Oké Koninginnetje Dotteyquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Dottey het volgende:
We gaan dit erin houden mensen.![]()
Veel inzendingen, nadenktijd, veel stemmers! Super!
plaatsing battle,
2 dagen de tijd om te shoppen
en dan de stemronde van een X aantal uur.
![]()
dat bepaal ik gewoon effe lekker![]()
Van mij was diequote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef ToT het volgende:
Hey feli dude!
Ik ben allang blij dat ik een stem heb gekregen!
Wie dacht dat stokstaartjes alleen maar stokstijf stilstaan in de woestijn heeft het mis. De aimabele beestjes blijken grote fans van de meest extreme sporten. FOTO'S BRUNOPRESS/maverickartsclub.comquote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef Neroje het volgende:
Ik heb weinig inspiratie voor een nieuw plaatje eerlijk gezegd, beetje hulp?
Ja deze is dus al grappig zegmaar, dus daarom niet erg leuk voor een battle IMO...quote:Op zondag 14 november 2010 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wie dacht dat stokstaartjes alleen maar stokstijf stilstaan in de woestijn heeft het mis. De aimabele beestjes blijken grote fans van de meest extreme sporten. FOTO'S BRUNOPRESS/maverickartsclub.com
[ afbeelding ]
?
Kolere, ik denk dat ik zelfs 2 dagen de tijd nodig heb om hier überhaupt iets bij te kunnen verzinnen!quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Neroje het volgende:
Nieuwe Battle
[ afbeelding ]
Een tomaat? Nee, anderhalve zelfs! In hoge resolutie, wat wil je nog meer?
Inleverpunt: Neroje
Inlevertijd/datum: Woensdag 17 november 17.30
Ruim 2 dagen de tijd dus, succes!
Vrijheid zat, me dunktquote:Op maandag 15 november 2010 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere, ik denk dat ik zelfs 2 dagen de tijd nodig heb om hier überhaupt iets bij te kunnen verzinnen!
Dat waren twee minuten, niet twee dagenquote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef ToT het volgende:
Hmmmm come to think of it: ik denk wel dat ik wat weet!
quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat waren twee minuten, niet twee dagen
Daar moeten we wel wat mee kunnen...quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Neroje het volgende:
Nieuwe Battle
[ afbeelding ]
Een tomaat? Nee, anderhalve zelfs! In hoge resolutie, wat wil je nog meer?
Inleverpunt: Neroje
Inlevertijd/datum: Woensdag 17 november 17.30
Ruim 2 dagen de tijd dus, succes!
ja sorry hoor.. een veel te boel nummers.quote:
CTRL+C / CTRL+V wil nog wel eens helpen...quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja sorry hoor.. een veel te boel nummers.
Natuurlijk, hoe meer ziel hoe meer vreugdequote:Op maandag 15 november 2010 17:30 schreef mista het volgende:
hee hallo!
ben r weer
ga denk k weer eens meedoen, als dat mag van dottey dan
Je bent al geshopt laatst. Waar is je nieuwe UI?quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 november 2010 17:30 schreef mista het volgende:
hee hallo!
ben r weer
ga denk k weer eens meedoen, als dat mag van dottey dan
Moet ik je een beetje helpen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef ToT het volgende:
Ik haak af met deze opdracht, sorry. Wordt echt niks, behalve zeer voorspelbare meuk of spul dat erg wazig is en eigenlijk nergens op slaat.
Heb je daar hulp bij nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, thx!
Sowieso heb ik nu veel andere dingen aan mijn hoofd.
welkom!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef MissClaws het volgende:
Oeh leuk dit
Mag ik ook meedoen?
Edit: heb m'n inzending al verstuurd
trouwen... misklikte..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |