Zwolle,maar je moet wel minstens 50e meenemen, 200e als je serieus wil spelen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
waar is dat?
ik heb al te lang niet gepokerd
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Gasol het volgende:
Cablegunmaster en zijn natte poes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Gasol het volgende:
Cablegunmaster en zijn natte poes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
nomnomnomquote:Op zondag 14 november 2010 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft kortingsbonnen voor de mac....
* Spezza19 twijfelt of ie even langsrijdt
Haiquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Solique het volgende:
Fles rum is leeg
Maar eens kijken wat er nog staat.![]()
Heyquote:
Trusten Myrquote:
Trustequote:
Trustenquote:Op zondag 14 november 2010 01:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook slapen nachtbrakershouden jullie de boel heel?
quote:
Gedeeltelijkquote:
Goedemorgenquote:
Jij hebt echt een hersenschudding he?quote:
Pijnlijk maar niet duizelig ofzo, gelukkig maar. Was wel een nare val.quote:Op zondag 14 november 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hersenschudding he?
Hoe is t nu? *aait over bolletje*
Gelukkig iddquote:Op zondag 14 november 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Pijnlijk maar niet duizelig ofzo, gelukkig maar. Was wel een nare val..
Yukiquote:
kopje koffie schuift naar Yukiquote:Op zondag 14 november 2010 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heeft er iemand een flinke dosis ibuprofen voor me?
Oh wacht, vind net een doosje
En hij is nog houdbaar
Dat weten we nou wel.quote:Op zondag 14 november 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
Ik lig naast Kally in bed. Ik heb vannacht tussen Kally en Charmed_Angel geslapen.
Wereldreizigerquote:
Huppel!quote:
Ja ik las het.quote:Op zondag 14 november 2010 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Huppel!![]()
Ik heb de barre tocht overleefd.Om in mn eigen stad van mn fiets te vallen met mn kop op de weg.
Had ik zin in.quote:Op zondag 14 november 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het.
Waarom doe je dat ook?
Logisch welquote:
Mag ik ook een kusje?quote:Op zondag 14 november 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owww Qtie toch!
*voorzichtig kusje geeft
Ben jij ook gevallen dan?quote:
* ibu en glaasje water geeftquote:Op zondag 14 november 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki![]()
Kun je de ibu ook doorgeven?
Serieus? Ik ben jaloers.quote:Op zondag 14 november 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
Ik lig naast Kally in bed. Ik heb vannacht tussen Kally en Charmed_Angel geslapen.
Jeetje wat actief al zo vroegquote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Het is zondag. Nog voor half 11.
En ik zit in de trein
waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Het is zondag. Nog voor half 11.
En ik zit in de trein
You tell him girlquote:
Inderdaad!quote:
Ik drink nooit koffiequote:Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad!
Oeh, thee, lekker, ik zal het kusje heroverwegen
@kluts, mogge!
Hi meisje!quote:
Ik? Ik ben haske liefquote:
Nee en het is volgende week hequote:Op zondag 14 november 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hi meisje!
Had ik je nou laatst al mijn nummer gegeven? Voor het geval dat je nog zin hebt in een knuf morgen?
Ik ga straks lekker languit in bad liggenquote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil eigenlijk douchen maar ben te lam om in actie te komen
daar vind ik niks aan in m'n eentjequote:Op zondag 14 november 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker languit in bad liggen
Heerlijk. Lekker mn badeendradio erbij, maskertje op enzquote:Op zondag 14 november 2010 10:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar vind ik niks aan in m'n eentje
10 over 10 al buiten. Dat is echt schandalig lang geleden op de zondagquote:
Dat maak ik regelmatig meequote:Op zondag 14 november 2010 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
10 over 10 al buiten. Dat is echt schandalig lang geleden op de zondag
Ik ga heul actief doenquote:Op zondag 14 november 2010 10:31 schreef detijd het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?
moet bijna wel speciaal zijn als je zo vroeg al op pad bent.
Hier een luie rustig aan zondag
Ik wil weer extencions maar geen idee welke kleurquote:Op zondag 14 november 2010 10:47 schreef Yuki het volgende:
En ik moet naar de kapper/iemand die m'n haar wil verven.
Ik erger me dood aan de uitgroei
Uitgroei behandelen is misschien wel goedkoper toch?quote:Op zondag 14 november 2010 10:47 schreef Yuki het volgende:
En ik moet naar de kapper/iemand die m'n haar wil verven.
Ik erger me dood aan de uitgroei
Wat voor kleur huid en ogen heb je? Gebruik je make-up?quote:Op zondag 14 november 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil weer extencions maar geen idee welke kleur
Dan moet t nog steeds geverfd hèquote:Op zondag 14 november 2010 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uitgroei behandelen is misschien wel goedkoper toch?
Leuk, schaatsen.... Niet dat ik het kan ofzo...
wit, blauw, zeldenquote:Op zondag 14 november 2010 10:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat voor kleur huid en ogen heb je? Gebruik je make-up?
Gewoon doenquote:
Zorgen aan je hoofd? Stress die eruit moet?quote:
Dan iig niet rood denk ik...quote:
Stress + beginnende verkoudheidquote:Op zondag 14 november 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen aan je hoofd? Stress die eruit moet?
Komt wel wijffie
Ik had paar maanden terug paarse extencionsquote:Op zondag 14 november 2010 10:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan iig niet rood denk ik...
Misschien een tint donkerder blond met een heel klein beetje goudblond erdoor? Of streepjes goudblond erdoor?
Of wat ik heb: voorkant eigen kleur, zij en achter rode en rood/paarse strepen
quote:Op zondag 14 november 2010 10:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stress + beginnende verkoudheid
Baal wel flink, want t zit nogal geconcentreerd op 1 plek en het doet nu extreem pijn om m'n hoofd naar beneden te houden. Wat straks toch wel een paar keer moet bij schoenen en schaatsen aan/uit trekken
Advil = ibu als ik me niet vergis.quote:
Gaaf!quote:Op zondag 14 november 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had paar maanden terug paarse extencions![]()
Gewoon strepen, het moet juist door mn witte haar en huid niet te erg opvallen
Meer aubergine, maar omdat ik echt wit haar van mezelf heb viel dat wel heel erg opquote:Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaaf!
Fel paars, of aubergine?
Maar dan is misschien kastanje bruin wat?
Klopt, maar vloeibaar spul in de pil, waardoor het sneller wordt opgenomen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Advil = ibu als ik me niet vergis.
Daarnaast had ik een hele doos ibu staan, en heb 600 mg genomen dus het zou wel wat moeten doen inmiddels
Dapper!!quote:Op zondag 14 november 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
Omg! Meisje naast me in de trein heeft blote benen
Oww, dan heb je nog ff tijd om wat te bedenkenquote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer aubergine, maar omdat ik echt wit haar van mezelf heb viel dat wel heel erg op![]()
Mjah ik weet nog niet welke kleur en heb er nog ff geen geld voor ook
Juistquote:Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oww, dan heb je nog ff tijd om wat te bedenken
Ja maar ik durf de grote wijze Q toch niet dom te noemenquote:
Ik ben geen meisje, ik zit niet Yuki in de trein maar ik heb wel blote benen. Maar dat komt doordat ik nog in bed lig.quote:Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist![]()
[..]
Ja maar ik durf de grote wijze Q toch niet dom te noemen
quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef tyrant het volgende:
goeiemorgen, msswel een idee voorde meet ipv die eeuwige stairway2heaven....schaatsen in utrecht..
Lekker slapen is altijd goed.quote:Op zondag 14 november 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
wat heb ik lekker geslapen zeg
ik knalde echt als n blok in slaap gewoonquote:
Baas boven baas.quote:Op zondag 14 november 2010 11:24 schreef Myraela het volgende:
Mijn wekker ging om 9 uur en ik kwam er rond 11 pas uitrollen. Wat heerlijk.
welke dan..?quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Zin in zaterdag, meeting(niet met singles though)
ik zombie in t ovquote:Op zondag 14 november 2010 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas boven baas.Ik werd om 9 uur wakker en dat vond ik al heerlijk. Meteen maar opgestaan ook en loop nu lekker in huis te zombie'en!
Ik ben meteen gaan douchen. Nu mijn nagels aan het doen en ga zo weg. Ik ben klaarwakker.quote:Op zondag 14 november 2010 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas boven baas.Ik werd om 9 uur wakker en dat vond ik al heerlijk. Meteen maar opgestaan ook en loop nu lekker in huis te zombie'en!
Doe je goed. Ik ben nog even moed aan het verzamelen om zo de badkamer en het toilet schoon te gaan maken.quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben meteen gaan douchen. Nu mijn nagels aan het doen en ga zo weg. Ik ben klaarwakker.
Met de Alfa Romeo clubquote:
Die krijgt zulke slechte recensiesquote:
Lijkt me wel moeilijk hoor bij een asiel werkenquote:Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
Thuis, gedouched en nu maar eens aankleden
Was weer leuk op het asiel, ik had alleen wel een kat in m'n haar hangen
Ik vind het heel dankbaar werkquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk hoor bij een asiel werken
Oh ja dankbaar zeker.quote:
Dat geloof ik ook, maar ik denk dat je dan moet denken dat ze in het asiel geen leuk leven hebben en ze beter af zijn bij een nieuw baasjequote:Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dankbaar zeker.
Maar je gaat toch wel hechten aan de dieren lijkt mij
Mja ik werk er nog maar pas, dus het valt nog mee. Er zijn wel een aantal katten die ik ontzettend leuk vind en wel zou willen hebben en uiteraard de Cane Corso waar ik over vertelde. Maar dat kan gewoon nietquote:Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dankbaar zeker.
Maar je gaat toch wel hechten aan de dieren lijkt mij
En de Rottweiler?quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja ik werk er nog maar pas, dus het valt nog mee. Er zijn wel een aantal katten die ik ontzettend leuk vind en wel zou willen hebben en uiteraard de Cane Corso waar ik over vertelde. Maar dat kan gewoon niet
Dat is wel een beetje een misverstand hoor... De katten in de lange gang hebben echt een super leven! Lekker met veel vriendjes, veel verschillende slaapplekken, speeltjes, onbeperkt naar buiten en onbeperkt water en voer en twee keer per dag vers vlees. Dat is meer dan huiskatten vaak kunnen zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 12:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, maar ik denk dat je dan moet denken dat ze in het asiel geen leuk leven hebben en ze beter af zijn bij een nieuw baasje
Ik zou elke rott die binnenkomt mee naar huis nemenquote:
Ik heb die drang heel erg met de Cane Corso. Maar goed, pa en ma gaan uit hun lint als ik dat doequote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou elke rott die binnenkomt mee naar huis nemen![]()
En herders
Oh, ik bedoel het ook niet dat het asiel slecht is ofzo, maar meer dat ze beter af zijn bij een nieuw baasje enzo....quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een misverstand hoor... De katten in de lange gang hebben echt een super leven! Lekker met veel vriendjes, veel verschillende slaapplekken, speeltjes, onbeperkt naar buiten en onbeperkt water en voer en twee keer per dag vers vlees. Dat is meer dan huiskatten vaak kunnen zeggen
Qua aandacht zit het ook wel goed. Alleen is een leuk huis natuurlijk wat we willen
Ik ga morgen informeren naar een herder pupquote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou elke rott die binnenkomt mee naar huis nemen![]()
En herders
Niet per definitie, maar ik snap wat je bedoelt. Ze moeten ook naar een huisje waar iemand met liefde voor ze zorgt en aandacht geeft. Wij doen dat ook uiteraard, maar het is zo anders, vaak weinig tijd om uitgebreid de katten te knuffelen en borstelen en zo. Dat is wel jammer.quote:Op zondag 14 november 2010 12:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel het ook niet dat het asiel slecht is ofzo, maar meer dat ze beter af zijn bij een nieuw baasje enzo....
Jep. Mijn 2e kat komt ook uit het asiel....quote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar ik snap wat je bedoelt. Ze moeten ook naar een huisje waar iemand met liefde voor ze zorgt en aandacht geeft. Wij doen dat ook uiteraard, maar het is zo anders, vaak weinig tijd om uitgebreid de katten te knuffelen en borstelen en zo. Dat is wel jammer.
Ik mag van mn hond geen hond erbij nemenquote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga morgen informeren naar een herder pup![]()
[ afbeelding ]
Die tweede kat heeft geen batterijen maar loopt op netstroom?quote:
Coole nachtbaggerquote:
Dat dusquote:Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou t niet kunnen, in n asiel.. Ik wil dan werkelijk alles mee naar huis nemen
Dat zet je na een tijdje een beetje van je af denk ik, zoals bij wel meer beroepen. Anders ben je al gauw een kattenvrouwtje.quote:Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou t niet kunnen, in n asiel.. Ik wil dan werkelijk alles mee naar huis nemen
Was het maar kut dan was het nog watquote:
nou, nat is het welquote:Op zondag 14 november 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het maar kut dan was het nog wat
Geen regen hierquote:
niet eerlijkquote:
Je mag wel hierheen komenquote:
nee, ik ben al onderweg naar een plaats waar het hopelijk niet regent, maar buienradar zegt dat het daar ook nat isquote:
Dat is ook niet leukquote:Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben al onderweg naar een plaats waar het hopelijk niet regent, maar buienradar zegt dat het daar ook nat is
het allerergst is nog, dat als je door de plassen loopt, want die kan je soms niet ontwijken dat die spatters tegen je benen aankletsen als je je voet optilt.. Dat vind ik zo verschrikkelijkquote:
Ik vind het echt leuk om in de plassen te stampenquote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het allerergst is nog, dat als je door de plassen loopt, want die kan je soms niet ontwijken dat die spatters tegen je benen aankletsen als je je voet optilt.. Dat vind ik zo verschrikkelijk
ja, als je daarna thuis een hete douche kan nemen en geen dunne waterdoorlatende schoentjes en panty aanhebtquote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om in de plassen te stampen
ik heb het ook met kinderen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat zet je na een tijdje een beetje van je af denk ik, zoals bij wel meer beroepen. Anders ben je al gauw een kattenvrouwtje.
Enne, goeie'morgen' menschen
ik had dat vrijdagquote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind het heerlijk om te miepen
Ik ben vandaag in een miepbui
Ooohhhquote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om in de plassen te stampen
oke voor de zieligpart: ik heb pijn aan mn knie en aan mn buik en aan mn rugquote:Op zondag 14 november 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had dat vrijdaggewoon lekker even op alles zeiken en zielig doen
Leuk is dat hequote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohhh
Ik ben gister met mijn dronken hoofd midden in de grootste plas gesprongen die ik kon vinden
Soms moet je daar gewoon in mee gaanquote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk is dat he![]()
Doe het vaak met mn zoon. Dan komt ie naar beneden gerent en roept: MAMA STAMPEN REGEN NU!!
Dat zijn wel heel enge woorden hoorquote:Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms moet je daar gewoon in mee gaanEn gewoon vergeten dat je eigenlijk volwassen en verantwoordelijk bent
Is hij ondermaats?quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind de buschauffeur tof. Hij heeft de verwarming hoger gezet
nee, het is niet jonufudusuwuquzurutuyumukuiupulugubunumunuvucunududequote:
Ja daarom. Ik was met mn 42 jarige buurman. De eerste keer dat ik op een plas afrende hield ie me tegenquote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel enge woorden hoor
tenzij er on voor staatquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Nou, volwassen én verantwoordelijk? Mij nie gezien
Ja inderdaad!!quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik was met mn 42 jarige buurman. De eerste keer dat ik op een plas afrende hield ie me tegenDaarna wilde hij niet meespringen want daar konden zijn schoenen niet tegen. Ik stond daar verdomme met mn suede laarzen van 150 euro
Ben benieuwd of die het gaan overleven
Mannen!! Watjes zijn het!
nee want die heeft geen bus maar n touringcarquote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is niet jonufudusuwuquzurutuyumukuiupulugubunumunuvucunudude
ja, dat is een heul verschilquote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee want die heeft geen bus maar n touringcar
ik heb dat met van die wipkippen ( heten ze echt zoquote:Op zondag 14 november 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
Niks is zo leuk als lekker ongegeneerd in de plassen stampen![]()
Ik kan ook nooit een schommel weerstaanAls ik er 1 zie MOET ik even schommelen
voor hummes welquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is een heul verschil
Ik zat pas foto's te bekijken en blijkbaar moet ik altijd van de glijbaan als ik in een dierentuin benquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met van die wipkippen ( heten ze echt zo? ) van die wiebeldingen op zo'n veer
moet er altijd even op
oh coolquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat pas foto's te bekijken en blijkbaar moet ik altijd van de glijbaan als ik in een dierentuin ben![]()
Ja die heten echt zo
en springquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, weer door de regen lopen, dus adios mensjes
Ha, dat heb ik een tijd geleden nog es geprobeerd, maar die dingen raken de grond als je te ver leunt. Die veer is op een kindergewicht gemaakt, dus dat werkt niet helemaal lekker.quote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met van die wipkippen ( heten ze echt zo? ) van die wiebeldingen op zo'n veer
moet er altijd even op
Ja dat is ook zo leukquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh coolik twijfelde ff of t vaag lokaal brabants woord was of niet
valt weer mee!
Ik kan me nooit beheersen als er in dierentuinen of pretparken ofzo van die planken staan met zon tekening erop waar je je kop door kan steken en n lelijke foto kan maken
De enige wipkip waar ik nog wel es op wil!quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Tally het volgende:
Wipkippen
Asielpoesjes
Überhaupt diertjes
quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige wipkip waar ik nog wel es op wil!
Dan hou ik het wippen des te langer vol.quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef Tally het volgende:
![]()
Hoe langer je wacht, des te uitgelubberde veer he
Superbootsquote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Goed nieuws! Mn laarzen hebben het avontuur goed overleefd
one of this days this boots are gonna walk all over youquote:
don't step on my..quote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
one of this days this boots are gonna walk all over you
blue suede shoesquote:
Wat voor avontuur?quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Goed nieuws! Mn laarzen hebben het avontuur goed overleefd
ach dan zijn die vierhonderd andere winkels wel open :p wonen in n wereldstadquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoop niet dat de AH hier dat ook gedaan heeft!
Snuit woont niet in een wereldstad, maar in Utrecht.quote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ach dan zijn die vierhonderd andere winkels wel open :p wonen in n wereldstad
Vleutenquote:Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snuit woont niet in een wereldstad, maar in Utrecht.
Die interesseren me niet, moet boodschappen doenquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach dan zijn die vierhonderd andere winkels wel open :p wonen in n wereldstad
wie geef jij kusjes in de stadquote:
er zijn zoooveel supermarkten, al gaan alle ah's dicht dan ist nog npquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die interesseren me niet, moet boodschappen doen
Ik ben meer geïnteresseerd in de 'waar'. Dan ga ik er naartoe, en zorg ik dat ik bij de 'wie' kom.quote:Op zondag 14 november 2010 14:29 schreef littledrummergirl het volgende:
wie geef jij kusjes in de stad
line up boyquote:Op zondag 14 november 2010 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in de 'waar'. Dan ga ik er naartoe, en zorg ik dat ik bij de 'wie' kom.
True, hebben nog een Jumbo ergens om de hoekquote:Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn zoooveel supermarkten, al gaan alle ah's dicht dan ist nog np
Ik wacht niet, ik eis mijn plek gewoon op.quote:
Dat is waarquote:Op zondag 14 november 2010 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit droog hoor. Daarbij een goed excuus voor warme chocomel
owja, subtiel was niet jouw ding hequote:Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht niet, ik eis mijn plek gewoon op.
Ik kan heel subtiel zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
owja, subtiel was niet jouw ding he
tegengassende mannenquote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan heel subtiel zijn.Maar ik kan ook heel goed voor mijzelf opkomen.
dan had je lijf het vast ff nodigquote:
Hai!quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan had je lijf het vast ff nodiggoeiemorgen
Lekker tochquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ik heb uitgeslapen tot 10 uur, normaal ben ik rond 7 uur wakker
Lekker vrolijkquote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Murmeli het volgende:
Zo, nagels weer in 10 verschillende kleuren
pics!quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Murmeli het volgende:
Woeiiiiquote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Murmeli het volgende:
Maar dat is leukquote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ooit, in en ver en duister verleden zat ik op het HBO. Niet dat ik studeerde, ik zat voornamelijk te gamen in het computerlokaal. Vooral Quake 2. Wij waren de eerste die het daar speelde, vanaf de demo en hebben het flink verspreid met 5 man. We hadden zelfs een clan, genaamd Black List Order, of BLO.
Hoor ik toch gisteren dat tot een half jaar geleden, toen de installatie van Vista daar het echt onmogelijk maakte om zelf iets te installeren, er nog steeds Quake 2 werd gespeeld, en dat de clan BLO nog steeds bestond.
Meer dan 10 jaar nadat ik en een paar vrienden dat hadden opgericht
Cool!!!quote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ooit, in en ver en duister verleden zat ik op het HBO. Niet dat ik studeerde, ik zat voornamelijk te gamen in het computerlokaal. Vooral Quake 2. Wij waren de eerste die het daar speelde, vanaf de demo en hebben het flink verspreid met 5 man. We hadden zelfs een clan, genaamd Black List Order, of BLO.
Hoor ik toch gisteren dat tot een half jaar geleden, toen de installatie van Vista daar het echt onmogelijk maakte om zelf iets te installeren, er nog steeds Quake 2 werd gespeeld, en dat de clan BLO nog steeds bestond.
En niet eens als ransaapquote:Op zondag 14 november 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een legacy achter gelaten
Coolness!quote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
hier is het ook net pimp my style ( -Engel- heeft oorbellen in en een ketting omquote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer helemaal schoon en geschoren en good looking
Haha, handig wel hoor, als ze je een drankje voorhouden daar..quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed( volgens G. Dien ik rapido spaans te leren maar verder dan Si kom Ik momenteel niet
)
por que tienes que aprender espanol?quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed( volgens G. Dien ik rapido spaans te leren maar verder dan Si kom Ik momenteel niet
)
wo (al zit ik dan in rotjeknor)quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Haha, handig wel hoor, als ze je een drankje voorhouden daar..
Wanneer weer terug?
Spannendste race in jaren en die mis jequote:Op zondag 14 november 2010 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh kut, heel de F1 glad vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |