verkoop je idee aan nummertje 8blablaquote:Op donderdag 18 november 2010 16:05 schreef Blakablaka het volgende:
Hehe, ik heb wel wat leuks, jammer dat mijn photoshop het niet doet
schoon dan je pc eens op man. je werkgeheugen is iets wat aan de korte kant ^^quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
:S Mijn photoshop loopt te zeiken over me RAM geheugen,
Heb wel een leuken ideetje..
schnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeelllllquote:
Tot wanneer / hoe laat heb ik?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
schnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeelllll
vliegenmepper op mug laten landen
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef MissClaws het volgende:
NIEUWE BATTLE
[ afbeelding ]
Inzenden voor vrijdag de 19e 21:00 uur bij Miss Claws
Succes allemaal!
een krappe 5 uurtjes.... en aangezien jij veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lagen gebruiktquote:
Valt best mee... Ik zat te denken aan een mug die een tiet a la Lola Ferrari zat leeg te zuigen... alleen ik kwam alleen maar plaatjes tegen van vrouwen die borstkanker hadden gehadquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
Mijn idee was overigens een giga grote mug die iemand helemaal zat leeg te zuigen. (Uitgemergeld persoon dus), en het achterlijf van de mug zou dan 4x zo groot zijn of zo!
Alleen vond ik het idee tijdens het zoeken naar plaatjes eigenlijk best wel heel grof!Iemands foto daarvoor misbruiken....
ik vind dat niet echt grof hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:38 schreef ToT het volgende:
Mijn idee was overigens een giga grote mug die iemand helemaal zat leeg te zuigen. (Uitgemergeld persoon dus), en het achterlijf van de mug zou dan 4x zo groot zijn of zo!
Alleen vond ik het idee tijdens het zoeken naar plaatjes eigenlijk best wel heel grof!Iemands foto daarvoor misbruiken....
Heb je de zoekterm " lola ferrari " gebruikt of gewoon "borsten"quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Valt best mee... Ik zat te denken aan een mug die een tiet a la Lola Ferrari zat leeg te zuigen... alleen ik kwam alleen maar plaatjes tegen van vrouwen die borstkanker hadden gehadUiteindelijk niet de tijd gevonden om wat anders te bedenken....
ja maar, ik had een lekke tiet nodig...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je de zoekterm " lola ferrari " gebruikt of gewoon "borsten"![]()
Met skippy bal had je er ook gekomen
en dan zoek je ferrariquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
ja maar, ik had een lekke tiet nodig...
Goed gedaan met de battle meis!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:04 schreef MissClaws het volgende:
Mug 1: Neroje (11) Winnaar!![]()
Mug 2: Dottey (7)
Mug 3: MissClaws (2)
Mug 4: Ry4life (8)
28x gestemd.
Neroje gefeliciteerd!
Iedereen succes met de nieuwe battele en bedankt voor het stemmen
daarom heb ik een kladblokje met een voorbereidde battlequote:
Ja, ehm, plaatje bedenken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |