Ik mag van mn hond geen hond erbij nemenquote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga morgen informeren naar een herder pup![]()
[ afbeelding ]
Die tweede kat heeft geen batterijen maar loopt op netstroom?quote:
Coole nachtbaggerquote:
Dat dusquote:Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou t niet kunnen, in n asiel.. Ik wil dan werkelijk alles mee naar huis nemen
Dat zet je na een tijdje een beetje van je af denk ik, zoals bij wel meer beroepen. Anders ben je al gauw een kattenvrouwtje.quote:Op zondag 14 november 2010 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou t niet kunnen, in n asiel.. Ik wil dan werkelijk alles mee naar huis nemen
Was het maar kut dan was het nog watquote:
nou, nat is het welquote:Op zondag 14 november 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het maar kut dan was het nog wat
Geen regen hierquote:
niet eerlijkquote:
Je mag wel hierheen komenquote:
nee, ik ben al onderweg naar een plaats waar het hopelijk niet regent, maar buienradar zegt dat het daar ook nat isquote:
Dat is ook niet leukquote:Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben al onderweg naar een plaats waar het hopelijk niet regent, maar buienradar zegt dat het daar ook nat is
het allerergst is nog, dat als je door de plassen loopt, want die kan je soms niet ontwijken dat die spatters tegen je benen aankletsen als je je voet optilt.. Dat vind ik zo verschrikkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |