alles komt in een reeks van drie zeggen ze wel eensquote:
ik vind het keileuk dat jij ook weer meedoet!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef mista het volgende:
* mista kan niet wachten....
[ afbeelding ]
stemmen ook mag ik hopenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
1: Angry Birds, altijd goed toch, haha.
GESTEMD OP 1.
2: Haha, origineel, en ook zekers leuk gemaakt!
3: Mwuah, matig.. Vind m niet echt speciaal, denk dat je de agent langzamer had moeten laten rijden, dan was hij denk ik beter geweest.
4: Haha, lmfao, ook deze goed bedacht, en leuk uitgewerkt
5: Zeer mooi erin gefotosoept! Goed gedaan.
6: Nee. Geen SP.
Van Hajee?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek! Die agent is dan undercover als ambulancebroeder per motor!
Kan me niet herinneren dat ik iets heb ingestuurdquote:
Viel mij niet eens opquote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik iets heb ingestuurd![]()
Bovendien zou dan dat meisje achter de lantaarpaal langs zijn gegaan i.p.v. er voor langs
Ik had 'm dus gemaakt om een beetje de spot met je te drijven...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bovendien zou dan dat meisje achter de lantaarpaal langs zijn gegaan i.p.v. er voor langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Escher-effect!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je heb gelijk, plaatje aangepast!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
Hmmm jammer dat het een CGI-plaatje is. Een echte mug zou fijner zijn.
kwaliteit en hoek zijn een probleem voor mij!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef MissClaws het volgende:
[..]
Je heb gelijk, plaatje aangepast!
Dat heb ik ooit al es geprobeerd. Niet per se die mug, maar wel een opdracht zonder plaatje... was weinig animo voor toenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
Hmmm jammer dat het een CGI-plaatje is. Een echte mug zou fijner zijn.
Hey misschien ook een ideetje: gewoon de boel vrij laten: "Maak een photoshopje met een mug" en dat je er dan zelf een plaatje van een mug bij zoekt.
(Niet nu, en is ook maar een suggestie.)
Ik kan me ook niet herinneren dat jij ooit een plaatje met een ambulance heb gemaakt. Dat doen andere altijd voor jequote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had 'm dus gemaakt om een beetje de spot met je te drijven...![]()
![]()
![]()
Het foutje met de lantaarnpaal viel me te laat op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spot drijven met mij. Jij durft !
Maar ik vond 'm wel grappig
![]()
Heb je hier je inspiratie vandaan ? ( http://forum.fok.nl/topic/1487797 )![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
De spot drijven met mij. Jij durft !
Maar ik vond 'm wel grappig
![]()
Heb je hier je inspiratie vandaan ? ( http://forum.fok.nl/topic/1487797 )
[ afbeelding ]
UIquote:Op donderdag 18 november 2010 01:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat jij ooit een plaatje met een ambulance heb gemaakt. Dat doen andere altijd voor je
Het ging om een battle idd. Toch wel....quote:Op donderdag 18 november 2010 09:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
UI
[ afbeelding ]
Battle
[ afbeelding ]
Ehmz....weet nog niks....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef MissClaws het volgende:
NIEUWE BATTLE
[ afbeelding ]
Inzenden voor vrijdag de 19e 21:00 uur bij Miss Claws
Succes allemaal!
gedeelde tweede plaats.. niet slecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Neroje het volgende:
Tomaat 1: Neroje (3)
Tomaat 2: ry4life (5)
Tomaat 3: 8108139dtphs (5)
Tomaat 4: MissClaws (6)Winnaar
Tomaat 5: Dottey (5)
Tomaat 6: mista (1)
25 keer gestemd!
quote:
en dan niet even stemmen of zo he!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
bla bla
5: Zeer mooi erin gefotosoept! Goed gedaan.
bl bla
Welkom en gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef MissClaws het volgende:
Jeetje ik heb gewoon gewonnen![]()
Ga even een nieuwe battle verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |