Lekker vrolijkquote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Murmeli het volgende:
Zo, nagels weer in 10 verschillende kleuren
pics!quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Murmeli het volgende:
Woeiiiiquote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef Murmeli het volgende:
Maar dat is leukquote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ooit, in en ver en duister verleden zat ik op het HBO. Niet dat ik studeerde, ik zat voornamelijk te gamen in het computerlokaal. Vooral Quake 2. Wij waren de eerste die het daar speelde, vanaf de demo en hebben het flink verspreid met 5 man. We hadden zelfs een clan, genaamd Black List Order, of BLO.
Hoor ik toch gisteren dat tot een half jaar geleden, toen de installatie van Vista daar het echt onmogelijk maakte om zelf iets te installeren, er nog steeds Quake 2 werd gespeeld, en dat de clan BLO nog steeds bestond.
Meer dan 10 jaar nadat ik en een paar vrienden dat hadden opgericht
Cool!!!quote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ooit, in en ver en duister verleden zat ik op het HBO. Niet dat ik studeerde, ik zat voornamelijk te gamen in het computerlokaal. Vooral Quake 2. Wij waren de eerste die het daar speelde, vanaf de demo en hebben het flink verspreid met 5 man. We hadden zelfs een clan, genaamd Black List Order, of BLO.
Hoor ik toch gisteren dat tot een half jaar geleden, toen de installatie van Vista daar het echt onmogelijk maakte om zelf iets te installeren, er nog steeds Quake 2 werd gespeeld, en dat de clan BLO nog steeds bestond.
En niet eens als ransaapquote:Op zondag 14 november 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een legacy achter gelaten
Coolness!quote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
hier is het ook net pimp my style ( -Engel- heeft oorbellen in en een ketting omquote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer helemaal schoon en geschoren en good looking
Haha, handig wel hoor, als ze je een drankje voorhouden daar..quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed( volgens G. Dien ik rapido spaans te leren maar verder dan Si kom Ik momenteel niet
)
por que tienes que aprender espanol?quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed( volgens G. Dien ik rapido spaans te leren maar verder dan Si kom Ik momenteel niet
)
wo (al zit ik dan in rotjeknor)quote:Op zondag 14 november 2010 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Haha, handig wel hoor, als ze je een drankje voorhouden daar..
Wanneer weer terug?
Spannendste race in jaren en die mis jequote:Op zondag 14 november 2010 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh kut, heel de F1 glad vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |