Misschien wilt zij wel poetsen terwijl jij aan het poepen bent?quote:
Oke gezellig samen poepen!quote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen lekkere meisjes poepen niet. Dus bewijs het![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien wilt zij wel poetsen terwijl jij aan het poepen bent?
Dan ga ik wel moedertje spelen ofzo met FE.
Dan toch maar op een bankje zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke gezellig samen poepen!
Fairytalessuck, leef je maar uit hoor.
Ja. Poepen is niks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan toch maar op een bankje zitten
Ja een beetje jullie poep opruimen zeker, dacht het niet he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke gezellig samen poepen!
Fairytalessuck, leef je maar uit hoor.
Iddquote:
Da's kut altijd ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb helemaal geen controle gehad in de trein.Weet je hoeveel biertjes ik voor die veel te dure kutkaartjes had kunnen kopen.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IddZijn we het daarover eens.
Ik ben dit jaar 1x gecontroleerd, heb 3 treinen per dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb helemaal geen controle gehad in de trein.Weet je hoeveel biertjes ik voor die veel te dure kutkaartjes had kunnen kopen.
quote:
Ja was super!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Da's kut altijd ja.
Heb je het wel leuk gehad?
Een beetje ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Verlicht de pijn iets.
Dan pak je nu toch nog een (paar) extra bier?quote:
Of laat je trakterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan pak je nu toch nog een (paar) extra bier?
Snoepzakje en met een vol buikje thuisquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net zoals bij kinderfeestjes.
Hendig sjiek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snoepzakje en met een vol buikje thuis
'Neem je zwembroek mee'quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Neem je zwembroek mee'
en dan gaan bowlen
Weltruste!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga slapen. Mag over 5,5 uur opdoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |