Zwolle,maar je moet wel minstens 50e meenemen, 200e als je serieus wil spelen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
waar is dat?
ik heb al te lang niet gepokerd
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Gasol het volgende:
Cablegunmaster en zijn natte poes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Gasol het volgende:
Cablegunmaster en zijn natte poes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
nomnomnomquote:Op zondag 14 november 2010 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft kortingsbonnen voor de mac....
* Spezza19 twijfelt of ie even langsrijdt
Haiquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef Solique het volgende:
Fles rum is leeg
Maar eens kijken wat er nog staat.![]()
Heyquote:
Trusten Myrquote:
Trustequote:
Trustenquote:Op zondag 14 november 2010 01:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook slapen nachtbrakershouden jullie de boel heel?
quote:
Gedeeltelijkquote:
Goedemorgenquote:
Jij hebt echt een hersenschudding he?quote:
Pijnlijk maar niet duizelig ofzo, gelukkig maar. Was wel een nare val.quote:Op zondag 14 november 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hersenschudding he?
Hoe is t nu? *aait over bolletje*
Gelukkig iddquote:Op zondag 14 november 2010 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Pijnlijk maar niet duizelig ofzo, gelukkig maar. Was wel een nare val..
Yukiquote:
kopje koffie schuift naar Yukiquote:Op zondag 14 november 2010 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heeft er iemand een flinke dosis ibuprofen voor me?
Oh wacht, vind net een doosje
En hij is nog houdbaar
Dat weten we nou wel.quote:Op zondag 14 november 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
Ik lig naast Kally in bed. Ik heb vannacht tussen Kally en Charmed_Angel geslapen.
Wereldreizigerquote:
Huppel!quote:
Ja ik las het.quote:Op zondag 14 november 2010 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Huppel!![]()
Ik heb de barre tocht overleefd.Om in mn eigen stad van mn fiets te vallen met mn kop op de weg.
Had ik zin in.quote:Op zondag 14 november 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het.
Waarom doe je dat ook?
Logisch welquote:
Mag ik ook een kusje?quote:Op zondag 14 november 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owww Qtie toch!
*voorzichtig kusje geeft
Ben jij ook gevallen dan?quote:
* ibu en glaasje water geeftquote:Op zondag 14 november 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki![]()
Kun je de ibu ook doorgeven?
Serieus? Ik ben jaloers.quote:Op zondag 14 november 2010 10:04 schreef Graseter het volgende:
Ik lig naast Kally in bed. Ik heb vannacht tussen Kally en Charmed_Angel geslapen.
Jeetje wat actief al zo vroegquote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Het is zondag. Nog voor half 11.
En ik zit in de trein
waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 14 november 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
Het is zondag. Nog voor half 11.
En ik zit in de trein
You tell him girlquote:
Inderdaad!quote:
Ik drink nooit koffiequote:Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad!
Oeh, thee, lekker, ik zal het kusje heroverwegen
@kluts, mogge!
Hi meisje!quote:
Ik? Ik ben haske liefquote:
Nee en het is volgende week hequote:Op zondag 14 november 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hi meisje!
Had ik je nou laatst al mijn nummer gegeven? Voor het geval dat je nog zin hebt in een knuf morgen?
Ik ga straks lekker languit in bad liggenquote:Op zondag 14 november 2010 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil eigenlijk douchen maar ben te lam om in actie te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |