Meer aubergine, maar omdat ik echt wit haar van mezelf heb viel dat wel heel erg opquote:Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaaf!
Fel paars, of aubergine?
Maar dan is misschien kastanje bruin wat?
Klopt, maar vloeibaar spul in de pil, waardoor het sneller wordt opgenomen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Advil = ibu als ik me niet vergis.
Daarnaast had ik een hele doos ibu staan, en heb 600 mg genomen dus het zou wel wat moeten doen inmiddels
Dapper!!quote:Op zondag 14 november 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
Omg! Meisje naast me in de trein heeft blote benen
Oww, dan heb je nog ff tijd om wat te bedenkenquote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer aubergine, maar omdat ik echt wit haar van mezelf heb viel dat wel heel erg op![]()
Mjah ik weet nog niet welke kleur en heb er nog ff geen geld voor ook
Juistquote:Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oww, dan heb je nog ff tijd om wat te bedenken
Ja maar ik durf de grote wijze Q toch niet dom te noemenquote:
Ik ben geen meisje, ik zit niet Yuki in de trein maar ik heb wel blote benen. Maar dat komt doordat ik nog in bed lig.quote:Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist![]()
[..]
Ja maar ik durf de grote wijze Q toch niet dom te noemen
quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef tyrant het volgende:
goeiemorgen, msswel een idee voorde meet ipv die eeuwige stairway2heaven....schaatsen in utrecht..
Lekker slapen is altijd goed.quote:Op zondag 14 november 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
wat heb ik lekker geslapen zeg
ik knalde echt als n blok in slaap gewoonquote:
Baas boven baas.quote:Op zondag 14 november 2010 11:24 schreef Myraela het volgende:
Mijn wekker ging om 9 uur en ik kwam er rond 11 pas uitrollen. Wat heerlijk.
welke dan..?quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Zin in zaterdag, meeting(niet met singles though)
ik zombie in t ovquote:Op zondag 14 november 2010 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas boven baas.Ik werd om 9 uur wakker en dat vond ik al heerlijk. Meteen maar opgestaan ook en loop nu lekker in huis te zombie'en!
Ik ben meteen gaan douchen. Nu mijn nagels aan het doen en ga zo weg. Ik ben klaarwakker.quote:Op zondag 14 november 2010 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas boven baas.Ik werd om 9 uur wakker en dat vond ik al heerlijk. Meteen maar opgestaan ook en loop nu lekker in huis te zombie'en!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |