Is niet echt handig om in m'n eentje met OV naar de Melkweg te gaan dus zoveel keus heb ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Was het maar waar... wil er eigenlijk wel heen, maar liever naar de show in de melkweg morgen waar ze Troublegum integraal spelen...
17de auto alweer.quote:Weer auto uitgebrand in Den Bosch
Voor de vijfde maal in een week tijd is in Den Bosch een auto in vlammen op gegaan.
In de nacht van zondag op maandag ging aan de Parallelweg in Den Bosch een auto in vlammen op. Rond tien voor vier kwam de melding van de brand binnen bij de brandweer. Toen de brandweer ter plaatse kwam stond de auto geheel in brand. De oorzaak van de brand is vrijwel zeker brandstichting. Eerder deze week gingen al auto's in vlammen op aan de Robijn, Hengmeng, Heerendonklaan en de Harp in Den Bosch
Lullig.quote:
ja, ik las het ook... zolang ze maar niet in de Maaspoort komenquote:
Hengmeng is op de Maaspoort.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ik las het ook... zolang ze maar niet in de Maaspoort komen![]()
Nee,serieus, wat is daar nou leuk aan?
oh, overheen gelezenquote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hengmeng is op de Maaspoort.
Waar en wat?quote:
hallo enzoquote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Onderwijsboulevard, wiehoew.
Ik dacht, ik laat even weten dat ik er ben enzo.
Hoi!quote:
omdat we de kinderen hier niet wakker willen maken!quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoi!Waarom fluisteren we?
Zo dat is netjes.quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oehhh, ik heb een 9,5 voor mn mondeling Engels gehaald.![]()
Ik moet mijn blijheid even kwijt, haha.
Hoi trouwens.
nicequote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oehhh, ik heb een 9,5 voor mn mondeling Engels gehaald.![]()
Ik moet mijn blijheid even kwijt, haha.
Hoi trouwens.
Zijn die hier dan? Ik denk dat ik een van de jongsten ben.quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
omdat we de kinderen hier niet wakker willen maken!
bijdehand lijkt wel ouder, maar hij is eigenlijk nog maar een kindje. en barrie is ook niet zo oudquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zijn die hier dan? Ik denk dat ik een van de jongsten ben.
Okee, dan weet ik voor wie we op moeten passen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bijdehand lijkt wel ouder, maar hij is eigenlijk nog maar een kindje. en barrie is ook niet zo oud![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zijn die hier dan? Ik denk dat ik een van de jongsten ben.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bijdehand lijkt wel ouder, maar hij is eigenlijk nog maar een kindje. en barrie is ook niet zo oud![]()
Ja. Fed voelt zich al een grote jongen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Fed voelt zich al een grote jongen.
Dankje! Haha.quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Ow en het liedje van je ondertitel is leuk!
Fed is misschien niet heel groot, maar wel volwassenquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Fed voelt zich al een grote jongen.
Volwassenquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Fed is misschien niet heel groot, maar wel volwassen![]()
nee jij met je volwassen grappen als je gedronken hebtquote:
sorry mam, zal stoppenquote:
Braaf.quote:
Vertel jij dan eens een volwassen grap?quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee jij met je volwassen grappen als je gedronken hebt![]()
Hm... zou dat het proberen waard zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Vertel je dan wel de details?quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... zou dat het proberen waard zijn?
Je mag komen kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vertel je dan wel de details?
Kom maar hierheen. Het huis moet nog gepoetst worden.quote:
Hmmz nee het is nog te vroeg.quote:
Yeah, zo vul ik graag m'n nachten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Het huis moet nog gepoetst worden.
ik ook. daarom ga ik nu slapenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmmz nee het is nog te vroeg.
Fairytalessuck heeft een nieuwe vader gevonden.quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ook. daarom ga ik nu slapenzou jij ook moeten doen. iets met ritme enzo
Trusten allemaal
Als je zo'n sexy pakje aantrekt...quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yeah, zo vul ik graag m'n nachten.
Then we call it a datequote:
Ritme, wat is dat?quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ook. daarom ga ik nu slapenzou jij ook moeten doen. iets met ritme enzo
Trusten allemaal
Dat kan niet, ik was zijn mama al?quote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fairytalessuck heeft een nieuwe vader gevonden.
Truste
Ohh zo'n skipak bedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je zo'n sexy pakje aantrekt...
ze zei paar dagen geleden zelf dat ze dat aan wilde gaan passen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fairytalessuck heeft een nieuwe vader gevonden.
Truste
quote:
Zo'n frans huishoudsterpakjequote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ohh zo'n skipak bedoel je?
Prima, da's in ieder geval lekker warm, zo midden in de nacht.
Ik ook. Zullen we samen dan poepen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Gezellig! Ben altijd al benieuwd geweest hoe jij liggend je bed onder gaat poepen.
Gadverdamme wat een ranzige praktijken spelen er zich bij jou af!quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze zei paar dagen geleden zelf dat ze dat aan wilde gaan passen hoorhelp haar alleen eraan herinneren, Haha.
trouwens, zij was vanmiddag nog mijn mama. dus als ik dan haar zoon en vader ben... Huh
Ik ben het ook aan aan het passen hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze zei paar dagen geleden zelf dat ze dat aan wilde gaan passen hoorhelp haar alleen eraan herinneren, Haha.
trouwens, zij was vanmiddag nog mijn mama. dus als ik dan haar zoon en vader ben... Huh
Meisjes poepen niet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we samen dan poepen?
Idd. Fedquote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een ranzige praktijken spelen er zich bij jou af!
Dat kan niet he, dan wordt je date jaloers.quote:
Alleen lekkere meisjes poepen niet. Dus bewijs hetquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een ranzige praktijken spelen er zich bij jou af!
quote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat kan niet he, dan wordt je date jaloers.
Misschien wilt zij wel poetsen terwijl jij aan het poepen bent?quote:
Oke gezellig samen poepen!quote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen lekkere meisjes poepen niet. Dus bewijs het![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien wilt zij wel poetsen terwijl jij aan het poepen bent?
Dan ga ik wel moedertje spelen ofzo met FE.
Dan toch maar op een bankje zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke gezellig samen poepen!
Fairytalessuck, leef je maar uit hoor.
Ja. Poepen is niks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan toch maar op een bankje zitten
Ja een beetje jullie poep opruimen zeker, dacht het niet he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke gezellig samen poepen!
Fairytalessuck, leef je maar uit hoor.
Iddquote:
Da's kut altijd ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb helemaal geen controle gehad in de trein.Weet je hoeveel biertjes ik voor die veel te dure kutkaartjes had kunnen kopen.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IddZijn we het daarover eens.
Ik ben dit jaar 1x gecontroleerd, heb 3 treinen per dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb helemaal geen controle gehad in de trein.Weet je hoeveel biertjes ik voor die veel te dure kutkaartjes had kunnen kopen.
quote:
Ja was super!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Da's kut altijd ja.
Heb je het wel leuk gehad?
Een beetje ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Verlicht de pijn iets.
Dan pak je nu toch nog een (paar) extra bier?quote:
Of laat je trakterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan pak je nu toch nog een (paar) extra bier?
Snoepzakje en met een vol buikje thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net zoals bij kinderfeestjes.
Hendig sjiek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snoepzakje en met een vol buikje thuis
'Neem je zwembroek mee'quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Neem je zwembroek mee'
en dan gaan bowlen
Weltruste!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga slapen. Mag over 5,5 uur opdoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |