ik had dat vrijdagquote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind het heerlijk om te miepen
Ik ben vandaag in een miepbui
Ooohhhquote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om in de plassen te stampen
oke voor de zieligpart: ik heb pijn aan mn knie en aan mn buik en aan mn rugquote:Op zondag 14 november 2010 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had dat vrijdaggewoon lekker even op alles zeiken en zielig doen
Leuk is dat hequote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohhh
Ik ben gister met mijn dronken hoofd midden in de grootste plas gesprongen die ik kon vinden
Soms moet je daar gewoon in mee gaanquote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk is dat he![]()
Doe het vaak met mn zoon. Dan komt ie naar beneden gerent en roept: MAMA STAMPEN REGEN NU!!
Dat zijn wel heel enge woorden hoorquote:Op zondag 14 november 2010 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms moet je daar gewoon in mee gaanEn gewoon vergeten dat je eigenlijk volwassen en verantwoordelijk bent
Is hij ondermaats?quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind de buschauffeur tof. Hij heeft de verwarming hoger gezet
nee, het is niet jonufudusuwuquzurutuyumukuiupulugubunumunuvucunududequote:
Ja daarom. Ik was met mn 42 jarige buurman. De eerste keer dat ik op een plas afrende hield ie me tegenquote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel enge woorden hoor
tenzij er on voor staatquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Nou, volwassen én verantwoordelijk? Mij nie gezien
Ja inderdaad!!quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik was met mn 42 jarige buurman. De eerste keer dat ik op een plas afrende hield ie me tegenDaarna wilde hij niet meespringen want daar konden zijn schoenen niet tegen. Ik stond daar verdomme met mn suede laarzen van 150 euro
Ben benieuwd of die het gaan overleven
Mannen!! Watjes zijn het!
nee want die heeft geen bus maar n touringcarquote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is niet jonufudusuwuquzurutuyumukuiupulugubunumunuvucunudude
ja, dat is een heul verschilquote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee want die heeft geen bus maar n touringcar
ik heb dat met van die wipkippen ( heten ze echt zoquote:Op zondag 14 november 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
Niks is zo leuk als lekker ongegeneerd in de plassen stampen![]()
Ik kan ook nooit een schommel weerstaanAls ik er 1 zie MOET ik even schommelen
voor hummes welquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is een heul verschil
Ik zat pas foto's te bekijken en blijkbaar moet ik altijd van de glijbaan als ik in een dierentuin benquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met van die wipkippen ( heten ze echt zo? ) van die wiebeldingen op zo'n veer
moet er altijd even op
oh coolquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat pas foto's te bekijken en blijkbaar moet ik altijd van de glijbaan als ik in een dierentuin ben![]()
Ja die heten echt zo
en springquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, weer door de regen lopen, dus adios mensjes
Ha, dat heb ik een tijd geleden nog es geprobeerd, maar die dingen raken de grond als je te ver leunt. Die veer is op een kindergewicht gemaakt, dus dat werkt niet helemaal lekker.quote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met van die wipkippen ( heten ze echt zo? ) van die wiebeldingen op zo'n veer
moet er altijd even op
Ja dat is ook zo leukquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh coolik twijfelde ff of t vaag lokaal brabants woord was of niet
valt weer mee!
Ik kan me nooit beheersen als er in dierentuinen of pretparken ofzo van die planken staan met zon tekening erop waar je je kop door kan steken en n lelijke foto kan maken
De enige wipkip waar ik nog wel es op wil!quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Tally het volgende:
Wipkippen
Asielpoesjes
Überhaupt diertjes
quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige wipkip waar ik nog wel es op wil!
Dan hou ik het wippen des te langer vol.quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef Tally het volgende:
![]()
Hoe langer je wacht, des te uitgelubberde veer he
Superbootsquote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Goed nieuws! Mn laarzen hebben het avontuur goed overleefd
one of this days this boots are gonna walk all over youquote:
don't step on my..quote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
one of this days this boots are gonna walk all over you
blue suede shoesquote:
Wat voor avontuur?quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Goed nieuws! Mn laarzen hebben het avontuur goed overleefd
ach dan zijn die vierhonderd andere winkels wel open :p wonen in n wereldstadquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoop niet dat de AH hier dat ook gedaan heeft!
Snuit woont niet in een wereldstad, maar in Utrecht.quote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ach dan zijn die vierhonderd andere winkels wel open :p wonen in n wereldstad
Vleutenquote:Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snuit woont niet in een wereldstad, maar in Utrecht.
Die interesseren me niet, moet boodschappen doenquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach dan zijn die vierhonderd andere winkels wel open :p wonen in n wereldstad
wie geef jij kusjes in de stadquote:
er zijn zoooveel supermarkten, al gaan alle ah's dicht dan ist nog npquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die interesseren me niet, moet boodschappen doen
Ik ben meer geïnteresseerd in de 'waar'. Dan ga ik er naartoe, en zorg ik dat ik bij de 'wie' kom.quote:Op zondag 14 november 2010 14:29 schreef littledrummergirl het volgende:
wie geef jij kusjes in de stad
line up boyquote:Op zondag 14 november 2010 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in de 'waar'. Dan ga ik er naartoe, en zorg ik dat ik bij de 'wie' kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |