Hoi!quote:
omdat we de kinderen hier niet wakker willen maken!quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoi!Waarom fluisteren we?
Zo dat is netjes.quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oehhh, ik heb een 9,5 voor mn mondeling Engels gehaald.![]()
Ik moet mijn blijheid even kwijt, haha.
Hoi trouwens.
nicequote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oehhh, ik heb een 9,5 voor mn mondeling Engels gehaald.![]()
Ik moet mijn blijheid even kwijt, haha.
Hoi trouwens.
Zijn die hier dan? Ik denk dat ik een van de jongsten ben.quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
omdat we de kinderen hier niet wakker willen maken!
bijdehand lijkt wel ouder, maar hij is eigenlijk nog maar een kindje. en barrie is ook niet zo oudquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zijn die hier dan? Ik denk dat ik een van de jongsten ben.
Okee, dan weet ik voor wie we op moeten passen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bijdehand lijkt wel ouder, maar hij is eigenlijk nog maar een kindje. en barrie is ook niet zo oud![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zijn die hier dan? Ik denk dat ik een van de jongsten ben.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bijdehand lijkt wel ouder, maar hij is eigenlijk nog maar een kindje. en barrie is ook niet zo oud![]()
Ja. Fed voelt zich al een grote jongen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Fed voelt zich al een grote jongen.
Dankje! Haha.quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Ow en het liedje van je ondertitel is leuk!
Fed is misschien niet heel groot, maar wel volwassenquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Fed voelt zich al een grote jongen.
Volwassenquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Fed is misschien niet heel groot, maar wel volwassen![]()
nee jij met je volwassen grappen als je gedronken hebtquote:
sorry mam, zal stoppenquote:
Braaf.quote:
Vertel jij dan eens een volwassen grap?quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee jij met je volwassen grappen als je gedronken hebt![]()
Hm... zou dat het proberen waard zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Vertel je dan wel de details?quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... zou dat het proberen waard zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |