quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef shadowflash het volgende:
Waar we uiteindelijk bijna 4 keer een deel 22 hadden
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inleverpunt PM Dottey (alle ingezonden inzendingen doen mee aan de wedstrijd)
doet die gekke foto het nou nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 13-11-2010 13:51:19 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
zeik niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehe
tevens: photoshoppen <3
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Dottey het volgende:
zo!
finally.. ik kan aan de battle beginnen
copy pasten enzo is gedaan!
Doe dan weer eens mee man!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik en nog iemand hadden die aangemaakt , maar die werden direct verwijdert hehehe
tevens: photoshoppen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe dan weer eens mee man!IK ben ondertussen getrouwd ... EEN BUITENHUWELIJKS HUWELIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gtst muziekje *
Dat doe je snel in een zomertje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef shadowflash het volgende:
[..]
IK ben ondertussen getrouwd ... EEN BUITENHUWELIJKS HUWELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* gtst muziekje *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat doe je snel in een zomertje!![]()
Nou dan verbreek ik de verloving
ohoooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gelukkig blijft de harde kern er nog , zoals Lindgren![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ohooooooo![]()
Je bent nog geen eens een jaar samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
helemaal niet! Je kunt alle kanten uit juist!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ohooooooo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gelukkig blijft de harde kern er nog , zoals Lindgren
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jawel , de 12e , gister dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je bent nog geen eens een jaar samen
Dat is eerder een half jaar. Serieus, ik ken jou nog geen eens een jaar!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jawel , de 12e , gister dus.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. inzending gemaakt..
Nu maar opsturen naar de geliefde Dottey (A)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen iets anders proberen.![]()
tot en met zondag!!! Jeetje!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
De NEUK!!!! Is dit weer uit de diepste gewelven van Fok naar boven gesleurd?!?!?
TOP!!!En ook een leuke foto om mee te werken! Helaas heb ik geen tijd!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
De NEUK!!!! Is dit weer uit de diepste gewelven van Fok naar boven gesleurd?!?!?
TOP!!!En ook een leuke foto om mee te werken! Helaas heb ik geen tijd!
same herequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef ToT het volgende:
Godverdomme 3 uur mee bezig geweest, non-stop!
Ingestuurd!
Krijgen we een keer hoogstaande plaatjes ben ik niet aanwezig tijdens het stemmen...quote:
Ik kreeg tijd om na te denken. Misschien wel een goeie voor toekomstige battles, gewoon een wachttijd van een twee dagen ofzo. Heeft iedereen een beetje de tijd om na te denken wat ie wilquote:Op zondag 14 november 2010 03:41 schreef Dottey het volgende:
Ik heb al 7 inzendingen binnen. en moet de mijne nog starten!
dat gaat goed jongens en meisjes!
> 12 layers, waarvan ik er eentje na veel gekloot verkloot heb!quote:
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. scheelt baggerinzendingen.quote:Op zondag 14 november 2010 09:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kreeg tijd om na te denken. Misschien wel een goeie voor toekomstige battles, gewoon een wachttijd van een twee dagen ofzo. Heeft iedereen een beetje de tijd om na te denken wat ie wil
ik moet nog steeds startenquote:Op zondag 14 november 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
> 12 layers, waarvan ik er eentje na veel gekloot verkloot heb!
Resultaat is zoals gewoonlijk weer bagger!
Naderhand trouwens nog een nieuwe versie opgestuurd omdat er nog wat fouten in zaten.
Ik heb 43 layers.quote:Op zondag 14 november 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
> 12 layers, waarvan ik er eentje na veel gekloot verkloot heb!
Resultaat is zoals gewoonlijk weer bagger!
Naderhand trouwens nog een nieuwe versie opgestuurd omdat er nog wat fouten in zaten.
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
De neuk?!? Okee, ik kan in een hoekje gaan ziten wenen!
Ow nu ik er over nadenk zijn het waarschijnlijk zo'n 15 layers, maar dan nog....
weet jij nog niet hoe je maskers enzo kunt gebruiken?quote:
Tja ik ben van ook benieuwd naar het resultaat!quote:Op zondag 14 november 2010 13:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
weet jij nog niet hoe je maskers enzo kunt gebruiken?
43 lagen is behoorlijk wat
Je hebt 'm toch zelf kunnen zien schat?quote:Op zondag 14 november 2010 13:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
weet jij nog niet hoe je maskers enzo kunt gebruiken?
43 lagen is behoorlijk wat
Ik merge ook altijd alles heel snelquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef ToT het volgende:
Ik merge de boel vaak veel te snel terwijl er ook andere oplossingen zijn voor wat ik wil.
Ik heb de inzendingen nog niet bekeken. Dat doe ik nooit tot op een paar minuten voor de battle. Want anders pas ik wellicht mijn inzending zelf nog aan en dat is niet fair.quote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch zelf kunnen zien schat?Het is een animatie, gemaakt met The Gimp, waarin elke layer een frame in de animatie is.
![]()
creatieve mind is ook een skillquote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik merge ook altijd alles heel snel
Nou moet ik het in dit gezelschap sowieso niet hebben van pure skills, maar toch
Oh.quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb de inzendingen nog niet bekeken. Dat doe ik nooit tot op een paar minuten voor de battle. Want anders pas ik wellicht mijn inzending zelf nog aan en dat is niet fair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deelnemer 2: Je schaduw onder loopt niet lekker meevoor de rest ziet hij er prima uit.
* Deelnemer 3: wat schattigHelaas kan ik je tekst niet zo goed lezen. Dat gaat een beetje te snel. Ben toch wel benieuwd naar hoeveel lagen jij hebt gebruikt
![]()
* Deelnemer 4: Sorry, Ik vond dit een beetje een matig bedachte grap, of matig uitgewerkt plaatje!
* Deelnemer 5: Garpje... is aanwezig, maar je schaduwen mis ik enorm. het is zo geplakt nu. probeer voor de volgende keer 2 lagen extra te plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deelnemer 6: Ik ben er stil van..
* Deelnemer 7: Ik moest hier heel hard om lachen. Mijn vestigingsstadje!Zo zag het er vast vroeger uit in Klundert
![]()
Mijn stem gaat naar
Na denken wat is aangeleverd, ga ik voor de enorm harde schaterlach die ik moest maken om de grap van deelnemer 1. Jij hebt mijn zegen en krijgt mijn stem.![]()
St. DotOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
En hoeveel lagen nummer 3 gebruikt zal hebben....ehhh....43?
Joh, moest dat een Escher voorstellen?quote:De Esscher van 4 is leuk bedacht, maar komt zo niet echt tot z'n recht.
Dat kan je ook zien als een dak van het kasteel.quote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ToT het volgende:
Nummer 1: ik wilde exact het zelfde maken, maar dan dat de blokken meer gemixt waren en niet zo'n herhalende rij onder elkaar werd. Dit was me echter te complex, dus heb ik er van af gezien.
Overigens jammer dat de oorspronkelijke vloer er nog in te zien is, in het kasteel.
3 is erg leuk gemaakt, maar ik ga voor 2 omdat die er zo gewoon verdomd echt er uit ziet!
En hoeveel lagen nummer 3 gebruikt zal hebben....ehhh....43?
De Esscher van 4 is leuk bedacht, maar komt zo niet echt tot z'n recht.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:30 schreef Dottey het volgende:
Ongezoute mening van SinterDot:
* Blablabla...
* Deelnemer 2: Je schaduw onder loopt niet lekker meevoor de rest ziet hij er prima uit.
* Blablabla...
Ja godverdekudt, heb ik WÉÉR op HaJee gestemd!quote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Als je de schaduw van het kasteel op de bomen bedoelt klopt 't niet wat je zegt. Het kasteel dat eerder op 't plaatje stond was minstens net zo hoog en gaf ook geen schaduw op die bomen.
Verder bedankt voor 't compliment![]()
Dat ik hier op reageer wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk de maker ben van plaatje 2
Nee, bedoel de schaduw op het gras van het kasteel.quote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Als je de schaduw van het kasteel op de bomen bedoelt klopt 't niet wat je zegt. Het kasteel dat eerder op 't plaatje stond was minstens net zo hoog en gaf ook geen schaduw op die bomen.
Verder bedankt voor 't compliment![]()
Dat ik hier op reageer wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk de maker ben van plaatje 2
Sterk puntquote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef ToT het volgende:
Wel jammer dat mensen nu al verklappen welke van hen is. Zullen we afspreken dat je pas op commentaar op jouw werk reageert nadat de uitslag bekend gemaakt is?
Het is de schaduw van het originele gebouw uit de foto. Ben vergeten om het iets aan te passen i.v.m. de verspringende blokken. Lijn is nu te strak. Dat bedoel je denk ik ? Wel jammer dat ik dat vergeten ben. zijn net dat soort details die 't helemaal àf maken.quote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, bedoel de schaduw op het gras van het kasteel.
en kon je niet wachten met verklappen?
voor sommige mensen kan dat dus wel uitmaken. Stel ik wil neroje boven aan krijgen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is de schaduw van het originele gebouw uit de foto. Ben vergeten om het iets aan te passen i.v.m. de verspringende blokken. Lijn is nu te strak. Dat bedoel je denk ik ? Wel jammer dat ik dat vergeten ben. zijn net dat soort details die 't helemaal àf maken.
Ik zal me verder voortaan aan het voorstel van ToT houden hoewel 't eigenlijk niet uit zou moeten maken dat je weet wie wat gemaakt heeft.
Nobel strevenquote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor sommige mensen kan dat dus wel uitmaken. Stel ik wil neroje boven aan krijgen.
Dan ga ik alleen op hem stemmen.![]()
quote:
Oké Koninginnetje Dotteyquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Dottey het volgende:
We gaan dit erin houden mensen.![]()
Veel inzendingen, nadenktijd, veel stemmers! Super!
plaatsing battle,
2 dagen de tijd om te shoppen
en dan de stemronde van een X aantal uur.
![]()
dat bepaal ik gewoon effe lekker![]()
Van mij was diequote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef ToT het volgende:
Hey feli dude!
Ik ben allang blij dat ik een stem heb gekregen!
Wie dacht dat stokstaartjes alleen maar stokstijf stilstaan in de woestijn heeft het mis. De aimabele beestjes blijken grote fans van de meest extreme sporten. FOTO'S BRUNOPRESS/maverickartsclub.comquote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef Neroje het volgende:
Ik heb weinig inspiratie voor een nieuw plaatje eerlijk gezegd, beetje hulp?
Ja deze is dus al grappig zegmaar, dus daarom niet erg leuk voor een battle IMO...quote:Op zondag 14 november 2010 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wie dacht dat stokstaartjes alleen maar stokstijf stilstaan in de woestijn heeft het mis. De aimabele beestjes blijken grote fans van de meest extreme sporten. FOTO'S BRUNOPRESS/maverickartsclub.com
[ afbeelding ]
?
Kolere, ik denk dat ik zelfs 2 dagen de tijd nodig heb om hier überhaupt iets bij te kunnen verzinnen!quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Neroje het volgende:
Nieuwe Battle
[ afbeelding ]
Een tomaat? Nee, anderhalve zelfs! In hoge resolutie, wat wil je nog meer?
Inleverpunt: Neroje
Inlevertijd/datum: Woensdag 17 november 17.30
Ruim 2 dagen de tijd dus, succes!
Vrijheid zat, me dunktquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere, ik denk dat ik zelfs 2 dagen de tijd nodig heb om hier überhaupt iets bij te kunnen verzinnen!
Dat waren twee minuten, niet twee dagenquote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef ToT het volgende:
Hmmmm come to think of it: ik denk wel dat ik wat weet!
quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat waren twee minuten, niet twee dagen
Daar moeten we wel wat mee kunnen...quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Neroje het volgende:
Nieuwe Battle
[ afbeelding ]
Een tomaat? Nee, anderhalve zelfs! In hoge resolutie, wat wil je nog meer?
Inleverpunt: Neroje
Inlevertijd/datum: Woensdag 17 november 17.30
Ruim 2 dagen de tijd dus, succes!
ja sorry hoor.. een veel te boel nummers.quote:
CTRL+C / CTRL+V wil nog wel eens helpen...quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja sorry hoor.. een veel te boel nummers.
Natuurlijk, hoe meer ziel hoe meer vreugdequote:Op maandag 15 november 2010 17:30 schreef mista het volgende:
hee hallo!
ben r weer
ga denk k weer eens meedoen, als dat mag van dottey dan
Je bent al geshopt laatst. Waar is je nieuwe UI?quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 november 2010 17:30 schreef mista het volgende:
hee hallo!
ben r weer
ga denk k weer eens meedoen, als dat mag van dottey dan
Moet ik je een beetje helpen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef ToT het volgende:
Ik haak af met deze opdracht, sorry. Wordt echt niks, behalve zeer voorspelbare meuk of spul dat erg wazig is en eigenlijk nergens op slaat.
Heb je daar hulp bij nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, thx!
Sowieso heb ik nu veel andere dingen aan mijn hoofd.
welkom!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef MissClaws het volgende:
Oeh leuk dit
Mag ik ook meedoen?
Edit: heb m'n inzending al verstuurd
trouwen... misklikte..quote:
alles komt in een reeks van drie zeggen ze wel eensquote:
ik vind het keileuk dat jij ook weer meedoet!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef mista het volgende:
* mista kan niet wachten....
[ afbeelding ]
stemmen ook mag ik hopenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
1: Angry Birds, altijd goed toch, haha.
GESTEMD OP 1.
2: Haha, origineel, en ook zekers leuk gemaakt!
3: Mwuah, matig.. Vind m niet echt speciaal, denk dat je de agent langzamer had moeten laten rijden, dan was hij denk ik beter geweest.
4: Haha, lmfao, ook deze goed bedacht, en leuk uitgewerkt
5: Zeer mooi erin gefotosoept! Goed gedaan.
6: Nee. Geen SP.
Van Hajee?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek! Die agent is dan undercover als ambulancebroeder per motor!
Kan me niet herinneren dat ik iets heb ingestuurdquote:
Viel mij niet eens opquote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik iets heb ingestuurd![]()
Bovendien zou dan dat meisje achter de lantaarpaal langs zijn gegaan i.p.v. er voor langs
Ik had 'm dus gemaakt om een beetje de spot met je te drijven...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bovendien zou dan dat meisje achter de lantaarpaal langs zijn gegaan i.p.v. er voor langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Escher-effect!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je heb gelijk, plaatje aangepast!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
Hmmm jammer dat het een CGI-plaatje is. Een echte mug zou fijner zijn.
kwaliteit en hoek zijn een probleem voor mij!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef MissClaws het volgende:
[..]
Je heb gelijk, plaatje aangepast!
Dat heb ik ooit al es geprobeerd. Niet per se die mug, maar wel een opdracht zonder plaatje... was weinig animo voor toenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
Hmmm jammer dat het een CGI-plaatje is. Een echte mug zou fijner zijn.
Hey misschien ook een ideetje: gewoon de boel vrij laten: "Maak een photoshopje met een mug" en dat je er dan zelf een plaatje van een mug bij zoekt.
(Niet nu, en is ook maar een suggestie.)
Ik kan me ook niet herinneren dat jij ooit een plaatje met een ambulance heb gemaakt. Dat doen andere altijd voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had 'm dus gemaakt om een beetje de spot met je te drijven...![]()
![]()
![]()
Het foutje met de lantaarnpaal viel me te laat op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spot drijven met mij. Jij durft !
Maar ik vond 'm wel grappig
![]()
Heb je hier je inspiratie vandaan ? ( http://forum.fok.nl/topic/1487797 )![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
De spot drijven met mij. Jij durft !
Maar ik vond 'm wel grappig
![]()
Heb je hier je inspiratie vandaan ? ( http://forum.fok.nl/topic/1487797 )
[ afbeelding ]
UIquote:Op donderdag 18 november 2010 01:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat jij ooit een plaatje met een ambulance heb gemaakt. Dat doen andere altijd voor je
Het ging om een battle idd. Toch wel....quote:Op donderdag 18 november 2010 09:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
UI
[ afbeelding ]
Battle
[ afbeelding ]
Ehmz....weet nog niks....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef MissClaws het volgende:
NIEUWE BATTLE
[ afbeelding ]
Inzenden voor vrijdag de 19e 21:00 uur bij Miss Claws
Succes allemaal!
gedeelde tweede plaats.. niet slecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Neroje het volgende:
Tomaat 1: Neroje (3)
Tomaat 2: ry4life (5)
Tomaat 3: 8108139dtphs (5)
Tomaat 4: MissClaws (6)Winnaar
Tomaat 5: Dottey (5)
Tomaat 6: mista (1)
25 keer gestemd!
quote:
en dan niet even stemmen of zo he!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
bla bla
5: Zeer mooi erin gefotosoept! Goed gedaan.
bl bla
Welkom en gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef MissClaws het volgende:
Jeetje ik heb gewoon gewonnen![]()
Ga even een nieuwe battle verzinnen
verkoop je idee aan nummertje 8blablaquote:Op donderdag 18 november 2010 16:05 schreef Blakablaka het volgende:
Hehe, ik heb wel wat leuks, jammer dat mijn photoshop het niet doet
schoon dan je pc eens op man. je werkgeheugen is iets wat aan de korte kant ^^quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
:S Mijn photoshop loopt te zeiken over me RAM geheugen,
Heb wel een leuken ideetje..
schnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeelllllquote:
Tot wanneer / hoe laat heb ik?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
schnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeelllll
vliegenmepper op mug laten landen
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef MissClaws het volgende:
NIEUWE BATTLE
[ afbeelding ]
Inzenden voor vrijdag de 19e 21:00 uur bij Miss Claws
Succes allemaal!
een krappe 5 uurtjes.... en aangezien jij veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lagen gebruiktquote:
Valt best mee... Ik zat te denken aan een mug die een tiet a la Lola Ferrari zat leeg te zuigen... alleen ik kwam alleen maar plaatjes tegen van vrouwen die borstkanker hadden gehadquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
Mijn idee was overigens een giga grote mug die iemand helemaal zat leeg te zuigen. (Uitgemergeld persoon dus), en het achterlijf van de mug zou dan 4x zo groot zijn of zo!
Alleen vond ik het idee tijdens het zoeken naar plaatjes eigenlijk best wel heel grof!Iemands foto daarvoor misbruiken....
ik vind dat niet echt grof hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
Mijn idee was overigens een giga grote mug die iemand helemaal zat leeg te zuigen. (Uitgemergeld persoon dus), en het achterlijf van de mug zou dan 4x zo groot zijn of zo!
Alleen vond ik het idee tijdens het zoeken naar plaatjes eigenlijk best wel heel grof!Iemands foto daarvoor misbruiken....
Heb je de zoekterm " lola ferrari " gebruikt of gewoon "borsten"quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Valt best mee... Ik zat te denken aan een mug die een tiet a la Lola Ferrari zat leeg te zuigen... alleen ik kwam alleen maar plaatjes tegen van vrouwen die borstkanker hadden gehadUiteindelijk niet de tijd gevonden om wat anders te bedenken....
ja maar, ik had een lekke tiet nodig...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je de zoekterm " lola ferrari " gebruikt of gewoon "borsten"![]()
Met skippy bal had je er ook gekomen
en dan zoek je ferrariquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
ja maar, ik had een lekke tiet nodig...
Goed gedaan met de battle meis!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:04 schreef MissClaws het volgende:
Mug 1: Neroje (11) Winnaar!![]()
Mug 2: Dottey (7)
Mug 3: MissClaws (2)
Mug 4: Ry4life (8)
28x gestemd.
Neroje gefeliciteerd!
Iedereen succes met de nieuwe battele en bedankt voor het stemmen
daarom heb ik een kladblokje met een voorbereidde battlequote:
Ja, ehm, plaatje bedenken...quote:
Na het invullen van mijn agenda voor komende week: Graagquote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef Dottey het volgende:
Ik vind dit een goed plaatje!
Neroje moet iemand anders de battle voor je overnemen? Als je het zo druk hebt?
Vandaag graag een plaatsen Voor zondag avond de deadline.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:47 schreef Dottey het volgende:
Hean!!!! NEROJE GAAT JE INHALENnnnnnnnnnnnnnn
zondagavondquote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
Na het invullen van mijn agenda voor komende week: Graag
Goed doe jij de battle met die koe plaatsen? Dan kunnen we startenquote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef ry4life het volgende:
Als het nodig is wil ik hem wel overnemen, voor vanavond? Wat kort lijkt me?
Doe er wat aanquote:
Ik heb al een (heel simpel) ideetje.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
*-* Nieuwe Battle! *-*
Maak wat leuks met deze cow![]()
[ afbeelding ]
Inleveren vòòr maandag 22 november 19:00 en bij ry4life
Succes
Wie niet waagt wie niet wint, doe mee!quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil meedoen, maar ik kan heul niet painten, laat staan fotoshoppen.
Dit. Zitten echt goede photoshoppers hierquote:
Wel een beetje variatie?quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef ry4life het volgende:
Al 5 inzendingen dus, ze zijn leuk(stiekem heb ik al gekeken)
Was al bezig met de mijne
Jaquote:
Klassiekertje was dat ja...quote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef ToT het volgende:
zoveel variatie als met de foto van de presentatie van de iPad zal er waarschijnlijk nooit meer komen!
Die kan ik me nog herinneren ja, weet nog dat ik ook dat idee had maar geen tijd om het uit te voeren, gelukkigquote:
Ik ben bezig, maar weet niet of het wat gaat worden, achja meedoen is belangrijker dan winnen hequote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef ry4life het volgende:
Trouwens al 7 inzendingen en nog 3 uur
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben bezig, maar weet niet of het wat gaat worden, achja meedoen is belangrijker dan winnen he
Mooi was dat ja. En ik dacht dat ik een supercool idee hadquote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef ToT het volgende:
zoveel variatie als met de foto van de presentatie van de iPad zal er waarschijnlijk nooit meer komen!
Kut.. zie het nou pas..!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
Wie heeft er op drie gestemd? Die stemt gewoon op zichzelf dus
Ik wilde ook op 1 stemmen maar dat mocht nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef MissClaws het volgende:
Op 1 gestemd, niet zo mooi gephotoshopt (waar zijn z'n hoeven?), maar leuk bedacht
Dit!!! hadden we afgesproken niet meer te zeggen tot de stemronde dicht is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef mista het volgende:
[..]
Ik wilde ook op 1 stemmen maar dat mocht niet
2 gedaan, leuk bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |