Zwolle,maar je moet wel minstens 50e meenemen, 200e als je serieus wil spelen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
waar is dat?
ik heb al te lang niet gepokerd
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Gasol het volgende:
Cablegunmaster en zijn natte poes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Gasol het volgende:
Cablegunmaster en zijn natte poes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
nomnomnomquote:Op zondag 14 november 2010 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft kortingsbonnen voor de mac....
* Spezza19 twijfelt of ie even langsrijdt
Haiquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Solique het volgende:
Fles rum is leeg
Maar eens kijken wat er nog staat.![]()
Heyquote:
Trusten Myrquote:
Trustequote:
Trustenquote:Op zondag 14 november 2010 01:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook slapen nachtbrakershouden jullie de boel heel?
quote:
Gedeeltelijkquote:
Goedemorgenquote:
Jij hebt echt een hersenschudding he?quote:
Pijnlijk maar niet duizelig ofzo, gelukkig maar. Was wel een nare val.quote:Op zondag 14 november 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hersenschudding he?
Hoe is t nu? *aait over bolletje*
Gelukkig iddquote:Op zondag 14 november 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Pijnlijk maar niet duizelig ofzo, gelukkig maar. Was wel een nare val..
Yukiquote:
kopje koffie schuift naar Yukiquote:Op zondag 14 november 2010 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heeft er iemand een flinke dosis ibuprofen voor me?
Oh wacht, vind net een doosje
En hij is nog houdbaar
Dat weten we nou wel.quote:Op zondag 14 november 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
Ik lig naast Kally in bed. Ik heb vannacht tussen Kally en Charmed_Angel geslapen.
Wereldreizigerquote:
Huppel!quote:
Ja ik las het.quote:Op zondag 14 november 2010 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Huppel!![]()
Ik heb de barre tocht overleefd.Om in mn eigen stad van mn fiets te vallen met mn kop op de weg.
Had ik zin in.quote:Op zondag 14 november 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het.
Waarom doe je dat ook?
Logisch welquote:
Mag ik ook een kusje?quote:Op zondag 14 november 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owww Qtie toch!
*voorzichtig kusje geeft
Ben jij ook gevallen dan?quote:
* ibu en glaasje water geeftquote:Op zondag 14 november 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki![]()
Kun je de ibu ook doorgeven?
Serieus? Ik ben jaloers.quote:Op zondag 14 november 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
Ik lig naast Kally in bed. Ik heb vannacht tussen Kally en Charmed_Angel geslapen.
Jeetje wat actief al zo vroegquote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Het is zondag. Nog voor half 11.
En ik zit in de trein
waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Het is zondag. Nog voor half 11.
En ik zit in de trein
You tell him girlquote:
Inderdaad!quote:
Ik drink nooit koffiequote:Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad!
Oeh, thee, lekker, ik zal het kusje heroverwegen
@kluts, mogge!
Hi meisje!quote:
Ik? Ik ben haske liefquote:
Nee en het is volgende week hequote:Op zondag 14 november 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hi meisje!
Had ik je nou laatst al mijn nummer gegeven? Voor het geval dat je nog zin hebt in een knuf morgen?
Ik ga straks lekker languit in bad liggenquote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil eigenlijk douchen maar ben te lam om in actie te komen
daar vind ik niks aan in m'n eentjequote:Op zondag 14 november 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker languit in bad liggen
Heerlijk. Lekker mn badeendradio erbij, maskertje op enzquote:Op zondag 14 november 2010 10:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar vind ik niks aan in m'n eentje
10 over 10 al buiten. Dat is echt schandalig lang geleden op de zondagquote:
Dat maak ik regelmatig meequote:Op zondag 14 november 2010 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
10 over 10 al buiten. Dat is echt schandalig lang geleden op de zondag
Ik ga heul actief doenquote:Op zondag 14 november 2010 10:31 schreef detijd het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?
moet bijna wel speciaal zijn als je zo vroeg al op pad bent.
Hier een luie rustig aan zondag
Ik wil weer extencions maar geen idee welke kleurquote:Op zondag 14 november 2010 10:47 schreef Yuki het volgende:
En ik moet naar de kapper/iemand die m'n haar wil verven.
Ik erger me dood aan de uitgroei
Uitgroei behandelen is misschien wel goedkoper toch?quote:Op zondag 14 november 2010 10:47 schreef Yuki het volgende:
En ik moet naar de kapper/iemand die m'n haar wil verven.
Ik erger me dood aan de uitgroei
Wat voor kleur huid en ogen heb je? Gebruik je make-up?quote:Op zondag 14 november 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil weer extencions maar geen idee welke kleur
Dan moet t nog steeds geverfd hèquote:Op zondag 14 november 2010 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uitgroei behandelen is misschien wel goedkoper toch?
Leuk, schaatsen.... Niet dat ik het kan ofzo...
wit, blauw, zeldenquote:Op zondag 14 november 2010 10:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat voor kleur huid en ogen heb je? Gebruik je make-up?
Gewoon doenquote:
Zorgen aan je hoofd? Stress die eruit moet?quote:
Dan iig niet rood denk ik...quote:
Stress + beginnende verkoudheidquote:Op zondag 14 november 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen aan je hoofd? Stress die eruit moet?
Komt wel wijffie
Ik had paar maanden terug paarse extencionsquote:Op zondag 14 november 2010 10:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan iig niet rood denk ik...
Misschien een tint donkerder blond met een heel klein beetje goudblond erdoor? Of streepjes goudblond erdoor?
Of wat ik heb: voorkant eigen kleur, zij en achter rode en rood/paarse strepen
quote:Op zondag 14 november 2010 10:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stress + beginnende verkoudheid
Baal wel flink, want t zit nogal geconcentreerd op 1 plek en het doet nu extreem pijn om m'n hoofd naar beneden te houden. Wat straks toch wel een paar keer moet bij schoenen en schaatsen aan/uit trekken
Advil = ibu als ik me niet vergis.quote:
Gaaf!quote:Op zondag 14 november 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had paar maanden terug paarse extencions![]()
Gewoon strepen, het moet juist door mn witte haar en huid niet te erg opvallen
Meer aubergine, maar omdat ik echt wit haar van mezelf heb viel dat wel heel erg opquote:Op zondag 14 november 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gaaf!
Fel paars, of aubergine?
Maar dan is misschien kastanje bruin wat?
Klopt, maar vloeibaar spul in de pil, waardoor het sneller wordt opgenomen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Advil = ibu als ik me niet vergis.
Daarnaast had ik een hele doos ibu staan, en heb 600 mg genomen dus het zou wel wat moeten doen inmiddels
Dapper!!quote:Op zondag 14 november 2010 11:01 schreef Yuki het volgende:
Omg! Meisje naast me in de trein heeft blote benen
Oww, dan heb je nog ff tijd om wat te bedenkenquote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer aubergine, maar omdat ik echt wit haar van mezelf heb viel dat wel heel erg op![]()
Mjah ik weet nog niet welke kleur en heb er nog ff geen geld voor ook
Juistquote:Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oww, dan heb je nog ff tijd om wat te bedenken
Ja maar ik durf de grote wijze Q toch niet dom te noemenquote:
Ik ben geen meisje, ik zit niet Yuki in de trein maar ik heb wel blote benen. Maar dat komt doordat ik nog in bed lig.quote:Op zondag 14 november 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist![]()
[..]
Ja maar ik durf de grote wijze Q toch niet dom te noemen
quote:Op zondag 14 november 2010 11:09 schreef tyrant het volgende:
goeiemorgen, msswel een idee voorde meet ipv die eeuwige stairway2heaven....schaatsen in utrecht..
Lekker slapen is altijd goed.quote:Op zondag 14 november 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
wat heb ik lekker geslapen zeg
ik knalde echt als n blok in slaap gewoonquote:
Baas boven baas.quote:Op zondag 14 november 2010 11:24 schreef Myraela het volgende:
Mijn wekker ging om 9 uur en ik kwam er rond 11 pas uitrollen. Wat heerlijk.
welke dan..?quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Zin in zaterdag, meeting(niet met singles though)
ik zombie in t ovquote:Op zondag 14 november 2010 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas boven baas.Ik werd om 9 uur wakker en dat vond ik al heerlijk. Meteen maar opgestaan ook en loop nu lekker in huis te zombie'en!
Ik ben meteen gaan douchen. Nu mijn nagels aan het doen en ga zo weg. Ik ben klaarwakker.quote:Op zondag 14 november 2010 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas boven baas.Ik werd om 9 uur wakker en dat vond ik al heerlijk. Meteen maar opgestaan ook en loop nu lekker in huis te zombie'en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |