Je mag komen kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vertel je dan wel de details?
Kom maar hierheen. Het huis moet nog gepoetst worden.quote:
Hmmz nee het is nog te vroeg.quote:
Yeah, zo vul ik graag m'n nachten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Het huis moet nog gepoetst worden.
ik ook. daarom ga ik nu slapenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmmz nee het is nog te vroeg.
Fairytalessuck heeft een nieuwe vader gevonden.quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ook. daarom ga ik nu slapenzou jij ook moeten doen. iets met ritme enzo
Trusten allemaal
Als je zo'n sexy pakje aantrekt...quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yeah, zo vul ik graag m'n nachten.
Then we call it a datequote:
Ritme, wat is dat?quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ook. daarom ga ik nu slapenzou jij ook moeten doen. iets met ritme enzo
Trusten allemaal
Dat kan niet, ik was zijn mama al?quote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fairytalessuck heeft een nieuwe vader gevonden.
Truste
Ohh zo'n skipak bedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je zo'n sexy pakje aantrekt...
ze zei paar dagen geleden zelf dat ze dat aan wilde gaan passen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fairytalessuck heeft een nieuwe vader gevonden.
Truste
quote:
Zo'n frans huishoudsterpakjequote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ohh zo'n skipak bedoel je?
Prima, da's in ieder geval lekker warm, zo midden in de nacht.
Ik ook. Zullen we samen dan poepen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Gezellig! Ben altijd al benieuwd geweest hoe jij liggend je bed onder gaat poepen.
Gadverdamme wat een ranzige praktijken spelen er zich bij jou af!quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze zei paar dagen geleden zelf dat ze dat aan wilde gaan passen hoorhelp haar alleen eraan herinneren, Haha.
trouwens, zij was vanmiddag nog mijn mama. dus als ik dan haar zoon en vader ben... Huh
Ik ben het ook aan aan het passen hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze zei paar dagen geleden zelf dat ze dat aan wilde gaan passen hoorhelp haar alleen eraan herinneren, Haha.
trouwens, zij was vanmiddag nog mijn mama. dus als ik dan haar zoon en vader ben... Huh
Meisjes poepen niet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we samen dan poepen?
Idd. Fedquote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een ranzige praktijken spelen er zich bij jou af!
Dat kan niet he, dan wordt je date jaloers.quote:
Alleen lekkere meisjes poepen niet. Dus bewijs hetquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een ranzige praktijken spelen er zich bij jou af!
quote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat kan niet he, dan wordt je date jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |