Waarom stel je aan mij deze vragen als je jouw mening al klaar hebt? Ben je soms bevooroordeeld?quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gebeurde voor het behalen van het diploma toch?
Dit is geen mening.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Waarom stel je aan mij deze vragen als je jouw mening al klaar hebt? Ben je soms bevooroordeeld?
Volgens mij staat er geen woord Spaans tussen: 78 procent van de PVV-kiezers en 83 procent van alle Nederlanders wil dat Wilders Lucassen uit de fractie zet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, dat valt nog wel bij te spindoctoren hoor, als ik het hier zo lees. Lucassen naar voren komen als vader des vaderlands..
Niet alleen. Het ging ook over de reacties op dit forum waarbij men teveel aan het doordraven was.quote:Van dat yvonne van hertumsitje?
Ik denk niet dat iemand dat serieus neemt hoor, Damian.
De teneur van jouw berichten over deze kwestie lijkt mij althans glashelder.quote:
Volgens mij kunnen ze dat makkelijk nog omdraaien dus. Ik heb geweldige staaltje spindoctoren gezien daarnet. Het is vreemd dat Wilders zich in zwijgen hult, je verwacht een beetje doortastendheid. Ik weet niet waar dat op duidt, maar de zaak is zeker nog niet verloren.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er geen woord Spaans tussen: 78 procent van de PVV-kiezers en 83 procent van alle Nederlanders wil dat Wilders Lucassen uit de fractie zet.
[..]
Volgens mij maak je er teveel ophef van. Het is uiteraard een in en in verdrietige, smerige, vuile zaak dat Lucassen op een yvonne van hertumsitje staat, maar de meeste mensen (ongeacht politieke voorkeur), met name op dit forum, weten gelukkig wel waar abraham de mosterd haalt mbt yvonne van hertum.quote:Niet alleen. Het ging ook over de reacties op dit forum waarbij men teveel aan het doordraven was.
Dat was geen polemiekje, want je haalde er ook toen al onterecht mijn -overigens rechtse- politieke voorkeur bij. Op 1 of andere manier ben je blijkbaar direct links en dus bevooroordeeld als je ietwat kritisch staat tov het geachte Kamerlid Lucassen tav wat over hem recent in de media terecht is gekomen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De teneur van jouw berichten over deze kwestie lijkt mij althans glashelder.
Gisteren hebben we hierover ook een polemiek gevoerd.
Friek, kom op man, je gaat toch geen stukken van Afshin Elian posten, of all people.quote:Op zondag 14 november 2010 17:03 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Afshin Ellian van de Elsevier gelijk gaat krijgen. Al vind ik zijn stuk verder een beetje de boel vergoeilijken en vervallen in typisch links/rechts-denken.
[..]
Elsevier
Nee. Ik denk dat dit een oprecht geluid is.quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij kunnen ze dat makkelijk nog omdraaien dus. Ik heb geweldige staaltje spindoctoren gezien daarnet. Het is vreemd dat Wilders zich in zwijgen hult, je verwacht een beetje doortastendheid. Ik weet niet waar dat op duidt, maar de zaak is zeker nog niet verloren.
Nee. Ik vertel jou met name over berichten die gingen over verkrachting en pedofilie op dit forumquote:Volgens mij maak je er teveel ophef van. Het is uiteraard een in en in verdrietige, smerige, vuile zaak dat Lucassen op een yvonne van hertumsitje staat, maar de meeste mensen (ongeacht politieke voorkeur), met name op dit forum, weten gelukkig wel waar abraham de mosterd haalt mbt yvonne van hertum.
yippp Damian draaft door... hij beschuldigde mij ook.quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij maak je er teveel ophef van. Het is uiteraard een in en in verdrietige, smerige, vuile zaak dat Lucassen op een yvonne van hertumsitje staat, maar de meeste mensen (ongeacht politieke voorkeur), met name op dit forum, weten gelukkig wel waar abraham de mosterd haalt mbt yvonne van hertum.
die Yvonnedinges is een pedojager, van het type heksenjager..quote:Op zondag 14 november 2010 12:27 schreef damian5700 het volgende:
Als jij de ontembare neiging hebt om Lucassen uit te maken voor een verkrachter en pedofiel; doe je best maar.![]()
Polemiek of niet. De teneur van jouw berichten is duidelijk voor mij en dan vind ik het vreemd en bijzonder dat je de nodige informatie ontbeert, maar daarvan niets aantrekt voor jouw gespin en suggesties die jij maakt..quote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was geen polemiekje, want je haalde er ook toen al onterecht mijn -overigens rechtse- politieke voorkeur bij. Op 1 of andere manier ben je blijkbaar direct links en dus bevooroordeeld als je ietwat kritisch staat tov het geachte Kamerlid Lucassen tav wat over hem recent in de media terecht is gekomen.
zijn teneur is anti-Lucassen en anti-PVV.... net zoals de rest van Nederland..quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Polemiek of niet. De teneur van jouw berichten is duidelijk voor mij en dan vind ik het vreemd en bijzonder dat je de nodige informatie ontbeert, maar daarvan niets aantrekt voor jouw gespin en suggesties die jij maakt..
Je hoeft dit ook niet op jouw eigen persoontje te betrekken. Ik geef alleen aan dat er van een aantal zaken en de termen waarin wordt gesproken geen enkele sprake is (en daarbij heb ik ook aangegeven waarom daarvan geen enkele sprake is).quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
die Yvonnedinges is een pedojager, van het type heksenjager..
is niet mijn mening over Lucassen...
Dat is prima. Maar als ik feiten aangeef vanuit de berichtgeving en de uitspraak eerste aanleg en het hoger beroep dan kan er van alles worden bij verzonnen, maar dat strook eenvoudigweg niet met die feiten.quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zijn teneur is anti-Lucassen en anti-PVV.... net zoals de rest van Nederland..
je doet alsof het iets bijzonders en iets heel ergs is ..
ja natuurlijk.... overdrijven is nooit goed. ... kijk ook eens naar jezelf
Nou ja, het is ook niet alsof ik zijn mening deel, maar ik kom graag tot een genuanceerd oordeel. Dit stuk was zeker niet geweldig, maar het staat wel op de site van Elsevier wat toch een van de prominente opiniebladen is. Overigens ken ik de beste man nog niet zo lang (sinds kort eigenlijk pas, aangezien ik nu een Elsevier-applicatie op m'n iPhone hebquote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Friek, kom op man, je gaat toch geen stukken van Afshin Elian posten, of all people.Het is al langer duidelijk dat die man volkomen de weg kwijt is, en niet zo'n beetje ook. Al zijn columns hebben dezelfde nare anti-PvdA, Wilders-kontlik thema's. Er zit geen enkele grijstint in zijn stukken, het is allemaal geschreven met 1 duidelijk doel, en we weten allemaal wat dat is.
Ik verwacht van types als Sachertorte wel dat ze graag dit soort propaganda-braaksel posten, maar niet van jou.
Had 'm net al gepost.quote:Op zondag 14 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
Ah gossie, nu doet Elsevier huilie: http://www.elsevier.nl/we(...)taire-eer-redden.htm
Enorm leedvermaak bij de linkse media en bij de linkse opiniemakers. Ze zijn in de zevende hemel. Er is een wedstrijd gaande bij de linkse columnisten van de dagbladen rond de affaire Eric Lucassen.
Gek hè?
Dat hebben de andere journalisten al gedaan. De lijst van de PvdA is alleen niet echt goed doorgelicht, kun je mij helpen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
Ik ga eens even googlen op andere PVV-fractieleden. Er moet meer te vinden zijn
Volgens mij is Lucassen ook een dropout, want anders ga je niet met atheneum naar de onderofficieren school.quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
Dit is te makkelijk, ik begon onderaan en vind al meteen:
Andre Elissen h.a.v.o. in Limburg (geen diploma, maar overgangsbewijs 4/5)
Hey een school dropout
Dat zijn allemaal misdadigers, verkrachters, schuinsmarcheerders, non-valeurs, pedofielen enz. enz.quote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat hebben de andere journalisten al gedaan. De lijst van de PvdA is alleen niet echt goed doorgelicht, kun je mij helpen?
Jij google'd snel zegquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal misdadigers, verkrachters, schuinsmarcheerders, non-valeurs, pedofielen enz. enz.
Nee. Ander soort problemen, want die zijn links. Hooguit een ban-de-bom demonstratie. Voor de rest zijn het heilige bonen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal misdadigers, verkrachters, schuinsmarcheerders, non-valeurs, pedofielen enz. enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |