abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88669983
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:47 schreef Lamon. het volgende:
Was dit trouwens achteraf de reden waarom ze politici immuniteit wilden geven? Van wie kwam dat ook alweer, ik hou het niet meer bij...
Dat ging, als ik me het goed herinner, over meningsvrijheid en groepsbelediging. Niet over ontucht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:51:57 #202
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88669987
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:47 schreef Lamon. het volgende:
Was dit trouwens achteraf de reden waarom ze politici immuniteit wilden geven? Van wie kwam dat ook alweer, ik hou het niet meer bij...
1 seconde google op de dik gedrukte quote woorden en : http://www.nrc.nl/binnenl(...)_in_formatie_bepleit
of doel jij op iets anders dan alleen uitspreken waar het hart van overloopt?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88670000
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Alleen al de tenlastelegging in beschouwing nemend is er geen sprake van chantage, verkrachting noch kinderen. Dit zijn inderdaad allemaal termen die hopeloos de plank misslaan.
http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf
Ze spreken over meisjes dat is wel ongeveer gelijk aan kinderen zeker ook omdat deze dames toen minderjarig waren. Daarnaast is het geen chantage maar wel misbruik maken van de positie als leidinggevende en voorbeeldfiguur.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88670042
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze spreken over meisjes dat is wel ongeveer gelijk aan kinderen zeker ook omdat deze dames toen minderjarig waren. Daarnaast is het geen chantage maar wel misbruik maken van de positie als leidinggevende en voorbeeldfiguur.
In de tenlastelegging is daar geen sprake van. Wat dat betreft beaam ik jouw opmerking dat termen als verkrachting de plank misslaat.

Er staat in de uitspraak van de rechtbank nog een andere mooie, uiterst relevante zin; Hetgeen verdachte meer of anders is tenlastegelegd is niet bewezen.
Verdachte moet daarvan worden vrijgesproken.
pi_88670071
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In de tenlastelegging is daar geen sprake van. Wat dat betreft beaam ik jouw opmerking dat termen als verkrachting de plank misslaat.
Waar is geen sprake van meisjes? of van misbruik maken van de positie als leidinggevende? Want dat haal ik beide wel uit je linkje.
pi_88670115
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waar is geen sprake van meisjes? of van misbruik maken van de positie als leidinggevende? Want dat haal ik beide wel uit je linkje.
Dit moet je dan even citeren, want het woord meisje ben ik in de uitspraak niet tegengekomen, maar ik kan erover heen hebben gelezen. Evenmin in de tenlastelegging, overigens.

Ik zie het trouwens een keer staan in de zin jonge vrouwen, meisjes veeleer.

Heb ik er toch overheen gelezen.

En dan zijn meisjes kinderen en dat staat weer gelijk aan pedofiel. Is het cirkeltje weer rond. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door damian5700 op 13-11-2010 14:03:36 ]
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:59:28 #207
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88670148
Zouden er nog mensen voor de kamer te vinden zijn, als iedereen zijn misdragingen in de jonge jaren, nog jaren wordt nagedragen?

Want vraag me af hoeveel linkse studenten nu in de oppositie zitten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:01:10 #208
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88670200
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:59 schreef sunny16947 het volgende:
Zouden er nog mensen voor de kamer te vinden zijn, als iedereen zijn misdragingen in de jonge jaren, nog jaren wordt nagedragen?

Want vraag me af hoeveel linkse studenten nu in de oppositie zitten.
Je zegt het inderdaad zelf al. Er zit namelijk een behoorlijk verschil tussen misdragingen en misdrijven. Zeker als je nog eens niet open en eerlijke bent over je verleden, wat ik vermoed dat hij niet was.

Maar ieder het zijne daarover natuurlijk.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88670276
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit moet je dan even citeren, want het woord meisje ben ik in de uitspraak niet tegengekomen, maar ik kan erover heen hebben gelezen. Evenmin in de tenlastelegging, overigens.

Ik zie het trouwens een keer staan in de zin jonge vrouwen, meisjes veeleer.

Heb ik er toch overheen gelezen.

En dan zijn meisjes kinderen en dat staat weer gelijk aan pedofiel. Is het cirkeltje weer rond. :')
Pedofiel gaat mij te ver maar minderjarige meisjes zijn volgens mij nog wel kinderen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:04:28 #210
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88670284
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Arglist het volgende:

[..]

Je zegt het inderdaad zelf al. Er zit namelijk een behoorlijk verschil tussen misdragingen en misdrijven. Zeker als je nog eens niet open en eerlijke bent over je verleden, wat ik vermoed dat hij niet was.

Maar ieder het zijne daarover natuurlijk.
Typeerde het wat mild.
Kraken is toch een misdrijf?
Rellen en ramen inslaan, verstoring openbare orde, is toch een misdrijf.

En dat is nog het minste.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_88670307
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:04 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Typeerde het wat mild.

Waar zijn de veroordelingen voor al die zaken?
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:07:14 #212
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88670345
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:04 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Typeerde het wat mild.

Je hoeft mij niet uit te leggen wat misdrijven zijn hoor, maar wil je nu beweren dat er parlementsleden zijn die zich aan een van die dingen die jij opnoemt schuldig hebben gemaakt? Nou jongen, start een onderzoek, de dossiers zullen vast wel op straat tegen een kapperssalon liggen. Liggen ze daar niet dan kan je gewoon in de archieven zoeken want rechterlijke uitspraken zijn openbaar, misschien kom je wel een Femke H. tegen. Succes.
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:08:34 #213
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88670370
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:04 schreef du_ke het volgende:

Pedofiel gaat mij te ver maar minderjarige meisjes zijn volgens mij nog wel kinderen.
[Z] krasse krasse krase, ongeschikt.
In dat jaartal van pleging was 18 de norm, de dametjes waren nog geen 18, dus hij was toen bij de NLse wet, gemaakt door de door "ons allemaal" de kamers in gestemden, pedofiel
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88670382
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat kan. De stelling dat Nederland kindsoldaten rekruteert werd immers op dit forum breed gedragen, dus ik ben niet verbaasd.
pi_88670495
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:08 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

In dat jaartal van pleging was 18 de norm, de dametjes waren nog geen 18, dus hij was toen bij de NLse wet, gemaakt door de door "ons allemaal" de kamers in gestemden, pedofiel
Omdat de vrouwen in kwestie op dat moment geen 5 jaar waren, is niet voor niets sprake van een lichte strafmaat.
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:18:10 #216
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_88670576
quote:

[..]

Onzin, pedofolie is een term die slaat op het zich aangetrokken voelen tot kinderen bij wie de puberteit nog niet is ingetreden. De wet mag weliswaar restricties opleggen qua leeftijd, maar het schenden daarvan is natuurlijk niet automatisch pedofilie.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:22:38 #217
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88670670
Ja, seks met een minderjarige =/= pedofilie.
pi_88670694
quote:

[..]

In de verklaring van de geestelijk verzorger zou het gaan om meisjes (kinderen zo je wilt) tussen de 17 en 20 jaar oud. De cursisten zijn niet enkel gerekruteerd op de leeftijd van 17, veronderstel ik. :')
En dan is het, in het kader van jouw stellingname, natuurlijk de leeftijd van de meisjes (kinderen zo je wilt) waarmee Lucassen seks heeft gehad wel van belang .
Of heb je daarover wat andere informatie?
pi_88670749
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja, seks met een minderjarige =/= pedofilie.
Prepuberaal is een voorwaarde voor zuivere toepassing van dit begrip.
pi_88671164
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:41 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik weet niet wie nu erger zijn, de mensen achter zo'n site of Lucassen.
Ze strijden om de eer :')
pi_88671390
Ik zie ff niet waar dat gedoe over pedofilie vandaan komt.
De beste man is veroordeeld wegens ontucht. Niet wegens pedofilie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:57:53 #222
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88671431
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:18 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Onzin, pedofolie is een term die slaat op het zich aangetrokken voelen tot kinderen bij wie de puberteit nog niet is ingetreden. De wet mag weliswaar restricties opleggen qua leeftijd, maar het schenden daarvan is natuurlijk niet automatisch pedofilie.
Ah, dus als de wet zegt, dat ik 100 mag rijden en ik rij 120 dan is dat niet automatisch een snelheidsovertreding? Toch eens op de volgende verbalisant uitproberen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88671437
Nee, het is geen pedofiel, het is natuurlijk wel een veroordeelde ontuchtpleger in de organisatie van Geert Wilders.
pi_88671447
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, dus als de wet zegt, dat ik 100 mag rijden en ik rij 120 dan is dat niet automatisch een snelheidsovertreding? Toch eens op de volgende verbalisant uitproberen.
Het is inderdaad hoe sommigen nog steeds zichzelf proberen te overtuigen dat Lucassen een toffe peer is :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:59:05 #225
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88671455
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:55 schreef capricia het volgende:
Pedofilie is dan ook geen delict, maar de benaming voor een aandoening, of hoe je het dan ook wil noemen.
pi_88671490
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:55 schreef capricia het volgende:
Je kan in Nederland dan ook niet worden veroordeeld voor pedofilie. Wat dat betreft hebben we juridisch gezien in Nederland nul pedofielen.
pi_88671492
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:58 schreef Monidique het volgende:
Nee, het is geen pedofiel, het is natuurlijk wel een veroordeelde ontuchtpleger in de organisatie van Geert Wilders.
Inderdaad zeuren over pedofilie is gewoon flauw en meer Wildersstijl dan serieuze kritiek.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:00:30 #228
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88671495
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Het is een snelheidsovertreding, maar je rijbewijs wordt toch ook niet ingetrokken? De term pedofilie lijkt me wel duidelijk en snap ook niet waar iedereen het over heeft. Beetje bedenkelijk niveau als je het mij vraagt.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:04:27 #229
66444 Lord_Vetinari
pi_88671613
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef Arglist het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Het is een snelheidsovertreding, maar je rijbewijs wordt toch ook niet ingetrokken? De term pedofilie lijkt me wel duidelijk en snap ook niet waar iedereen het over heeft. Beetje bedenkelijk niveau als je het mij vraagt.
Niks onzin. Er wordt aangegeven dat de wet grenzen stelt en dat het verbreken ervan niet datgene genoemd mag worden, waar de wet die grensen voor stelt. Noem me simpel, maar volgens mij zou dan de hele basis van die wet weg zijn. Als je de grenzen van de wet overschrijdt, bega je de misdaad die in de wet door die grenzen afgebakend wordt.

In dit geval: Als de wet toen zei dat sex met mensen van minder dan 18 jaar pedosexualiteit was en de dames die deze meneer gepaald heeft waren 17, dan is meneer schuldig aan pedosexualiteit. 1 en 1 is nog altijd 2.

Overigens: Als ik 151 rij waar ik 100 mag wordt wel degelijk mijn rijbewijs ingetrokken. Ik overschrijd namelijk de grenzen die de wet stelt en maak me dus schuldig aan hetgene dat die wet wil beheersen, namelijk het in bedwang houden van de snelheid.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:08:30 #230
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88671701
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niks onzin. Er wordt aangegeven dat de wet grenzen stelt en dat het verbreken ervan niet datgene genoemd mag worden, waar de wet die grensen voor stelt. Noem me simpel, maar volgens mij zou dan de hele basis van die wet weg zijn. Als je de grenzen van de wet overschrijdt, bega je de misdaad die in de wet door die grenzen afgebakend wordt.

In dit geval: Als de wet toen zei dat sex met mensen van minder dan 18 jaar pedosexualiteit was en de dames die deze meneer gepaald heeft waren 17, dan is meneer schuldig aan pedosexualiteit. 1 en 1 is nog altijd 2.
Net als dat je rijbewijs pas bij een bepaalde snelheid wordt afgenomen, zo heeft pedofilie ook een bepaalde voorwaarden die, raad eens, op 17 jarige leeftijd niet meer bestaan. Zoek de term eens op want dit slaat natuurlijk allemaal nergens op.

Verder is hij gewoon veroordeeld voor ontucht met minderjarigen dan wel ondergeschikten dus ik zie het probleem niet echt. De feiten lijken mij duidelijk.

Maar jij mag het pedofiele blijven noemen als je daar vrolijk van wordt.
pi_88671714
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vind dat wanneer jij een ontembare neiging hebt meneer Lucassen voor pedofiel uit te maken vooral moet doen wat je niet laten kan.
Het heeft alleen weinig van doen met een zuivere toepassing van het begrip pedofiel. Nog afgezien of de meisjes (of kinderen, zo je wilt) waarmee Lucassen seks mee heeft gehad daadwerkelijk 17 waren, immers de desbetreffende cursisten waren in de leeftijd van 17-20 jaar.
pi_88671798
Wat zitten jullie allemaal nou te jankeballen? Lucassen in een buurtgriezel die niet goed bij zn hoofd is. Daar doet de ontucht-kwestie niets aan af. Figuren als die Lucassen horen thuis in een gesticht, niet in de Tweede Kamer.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:13:00 #233
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88671818
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zitten jullie allemaal nou te jankeballen? Lucassen in een buurtgriezel die niet goed bij zn hoofd is. Daar doet de ontucht-kwestie niets aan af. Figuren als die Lucassen horen thuis in een gesticht, niet in de Tweede Kamer.
Zeker niet in de Tweede Kamer wat mij betreft. Maar daar waren we 't allemaal wel over eens dacht ik zo.
pi_88671844
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef Arglist het volgende:

[..]

Zeker niet in de Tweede Kamer wat mij betreft.
Waarom niet? Het PVV-electoraat dient toch ook representatief vertegenwoordigd te worden?
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:15:21 #235
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88671874
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom niet? Het PVV-electoraat dient toch ook representatief vertegenwoordigd te worden?
Omdat ik er mee zit dat hij niet alleen het PVV-electoraat vertegenwoordigt maar het hele Nederlandse volk, mij incluis.
En eerlijk gezegd heb ik daar geen behoefte aan, zeker niet als hij ook nog eens woordvoerder is op wijken en integratie....
pi_88671880
Helaas heeft de kwestie Lucassen geen enkele invloed op de populariteit van de PVV, vrees ik.
pi_88671884
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

:D

Op zich vraag ik me wel af wat er op tegen is dat iemand met een strafblad volksvertegenwoordiger geworden is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88671931
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef Arglist het volgende:

[..]

Omdat ik er mee zit dat hij niet alleen het PVV-electoraat vertegenwoordigt maar het hele Nederlandse volk, mij incluis.
Dat doet hij niet. Het is geen staatshoofd, die je wel zo zou kunnen zien.
pi_88671951
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Op zich vraag ik me wel af wat er op tegen is dat iemand met een strafblad volksvertegenwoordiger geworden is.
Dat kan toch gewoon? Alleen bij kwesties waar individuele Kamerleden de fout in gaan op onderwerpen waar partijen zich juist op profileren is behalve saillant ook nog eens schadelijk. Dan wordt zo'n persoon al gauw onhoudbaar.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:18:40 #240
66444 Lord_Vetinari
pi_88671952
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets te maken heeft met integriteit en te chanteren te zijn.
pi_88671988
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets te maken heeft met integriteit en te chanteren te zijn.
Bij Lucassen is de kwestie zo breeduit gemeten dat van een chantabele positie nauwelijks sprake van kan zijn.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:21:50 #242
66444 Lord_Vetinari
pi_88672036
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bij Lucassen is de kwestie zo breeduit gemeten dat van een chantabele positie nauwelijks sprake van kan zijn.
True. Maar wei weet wie er nog meer dingen in de kast heeft die niet bekend mogen worden. Of zou jij het leuk vinden als je in de Kamer zat en iemand wil gaan openbaren dat je vroeger bent veroordeeld voor het neuken met varkens of zo? Ook al heb je je straf uitgezeten.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:23:43 #243
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88672083
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat doet hij niet. Het is geen staatshoofd, die je wel zo zou kunnen zien.
Dat doet hij wel. Hij vertegenwoordigt het algemeen belang. Hij praat over wat goed is voor Nederland, volgens hem dan, en wat dus ook goed is voor mij, volgens hem dan. Het is zijn taak als volksvertegenwoordiger om het hele volk te vertegenwoordigen, en het staat ook in zijn taakomschrijving in de grondwet.
pi_88672105
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

True. Maar wei weet wie er nog meer dingen in de kast heeft die niet bekend mogen worden. Of zou jij het leuk vinden als je in de Kamer zat en iemand wil gaan openbaren dat je vroeger bent veroordeeld voor het neuken met varkens of zo? Ook al heb je je straf uitgezeten.
Ik denk inderdaad dat het gesprekje met Wilders ook is gevraagd of er nog meer lijken in de kast lagen.
En dat lijkt me ook het grootste probleem voor Lucassen. De relatie tussen hem en de voorman van de PVV is behoorlijk verstoord.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:25:06 #245
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88672117
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als lid van de PvdD heb je dan wel een probleem denk ik zo :P Hetzelfde is van toepassing op Lucassen :')
pi_88672132
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Lucassen is dus dubbel gestraft, toen, en nu weer. Hij had kunnen weten dat dit boven water zou komen en aangegrepen zou worden voor een hetze. Hij had beter niet op deze positie bij de PVV kunnen gaan zitten.
Maar pedofiel slaat natuurlijk nergens op. Meisjes van 17 tot 20 weten over het algemeen heel goed wat ze doen hoor.
pi_88672240
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:

Maar pedofiel slaat natuurlijk nergens op. Meisjes van 17 tot 20 weten over het algemeen heel goed wat ze doen hoor.
In dit geval was er echter geen sprake van wederzijdse instemming. Meneer heeft zijn machtspositie gebruikt om sex te hebben met deze meisjes. De meisjes werd namelijk verteld dat ze hun diploma niet zouden krijgen als ze geen sex met hun instructeurs zouden hebben.
pi_88672246
quote:

[..]

Lucassen is dus dubbel gestraft, toen, en nu weer. Hij had kunnen weten dat dit boven water zou komen en aangegrepen zou worden voor een hetze. Hij had beter niet op deze positie bij de PVV kunnen gaan zitten.
Hij heeft het zichzelf aangedaan. Toen door misbruik te maken van zijn functie en nu door het pluche te verkiezen boven integriteit in het kader van de selectieprocedure.
Er zijn heel wat mensen die de dupe worden van zijn gedrag en handelen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:30:34 #249
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88672253
quote:

[..]

Het enige verschil is dat hij nu een betaalde straf krijgt terwijl hij het was die de laatste keer moest betalen. Heeft hij toch aardig voor elkaar als je het mij vraagt.
pi_88672309
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In dit geval was er echter geen sprake van wederzijdse instemming. Meneer heeft zijn machtspositie gebruikt om sex te hebben met deze meisjes. De meisjes werd namelijk verteld dat ze hun diploma niet zouden krijgen als ze geen sex met hun instructeurs zouden hebben.
Niet helemaal waar. Voor de cursisten die geen seks hadden met die groep instructeurs was de opleiding veel zwaarder. Daarom hebben degene die niet waren gediend van de seksuele toenaderingen aan de bel getrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')