Jij bent natuurlijk een hardcore gamerquote:Op zondag 14 november 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stop hem er net in
Op hard gelijk, kan toch wel
Dat zei Bart ook tegen je.quote:Op zondag 14 november 2010 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik stop hem er net in
Op hard gelijk, kan toch wel
Lisa Bart en ik zijn er nogquote:Op zondag 14 november 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
de rest is nu nog allemaal onderweg naar huis?
Whats with the sad muil??quote:
En ik zorg voor gezelschap^^ en ik kon pissenquote:Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook niet even iets de pas versnellen bij een aansluiting. Lamme takken zijn we.leuke is dat het voor mij nu wel goed aansluit.
Wat tof.quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...we maakten een tussenstop op Weesp. Een vrouw dacht dat de trein daar zou stoppen. Én nu stopten we daar omdat naar zieke familie moest.
Ja. Best grappig.quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...we maakten een tussenstop op Weesp. Een vrouw dacht dat de trein daar zou stoppen. Én nu stopten we daar omdat naar zieke familie moest.
dat kan... maar ik dacht laat ik je maar alvast mentaal voor te bereiden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo ver denk ik nog éven niet vooruit in mijn drukke bestaan op 't moment
Wat een service.quote:Op zondag 14 november 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan... maar ik dacht laat ik je maar alvast mentaal voor te bereiden.
Dan ben ik jarig.quote:
quote:
Ksst.quote:
Nu alweer, vannacht toch ook al?quote:Op zondag 14 november 2010 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver word ik gewoon vanachter neergestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |