto, dit klinkt echt raar, wil Patje jou wel in zijn anus
Heb je de smaak te pakken?quote:
Duhhhhquote:
quote:
Nja, graag gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
Benny, lieverd, nogmaals bedankt, ik ben er echt zo blij mee![]()
Ik ben er al ff hoorquote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef pgrferrari het volgende:
Simone
Ook een toffe meet gehad zo te lezen?
Ja even, maar ik had je nog niet gesprokenquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er al ff hoor
Ja was geweldig
Ja supergeil, ik heb hem ook al, en ik zet hem straks op Fokquote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef Graseter het volgende:
Patjen en lisa hebben fotos van mij toen ik sliep.
Ja gekke Bella, daar gaat mijn reputatiequote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja even, maar ik had je nog niet gesproken
Omdat Bella eerst op je account zat
Maar tof
Ja haha, ik ging ermee slapen en stond er mee opquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella.Zelfs toen we gingen slapen begon ze nog uit zichzelf te lachen.
Geweldigquote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella.Zelfs toen we gingen slapen begon ze nog uit zichzelf te lachen.
Ja ik hoorde het, maar ik slaap aan de andere kant dus hoor nooit ietsquote:
En toen werd mijn geheugen weer van de stand-by stand gehaald en was ik amper meer moe.quote:
Ik ging heel moe in bed liggen maar door Bella kreeg ik de slappe lachquote:Op zondag 14 november 2010 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toen werd mijn geheugen weer van de stand-by stand gehaald en was ik amper meer moe.Maar maakt niet uit.
Heb je nog niks gegeten?quote:Op zondag 14 november 2010 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, de laatste hier ook de deur uitgeschopt. Zo eerst even lekker douchen en dan ontbijten
Whehequote:Op zondag 14 november 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging heel moe in bed liggen maar door Bella kreeg ik de slappe lach..en Remlof werkte ook niet echt mee met 'waar ben ik' in zijn slaap roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |