Is niet echt handig om in m'n eentje met OV naar de Melkweg te gaan dus zoveel keus heb ik niet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Was het maar waar... wil er eigenlijk wel heen, maar liever naar de show in de melkweg morgen waar ze Troublegum integraal spelen...
17de auto alweer.quote:Weer auto uitgebrand in Den Bosch
Voor de vijfde maal in een week tijd is in Den Bosch een auto in vlammen op gegaan.
In de nacht van zondag op maandag ging aan de Parallelweg in Den Bosch een auto in vlammen op. Rond tien voor vier kwam de melding van de brand binnen bij de brandweer. Toen de brandweer ter plaatse kwam stond de auto geheel in brand. De oorzaak van de brand is vrijwel zeker brandstichting. Eerder deze week gingen al auto's in vlammen op aan de Robijn, Hengmeng, Heerendonklaan en de Harp in Den Bosch
Lullig.quote:
ja, ik las het ook... zolang ze maar niet in de Maaspoort komenquote:
Hengmeng is op de Maaspoort.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ik las het ook... zolang ze maar niet in de Maaspoort komen![]()
Nee,serieus, wat is daar nou leuk aan?
oh, overheen gelezenquote:Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hengmeng is op de Maaspoort.
Waar en wat?quote:
hallo enzoquote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Onderwijsboulevard, wiehoew.
Ik dacht, ik laat even weten dat ik er ben enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |